Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

Αλέξη Τσίπρα, σου την έχουν στημένη....

...δεν θα δώσουν, τουλάχιστον, εντυπωσιακή λύση για το χρέος, θα το μερεμετίσουν και θα το σοβαντίσουν, μην υπογράψετε αν δεν υπογράψουν πρώτα οι ανάλγητοι, τάχατες, εταίροι, εχθροί μας είναι και φίλοι των εχθρών μας οι ευρωληγούρηδες φοβισμένοι, μην υπογράψετε την "Αξιολόγηση", μην είστε τόσο καιροσκοπικοί, και ο E. Macron, δεν κέρδισε, το σύστημα κέρδισε στοιχηματίζοντας στο φόβο του Γάλλου Μπουρζουά και την κουταμάρα των πολιτικών, φτάνει να σκεφτούμε την υστερία των ΜΜΕ κατά της Marine Lepen, μέχρι και ο Ομπάμα δήλωσε υπέρ του Macron και τώρα τα Γαλλάκια θα χορεύουν βαλς αντάμα με την παγκοσμιοποιημένη αδίστακτη οικονομία...
...και γράφω ότι έχασε ο Macron γιατί περίμενα να καρπωνόταν μεγαλύτερο ποσοστό εξαιτίας της υστερικής επίθεσης όλων των μέσων, ακόμα και Άριοι Αρειανοί συμμετείχαν, ενάντια στη Marine Lepen, βλέπετε η Μέρκελ είναι λιγότερο ακροδεξιά, η οποία έρχεται από το μακρινό 1933 και πέστε μου τώρα, ποια η διαφορά ανάμεσα στον νεοφιλελευθερισμό της Θάτσερ και τον μετά-νεοφιλελευθερισμό της Μέρκελ/Σόιμπλε, των εκφραστών του UBER ALLES;...
...με το παραπάνω ερώτημα ίσως ενοχληθούν οι καθαρόαιμοι Εγγλέζοι και οι υποκριτές Γερμανοί...
...και αλήθεια πόσο λιγότερη ακροδεξιά είναι η Μέρκελ από τη Λεπέν με την επιμονή της στην αδιέξοδη λιτότητα και όχι ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ, η οποία τι μας λέει; 
_ Θέλεις κακομοίρη Ευρωληγούρη Έλληνα να συμμετέχεις στο νόμισμά μου το ΕυρωΜάρκο; Ε, τότε πλήρωνε με αεροδρόμια, με τηλεποικωνίες, με υποβρύχια, με τόκους κ. α. 
_ Μα εγώ ο Έλληνας είμαι αγρότης...
... Ε, τότε δώσε μου τη γη σου, ξέρω να την καλλιεργώ καλύτερα από εσένα με προϊόντα της BAYERN, σιγά που είσαι εταίρος μου, υποτακτικός μου είσαι, και μάλιστα από τους καλύτερους και μην περιμένεις πολεμικές αποζημιώσεις...  
...ο Γάλλος Macron δήλωσε ότι θα πολεμήσει για το χρέος μας, δηλαδή θα εναντιωθεί στην διεστραμμένη οικονομική πολιτική των Γερμανών;... 
...και εδώ, το θρησκευτικό αριστεροδεξιό κόμμα που κυβερνά, χαιρέτισε με ευγνωμοσύνη την περίτρανη νίκη του Macron, σχιζοφρένεια με άλλα λόγια;...
...και για να μην παρερμηνευτώ, δεν είμαι δεξιός ή ακροδεξιός λόγω του ότι εκφράστηκα υπέρ της Lepen, είμαι κατά του συστήματος που είναι εναντίον σε κάθε φωνή που το αμφισβητεί και εξαπολύει όλη την εξαγορασμένη δημοσιογραφία ή τυφλή, και δεν είμαι αναρχικός, είμαι εναντίον του συστήματος που έχει ρημάξει τη χώρα μας χρησιμοποιώντας φοβισμένους κλινογόνατους ελεύθερους όμως να ψηφίζουμε εκείνους που θέλουν μην τυχόν και σπάσουν τα αυγά πριν έρθει η αυγή...
...τελειώνοντας, θέλω να υπενθυμίσω τον τρόμο που σκόρπισαν οι Β(φ)ριξέλες και η εσωτερική τρόικα παραμονές του ελληνικού δημοψηφίσματος του 62%, θυμίζω ότι οι άπαντες απειλούσαν για καταστροφή, πείνα, έλλειψη φαρμάκων, έλλειψη πετρελαίου και φυσικά εξοστρακισμό από το ευρωμάρκο στην περίπτωση που θα επιλέγαμε "ΟΧΙ", και τι επιλέξαμε;...
...ό,τι επιλέξαμε το κάναμε γάργαρα, άρα, είτε ψηφίζουμε είτε δεν ψηφίζουμε, αχυράνθρωποι κυβερνούν...
...το βασανιστήριο του εικονικού πνιγμού το ξέρετε, δεν διψάς αλλά ο βασανιστής Σόιμπλε επιμένει ότι διψάς και ρίχνει τόνους νερό στο ανοιχτό σου στόμα που το κρατά ανοιχτό ο δεύτερος βασανιστής Τόμσεν-ΔΝΤ-, περί αυτού του βασανιστηρίου αυτού πρόκειται με τα δάνεια των συμμάχων εταίρων...
...δεν θέλομε αλλά δάνεια...
...όχι, χρειάζεσαι για να σωθείς... 
....μα αν πάρω και άλλα δάνεια σίγουρα οδεύω προς το θάνατό μου...
...μη φοβάσαι, θα σε θάψουμε εμείς, θα έχει επίσημη ταφή...
...η δική μου γενιά γεννήθηκε επί γερμανικής κατοχής και θα πεθάνει επί γερμανικής κατοχής, ε, και να αποθάνω, σκασίλα μου, ήταν της μοίρας μου να πεθάνω κρατώντας ένα ΕυρωΜάρκο, και θυμήθηκα την τελευταία σκηνή της ταινίας του μεγάλου Peter Greenaway, η "Κοιλιά του αρχιτέκτονα" που πέφτει στη ράχη ενός αυτοκινήτου κρατώντας ένα πεντόλιρο...
...πεντόλιρο δεν ήταν;, δεν θυμάμαι, γεια σας...   
Υ.Γ.
Και τώρα όπως είναι αναμενόμενο, η σοσιαλιστική εφημερίδα Liberation, θα ουρλιάζει υποκριτικά εναντίον του Macron, xi,xi,xi,xi...           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου