Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2016

...bad, cold and hatefull Christmans mister Schauble/Σόιμπλε...

..."Εμείς θα ψηφίσουμε όλα όσα θέλει η Τρόικα και άλλα τόσα", Άδωνις Γεωργιάδης, αντιπρόεδρος της Ν.Δ.-SKY...

..."Δεν υπάρχει Ελλάδα στο θέμα του χρέους, ό,τι ορίζουν οι δανειστές", Χρήστος Κώνστας, ειδικός δημοσιογράφος στα οικονομικά- action 24.... 

...όπως έχω γράψει: υπάρχουν πολλοί και σκοτεινοί απάτριδες, δειλοί και κουτοί και οι διεφθαρμένοι ακολουθούν την ουρά- ε, είναι να τρελαίνεται κανείς, και δικαίως καθότι, κάθε κρίση βγάζει τα μολυσμένα λύματα στον αφρό και μας πνίγουν...

...έχω μπροστά μου δυο μπρούτζινα κηροπήγια, το ένα γερμανικό, το άλλο ολλανδικό, το καλύτερο είναι το ιταλικό...

...υπάρχει κοινό νόμισμα, μα δεν υπάρχει κοινός νους...

...και επειδή δεν είμαι χριστιανός, (αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι αντιχριστιανός, ο καθείς ας πιστεύει όπου θέλει ανάλογα με τους φόβους του και αυτό πάλι δεν σημαίνει ότι δεν πρόκειται για βρόμικη πίστη) δεν πιστεύω στη γέννηση του Χριστού αλλά στη γέννηση του Πολιτισμού, και αν όντως εγεννήθη, ε, τότε εγώ είμαι ηλιαχτίδα της άνω λιακάδας, όπως λέμε άνω Γλυφάδα, σας εύχομαι κύριε ύψιλον. όμικρον γιώτα. ταυ. Γάμμα. Σόιμπλε, να μην έχετε Καλά Χριστούγεννα όπως πολλοί συμπολίτες μου δεν θα έχουν και εύχομαι να είναι το τελευταίο σας, όπως τελευταίο πιθανό να είναι των συμπολιτών μου από ανέχεια και στέρηση φαρμάκων, να βγάλετε επιτέλους σκασμό, κάθε πρωί εδώ και 6 χρόνια κάθε που ξυπνάτε γαβγίζετε σαν λυσσασμένο γερμανικό σκυλί ενάντια στην πατρίδα μου...

... "Ζητήσαμε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) να αξιολογήσουν κατά πόσο η κίνηση αυτή (η καταβολή έκτακτης ενίσχυσης στους συνταξιούχους) είναι συμβατή με τις υποχρεώσεις της χώρας. Η αρχική απάντηση είναι "όχι". δήλωσε ο Βόλφκανγκ Σόιμπλε. Εάν δεν τηρήσουμε τους κανόνες, η Ευρωζώνη θα διαλυθεί", δήλωσε ο Βολφ Σόιμπλε...

...κουτέ κύριε Ύψιλον. Όμικρον γιώτα. Ταυ. Γάμμα Γερμανέ Σόιμπλε, δεν υπάρχουν μονόδρομοι, ιδίως στην οικονομία, εκτός και εάν είστε πράγματι κουτός... 

...το μικρό βοήθημα που μας φιλοδώρησε η αριστερο-νεοφιλελεύθερη κυβέρνησή μας, αχάριστε και μπατακτσή Γερμανέ Σόιμπλε, ήταν σύμφωνα με το 3ο Μνημόνιο, δηλαδή, με το 3ο στρώμα αλυσίδων γύρω από το σώμα της πατρίδας μου και των συμπολιτών μου, και είστε ψεύτης και μέγας εκβιαστής και γαμώ το κοινό νόμισμα καθότι δεν υπάρχει ευρωπαϊκός κοινός νους, μονάχα ληστρικό κοινό νόμισμα...

..."Πάντως δεν είμαστε ακόμα τέλειοι Ευρωπαίοι. Κάτι λείπει από τη μορφή μας. Λείπει αυτός ο υπέροχος μετασχηματισμός στον οποίο οφείλουμε όχι μόνο το αίσθημα της δημόσιας τάξης, την καλλιέργεια της πόλης και του ανθρώπινου δικαίου, ούτε μόνο τη βαθύτητα των ψυχών μας, το απόλυτο ιδεώδες και την αίσθηση μιας αιώνιας δικαιοσύνης. Λείπει κι εκείνη η λεπτή και έντονη δραστηριότητα, στην οποία οφείλουμε την υπεροχή της ευφυΐας μας, την οξυδέρκεια, τη στερεότητα της γνώσης μας, όπως της οφείλουμε και την ενάργεια, την καθαρότητα και τη διάκριση των τεχνών μας και της λογοτεχνίας μας. Αυτές οι αρετές μας ήρθαν από την Ελλάδα". 
Paul Valery, La crise de l' esprit, μετ. Θανάσης Χατζόπουλος...  

...ζήτω να γιαπράκια και τα φινίκια και πάνω από όλα οι κουραμπιέδες με την άχνη, να κρατάτε πάντα νάιλον πετσέτες για να την σκουπίζετε από τα χείλη σας, δεν υπάρχει πιο πρόστυχο έδεσμα από τον κουραμπιέ- δεν καταπίνεται με τίποτα...


Υ.Γ.
Δυστυχώς χθες πέθανε ένας ακόμη εφηβικός μου έρωτας, η πανέμορφη Μισέλ Μοργκάν...δείτε την...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου