Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016

O Donald Trump παγίδευσε τους πάντες...

...Ή ΜΆΛΛΟΝ ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΈΥΤΗΚΑΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΎΦΛΩΣΉ ΤΟΥΣ, και φυσικά ευχαριστήθηκα. Όμως, από την αρχή πίστευα πως 45ος Πρόεδρος θα ήταν ο Bernie Sanders και αυτόν ήθελα, με την απομάκρυνσή του (ίσως η μεγαλύτερη γκάφα του Δημοκρατικού κόμματος στην ιστορία του) πίστεψα πως θα ήταν ο Ντόναλντ Τραμπ, μόνο προς στη μέση της προεκλογικής περιόδου από τις αλλεπάλληλες γκάφες του, κλονίστηκα, αλλά μετά την αποκάλυψη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Χίλαρι και της αφαίμαξης μετρητών της οικογένειας Κλίντον από το ομώνυμο Ίδρυμα, επέστρεψα πάλι στον Τραμπ...
...ποτέ μου δεν συμπάθησα, τους Κλίντον, έμοιαζε με οικογενειακή υπόθεση η διακυβέρνηση των ΗΠΑ, μπλεγμένοι σε σκοτεινές υποθέσεις, υπόγειες διαδρομές- εγώ ήθελα τον Σάντερς, ο οποίος αν έμενε μέχρι το τέλος, το ποσοστό του πιθανό να έφτανε το 55%, αλλά...
...Donald Tramp (ο πατέρας του Γερμανός και η μητέρα του Σκοτσέζα, άρα, πεισματάρης, καθαρόαιμος λαϊκός ρεμπουπλικανός, σαν να βγήκε από την ταινία του Κλιντ Eastwood Gran Torino, μόνος, εντελώς εγκαταλειμμένος ακόμα και από το κόμμα του στο έρημο Ντιτρόιτ, κατάφερε να κερδίσει-, μα για σταθείτε, στα αλήθεια κέρδισε ο ίδιος ή το εκλογικό σώμα που έχει βαρεθεί τη σκοτεινή κλειστή αυλή της Νέας Ιόρκης, τη μαυροφορεμένη Wall Street, το ύποπτο εβραϊκό λόμπι, την Goldman Sachs, (την κατσαρίδα αυτή της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, άρα, της αδίστακτης, ανάλγητης τοκογλυφίας) που κουράστηκε από τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ, από τους πληρωμένους δημοσιογραφίσκους, με άλλα λόγια, από τη χειραγώγησή του;...
...εκείνο που μου έκανε εντύπωση ήταν που δεν προσέφυγε σε καμιά θρησκευτική αίρεση, όπως προσέφυγε ο Μπους Νεώτερος που υποστηρίχτηκε ολοφάνερα από τους Ευαγγελιστές και πίστευε κιόλας πως ήταν Μεσσίας-, τέτοια τρέλα δεν την είχε/έχει ο Τραμπ, μάλιστα ο Μπους ομολόγησε πως δεν τον ψήφισε και ας είναι ρεμπουπλικανός...
...ο Τραμπ έμεινε μόνος, μέχρι και ο ορκισμένος μέχρι θανάτου ρεμπουπλικανός Klint Eastwood δεν τον υποστήριξε, δήλωσε μόνο πως θα τον ψηφίσει, άσχετα αν συμφωνεί μαζί του, το αντίθετο έκανε ο Ντε Νίρο υποστηρίζοντας φανερά τη Χίλαρι και για τον οποίον λυπήθηκα. Η Χίλαρι υποστηρίχτηκε από ένα σωρό επώνυμους, από ένα σωρό προεκλογικές φανφάρες, μέχρι και η Μαντόνα, που ποτέ δεν μου άρεσε, μου άρεσε όμως η Σούζαν Σάραντον, αυτός ο όμορφος άνθρωπος που δήλωσε: Δεν ψηφίζω με τον κόλπο μου...
...κανένας δεν υποστήριξε τον Donald Tramp, κανένας, και τι σημαίνει η νίκη του; Πιστεύω ότι νίκησε η σακατεμένη μεσαία τάξη από το χρηματοπιστωτικό σύστημα, το ίδιο και η μικροαστική τάξη και τέλος οι οργισμένοι που παραγκωνίστηκε ο Μπέρνι Σάντερς. Δεν πάει να δήλωνε ο Τραμπ ότι θα υψώσει τείχος στα σύνορα του Μεξικού, δεν πάει να δήλωνε ότι τέρμα στους Μουσουλμάνους, δεν πάει η γυναίκα του, πρώην μοντέλο και να δημοσιεύουν οι φυλλάδες γυμνές της φωτογραφίες, δεν πάει η τελευταία να έκλεψε λόγο της γυναίκας του Ομπάμα, δεν πάει ο τελευταίος, εντελώς αντιθεσμικά να υποστηρίξει την Χίλαρι- κέρδισε η σιωπηλή πλειοψηφία, η οποία βροντοφώναξε: Μέχρι εδώ (μικρέ μου Ολάντ, μικρέ μου Ζιπέ, μικρέ μου Σαρκοζί, μήπως πρέπει να φοβάστε την εξαίρετη Λεπέν;...
...το ξανά γράφω: μου άρεσε που ο αμερικάνικος λαός ψήφισε Τραμπ και στο λογαριασμό μου στο Twett, έγραψα: Μου αρέσει ο Λαζόπουλος γιατί δεν είναι δημοσιογράφος και μου αρέσει ο Τραμπ γιατί δεν μου αρέσει η Goldman Sachs, αλήθεια, πόσα εκατομμύρια δολάρια έχασε από τη φανερή υποστήριξή της στη Χίλαρι;...
...όταν φτάνεις στην Ύβρι, κάποια στιγμή φτάνει η Νέμεσις...
...μου άρεσε ο Τραμπ, έδωσε τη μάχη εντελώς μόνος του, ακόμα και ο τύπος όποτε αναφερόταν σε αυτόν, δημοσίευε φωτογραφίες του με τους πιο άσχημους μορφασμούς του, τον παρουσίαζαν ως τέρας, ως αστείο, ως βλάκα...    
...και ας έρθω στο πιο απλό. Ο Τραμπ είναι κλασικός Αμερικανός επιχειρηματίας, κυρίως στις κατασκευές κτιρίων, συγκροτημάτων κατοικιών, όταν αφανίζονται οι αγοραστές σε ποιον θα πωλήσει; Αυτό είδε και δήλωσε όσα δήλωσε στο καθόλα σεμνό λόγο του μετά τη νίκη του, να κάνει μεγάλη ξανά την Αμερική από άκρη σε άκρη, αντίθετα, η Χίλαρι, με έπαρση δήλωσε ότι θα στηρίξει τον Τραμπ να κυβερνήσει καλά- τι γελοιότητα...

...μου αρέσουν όσοι δίνουν τη μάχη της ζωής τους μόνοι τους... 
...το άλλο που θέλω να σημειώσω είναι, πώς ψηφοφόροι του Δημοκρατικού κόμματος, αμφισβητούν το αποτέλεσμα των εκλογών- είναι δημοκράτες αυτοί; Όχι!!!, απλώς είναι οπαδοί...                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου