Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

ΚΟΦΤΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ=ΚΟΦΤΗΣ ΟΡΧΕΩΝ=ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ...

...προχθές μετά το EuroBourg οι 3 εκφωνητές της ευρωπαϊκής μαφίας που κατοικοεδρεύει στις Βριξέλες, αλλιώς, Φριξέλες, Ντάισεμπλουμ, Μοσκοβισί, Ρέτλινγκ, έχρισαν τον κ. Τσίπρα, εκλεγμένο διά δημοκρατικών εκλογών βελούδινο Δικτάτορα θέτοντας τους 3 όρους για να αρχίσει η συζήτηση του άνομου και ανύπαρκτου χρέους, και έτσι όπως μιλούσαν ένιωσα κατάστηθα ότι μασούσαν στραγάλια και τα στραγάλια ήταν Εμείς- οι εταίροι μας διά μέσου ενός κωλονομίσματος μας μετάλλαξαν σε στραγάλια, δεν ξέρω πώς νιώθετε εσείς, μπορεί να νιώθετε καλά, μέχρι και ευτυχία, μέχρι και οργασμό που θα εξακολουθείτε να έχετε στις αόρατες τσέπες σας αόρατα ΕυροΜάρκα, και αυτό γιατί δεν πήρατε χαμπάρι ότι κάθε φορά που αγοράζετε οτιδήποτε με αυτό το κωλονόμισμα, πρώτα το δανείζεστε και ταυτόχρονα πληρώνετε τόκο- εγώ πάντως νιώθω πως μου έκοψαν τα χέρια, τα πόδια, έφραξαν τα αυτιά μου, έραψαν τα χείλη μου, έβαλαν πίσσα στα μάτια μου, στροβίλισαν το νου μου με το μίσος τους, ένιωσα πως η πατρίδα μου πλέει πλέον σε βάλτο ημίπαχου μολυσμένου γάλακτος και όπου νάναι θα βυθιστεί όπως έχουν βυθιστεί πολλές αρχαίες πόλεις- ας είμαστε καλά μέχρι το επόμενο Πάσχα, διότι το επόμενο Πάσχα τα αρνιά στις σούβλες θα είμαστε εμείς που θα κρατηθούμε στη ζωή, μετά από αυτό- ας ευχόμαστε από τώρα να κατέβει από την τρύπα που έχει ανοιχτεί στον γαλάζιο μας ουρανό ο Χριστός να θυσιαστεί ξανά για μας και να σωθούμε ακόμα μια φορά για να συνεχίζουμε να δανειζόμαστε για να αγοράζουμε, ό,τι θα αγοράζουμε μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία- ευτυχώς εγώ δεν θα ζω για να δω την εκλαμπρότητα του Ιησού και δεν θα ακούω τις τσιρίδες των αμνών και των εριφίων που θα σουβλίζονται εν ζωή και η τηλεόραση να προβάλει το σούβλισμα και μετά το ψήσιμο...
...μία άλλη φορά θα γράψω τη συγγένεια των λέξεων: Hell με την Hell-as, προς το παρόν ας υμνούμε τις αιμορροΐδες του Σόιμπλε και της Μέρκελ που εξαιτίας των εγκατέστησαν στο τόπο μας τη νεωτερική Δικτατορία μόνιμα εγκαταστημένη διά μέσου δημοκρατικά εκλεγμένης βουλής...
...δεν με ενδιαφέρει φιλάρα μου, είπα σε έναν συμπότη μου προχθές στο μπαρ, αν είσαι αριστερός, σοσιαλδημοκράτης ή σκέτο δημοκράτης ή σκέτο σοσιαλιστής ή χριστιανοδημοκράτης ή ό,τι άλλο μπαρμπούτσαλον, θέλω να μου πεις πόσο ηλίθιος είσαι ή πόσο κουτός ή πόσο επίορκος ή πόσο προδότης ή πόσο δειλός ή πόσες ώρες την ημέρα παρακολουθείς πορνό γυρισμένα με ΕυρωΜάρκα...
...μια άλλη φορά θα γράψω γιατί οι πόρνες της Δημοκρατικής Ευρώπης δεν είναι πλέον γυναίκες αλλά μεταλλαγμένα αρσενικά...
...καλημέρα και υγεία με χάπια που σας παρέχουν οι ψυχίατροι, ευτυχώς εγώ είμαι κάτι του τίποτα και έτσι η απελπισία μου δεν σας αγγίζει...
...α, και μια πληροφορία, κυκλοφορεί το νέο μου βιβλίο με τίτλο: 61 Νυχτερινά και 1 Εωθινό, εκδόσεις ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ, όποιος ενδιαφερθεί να το αγοράσει θα του δίνεται δώρο μια μικρή φωτογραφία της πομπής της ταφής μας, όπως η παρακάτω...
Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει...
                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου