Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

Jan Fabre Va-t-en, va-t-en!!!

...πήγαινε να παρουσιάσεις την Ελλάδα στο Βέλγιο με το 1/3 Βέλγους αξιοθρήνητους καλλιτέχνες ή υπαλλήλους, εδώ σε κάλεσαν οι άλλοι νηστικοί ευρωληγούρηδες νεο-Έλληνες σε όλα τους απαίδευτους, πόσο λυπάμαι, πόσο λυπάμαι ακόμα μια φορά για την κατάντια της χώρας μου, διότι αν απουσιάζει από την Τέχνη το Πνεύμα και η Πολιτική, είναι απλώς αισθητική, ένα ωραίον πράγμα, και για να μην παρεξηγηθώ, όταν γράφω Πολιτική, δεν εννοώ ιδεολογία ή κομματική οδηγία,- είναι γνωστά αυτά, Αριστοτέλης, Πλάτων, Νίτσε, Καμί, Αντόρνο κ.α....
...λοιπόν, Jan Fabre, καβάλησε την άνευ περιεχομένου αισθητίστικη χελώνα σου και Va-t-en!!!...
...πάρε μαζί σου και κάποιους ευρωληγούρηδες για να μην πάει χαμένο το ταξίδι σου και πήγαινε στη χώρα σου να αναπαραστήσεις, όσο πιο φιλότιμα μπορείς, τη σημερινή άθλια Ελλάδα μου και άφησε τα μεγαλόπνοα φαραωνικά σχέδια για τα επόμενα τέσσερα τραγικά χρόνια που μας περιμένουν, και για να γνωρίζεις κάτι, δεν θεωρώ τον εαυτό μου Ευρωπαίο, εγώ ανήκω στη Μεσόγειο, πέρα που δεν μου αρέσει η σημερινή φασιστική Ευρώπη του σαδιστικού ζευγαριού: Μέρκελ/Σόιμπλε...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου