Δευτέρα, 29 Φεβρουαρίου 2016

Το συνέδριο του "ΠΟΤΑΜΙΟΥ" και τα βόδια...

...και από κάτω τα βοειδή...
...και όταν είδα στο βωμό του κόμματος να εκφωνεί λόγο ένας Σημίτης μου φάνηκε ότι είχε καταπιεί ένα βόδι και μιλούσε με γλώσσα βοδιού, και όταν είδα ένα άλλο βόδι, κάποιον Παπανδρέου, μου φάνηκε πως και αυτός είχε καταπιεί βόδι και εκφωνούσε λόγο με γλώσσα βοδιού, ε, δεν ήθελε και πολύ, και μου φάνηκαν όλοι τους βόδια...

...μα πώς είναι δυνατόν ένα νέο κόμμα- η ανήθικη Γερμανία μονάχα το θεωρεί κόμμα -να προσκαλεί στο συνέδριό του να ομιλήσουν βόδια με βοϊδίσια άρθρωση εκείνοι που κατέστρεψαν τη χώρα- ο ανεκδιήγητος Σημίτης με τα πολλά και τεράστια σκάνδαλα επί πρωθυπουργίας του (Χρηματιστήριο, Ολυμπιακοί Αγώνες, Ίμια, Οτσαλάν, Ευχαριστήρια στον Κλίντον εντός της Βουλής κ.α.) και ο χαζός Παπανδρέου που, από τα "λεφτά υπάρχουν" μέχρι την υπαγωγή της χώρας μας, δηλαδή στην καταστροφή της, στη δικτατορία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, να ομιλούν οι καταστροφείς, οι φταίχτες των δεινών μας με βοϊδίσια γλώσσα για τον τρίτο πόλο της άθλιας σοσιαλδημοκρατίας - Ω! της παράνοιας των δούλων...

...και όμως είναι δυνατόν ένα νέο κόμμα, σαν το Ποτάμι να προσκαλεί τέτοιου είδους έμβια καθότι οι πάντες γνωρίζουν πως αυτός ο "Λαός" έχει κοντή μνήμη, φτάνει να του δώσεις δύο ΕυρωΜάρκα, να του υποσχεθείς διάφορα μολυσμένα οστρακοειδή και τα ξεχνά όλα, πέρα από αυτό, το Ποτάμι το απαρτίζουν καιροσκόποι και σχεδόν κουτοί...

...αλλά εκείνοι που έχουν καταπιεί δύο βόδια είναι οι ΣΥΡΙΖ-αίοι, για αυτό και δίγλωσσοι...

...και Ω! της φρίκης! είδα τον τόπο μου να τον διαφεντεύουν βόδια, βόδια παχιά και όμως πεινασμένα, άσχημα, αμόρφωτα, απαίδευτα, κανείς τους δεν μιλά σωστά τη ελληνική γλώσσα, όπως ακριβώς τη μιλούσε/μιλά ο Σημίτης και ο Παπανδρέου, βίαια και ελεεινά...

...και πάμε στο προσφυγικό και στο κλείσιμο των συνόρων και την άργητα να βρει λύση η γαμημένη περίφημη Ευρωπαϊκή Ένωση στο πρόβλημα- το κλείσιμο των συνόρων έγινε υπό την εποπτεία της Μέρκελ και του Σόιμπλε, να μη γράψω με την καθοδήγηση τους, μην πιστεύετε πως αυτοβούλως έδρασαν οι χώρες αυτές και αποφάσισαν να κλείσουν τα σύνορα... 

...μα η χώρα που με οδήγησε ακόμα μια φορά στην οργή, είναι η Αλβανία, και θυμίζω στον Έντι Ράμα, πρωθυπουργό της, τους Αλβανούς που κατέβαιναν και εμείς τους δεχόμασταν- δεν είμαι εναντίον των Αλβανών, δεν είμαι εναντίον κανενός μέχρι, που να με εξαναγκάσει να είμαι, είμαι όμως εναντίον του σοσιαλιστή Έντι Ράμα και σιχαίνομαι τον αχάριστο και τον δειλό-, αν είσαι αχάριστος είσαι και δειλός και αν είσαι δειλός είσαι και αχάριστος- αυτά τα δυο πηγαίνουν μαζί...

...τέλος, παρά τα ελαττώματά μας ως κράτος, δεν γράφω ως φυλή, γιατί είμαι εναντίον της μισαλλοδοξίας των φυλών, είμαι πρώτα Άνθρωπος με μεγάλο "Α" και μετά Λετονός, Αλβανός, Τούρκος, Εβραίος, Ούγγρος, Σύρος και βάλε-, αλλά ως Άνθρωποι δείξαμε ακόμα μια φορά ότι είμαστε πολιτισμένοι κάτοικοι αυτής Ευρώπης στην αντιμετώπιση των προσφύγων, και όχι τίποτα άλλο, αλλά αυτόν τον εμφύλιο πόλεμο στη Συρία, τον δημιούργησε η Δύση, η ανώμαλη σημερινή Δύση, η αδίστακτη πεινασμένη Γαλλία και ανελέητη και ανάλγητη Γερμανία και φυσικά η πάντα κοντόφθαλμη Αμερική - αλλιώς πως, θα είχε βρεθεί σύντομα η λύση- κανείς τους δεν άκουγε τον Πούτιν που τους προειδοποιούσε για το κακό που ερχόταν, και τώρα δα αναρωτιέμαι: γιατί μας έβαλαν και υπογράψαμε σε ανύποπτο χρόνο το σύμφωνο του Δουβλίνου; Μήπως κάτι ήξεραν οι σάπιοι ηγέτες της γηραιάς, χωρίς Γέρας, Ευρωπαίοι;

Η οικονομική κρίση- ας μην γράψω σχεδιασμένη και με πάρουν μερικοί αναγνώστες ως υπερασπιστή διαφόρων συνωμοσιών- και το προσφυγικό, ανέδειξαν πως δεν υπάρχει Ενωμένη Ευρώπη- δεν μπορεί να υπάρξει Ένωση παρά μόνο το διχαστικό εγωιστικό και ανάλγητο: "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω"... 

Αγαπητοί μου ΣΥΡΙΖ-αίοι, που έχετε καταπιεί δυο βόδια και έχετε δύο γλώσσες βοδιού και μιλάτε δίγλωσσα, δεν έχετε πάρει χαμπάρι πως σας ξεζουμίζουν;

Πρωθυπουργέ Τσίπρα, δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι οι Εταίροι, σε στύβουν σαν λεμονόκουπα; Πόσο ζουμί έχεις ακόμα, ή είσαι χοντρόπετσος και δεν αισθάνεσαι τίποτα; Θα υψώσεις πατριωτικό ανάστημα, όχι μέχρι τα ουράνια, αλλά νά, λίγο πιο πάνω από τον τάφο σου καθότι, οι Εταίροι σε ενταφιάζουν σιγά-σιγά, μην τρέφεις φρούδες ελπίδες ότι μέσα στην τριετία θα αλλάξουν τα πράγματα, και αυτό γιατί το ΕυρωΜάρκο είναι ένα σαθρό νόμισμα μέσα στο παιχνίδι της Παγκοσμιοποίησης και δεν θα το επιτρέψουν να συμβεί η κατακόρυφη πτώση του, και όχι μόνο αυτό, αλλά γιατί έρχεται η στυγνή Εταιρειοκρατία- οι εταιρείες θα αποφασίζουν πλέον και όχι οι πολιτικοί, απλώς αυτοί ως βόδια θα τραβούν το κάρο της Εταιρειοκρατίας.

Έχω αποφασίσει ακόμα μια φορά να απομακρυνθώ, να σιωπήσω και να επιστρέψω στη Μυτιλήνη και να ζω με την πενιχρή μου σύνταξη ανάμεσα στο γαλάζιο του ουρανού της και στο άλλο γαλάζιο του αρχιπελάγους της, και εκεί να τελειώσω τη βιογραφία μου που άρχισα να γράφω τη (στο "τη" λείπει η υπογεγραμμένη) προτροπή του εγγονού μου Ερμή, 
...ο εγγονός μου Ερμής...

αλλά δεν ξέρω πόσο θα περικόψουν τη σύνταξή ούτως ώστε να προγραμματίσω, αλλά το συνέδριο του Ποταμιού με εξανάγκασε να επιστρέψω εδώ για να στείλω στο διάολο τα βόδια που μας διαφεντεύουν...
                                 
 Γλυκέ μου Ailan, ό,τι και να γράψω για σένα θα είναι λίγο, το μόνο που μπορώ να γράψω είναι πως είμαι ανήμπορος Άνθρωπος ανάμεσα σε ανάξια εγκληματικά βόδια...  

Υ. γ.
Ίσως την ώρα που έγραφα το παραπάνω, η Μέρκελ να δήλωνε ότι: άλλο το προσφυγικό και άλλο το χρέος, δηλαδή, μην ξεχνιόμαστε, μας χρωστάτε Έλληνες, ήθελε να πει, μας χρωστάτε τα έντερά σας... 

...μα εσύ καλή μου ανήθικη Γερμανίδα Μέρκελ μας χρωστάς το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο. Μας χρωστάς τις πολεμικές αποζημιώσεις; Μας χρωστάς τους δολοφονημένους Έλληνες, άθλια Γερμανίδα, εμείς σηκώνουμε όλο το βάρος της προσφυγικής κρίσης μόνοι μας και υποτίθεται, εσείς, που είμαστε εταίροι θα έπρεπε να συνεισφέρετε, αλλά πώς, τι να κάνουμε, βρήκατε πιόνια και κανείς δεν αντιδρά...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου