Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2016

O David Bowie, o Hitler Rock Star/Schauble Rock Star...

O David Bowie πέθανε αφήνοντας πίσω του ένα (1) τραγούδι, το Heroes...
...και μια φράση: ο Χίτλερ ήταν ο μεγαλύτερος Rock Star ...
...και έσπευσαν να τον χαρακτηρίσουν οι δημοσιογραφίσκοι, φίλο του Ναζισμού, δηλαδή αν εγώ σήμερα πω: ο μεγαλύτερος Rock Star είναι ο Σόιμπλε υπάρχει κίνδυνος να κατηγορηθώ ως φιλογερμανίσκος; Σκασίλα μου, ναι, είμαι φιλογερμανίσκος και επειδή είμαι φιλογερμανίσκος είμαι εχθρός των Γερμανών... 
...όπως δεν κατάλαβαν και εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν τι εννοούσε ο Bowie, έτσι ας μην καταλάβουν και εμένα, βέβαια δεν είμαι Rock Star, μπορώ όμως να γίνω, όπως έγινε πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, που ούτε Νέα είναι, ούτε Δημοκρατία, θα το πήρατε φαντάζομαι είδηση, ο Μητσοτάκης...
...σίγουρα θα έχετε δει ντοκιμαντέρ με τις huge συναθροίσεις των Γερμανών αμνών και από ψηλά ο Αυστριακός βοσκός Χίτλερ, που κατάλαβε πολύ καλά και στο βάθος την άψυχη ψυχή των Γερμανών, να παραληρεί με ένα κολλημένο μουστακάκι στην παραφρονημένη μούρη του, και όμως, αυτός ο Αυστριακός που έγινε γνήσιος Γερμανός-, όλοι οι γνήσιοι Γερμανοί είναι εναντίον των Γερμανών-, γυρίστε μερικές σελίδες ιστορίας και θα καταλάβετε τι εννοώ-, κατόρθωσε και έστειλε τους αμνούς του προς σφαγή, αφού όμως πρώτα σφάξουν αμέριμνα ερίφια...
...ε, λοιπόν, το ίδιο συμβαίνει και σήμερα και ανακράζω: Ζήτω ο νεωτερικός Ναζισμός της ανερμάτιστης Γερμανίας της Μέρκελ και του Σόιμπλε-, αυτό το γελοίο ανεγκέφαλο δίδυμο που, άλλοτε παίζει ο ένας το ρόλο του άλλου και άλλοτε ο άλλος, και δεν παίρνουμε χαμπάρι, το πότε η Μέρκελ γίνεται Σόιμπλε και πότε ο Σόιμπλε Μέρκελ...
...ανακράζω: Ζήτω οι φίλοι μας Γερμανοί και οι εντόπιοι φίλοι και προσκυνητές των Γερμανών, εννοώ τα θλιβερά κομματάκια που θέλουν να ονομάζονται κόμματα-, δεν θα γράψω ονόματα, όλοι μας ξέρουμε, όλοι ζούμε στα βοθρολύματα του σημερινού πολιτικού βόθρου...
...π.χ. ο παρακάτω κος δεν μοιάζει για φιλογερμανικό έμβιο;, από το ύφος του και μόνο...

...είμαι και εγώ νεωτερικός Ναζιστής, είμαι παράφρων, είμαι άπληστος, είμαι ανασφαλής, είμαι ευνουχισμένος, είμαι διεστραμμένος σεξουαλικά, είμαι εξολοθρευτής αμνών που επιμένουν να ονομάζονται: άνθρωποι, είμαι από εκείνους που θέλουν να εξαφανίσουν από όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες τη λέξη: Άνθρωπος και να την αντικαταστήσουν με μία επιτέλους λέξη, η οποία πιθανό να είναι και η αρχαιότερη: Αμνός...
...λάσπη βοθρολυμάτων όλη η χώρα, νωθρή, σκυφτή, συνοφρυωμένη, δειλή, θρασύδειλη, υπόγεια, άνομες συμμαχίες, ίντριγκες, συνωμοσίες, και από κάτω εμείς: οι αμνοί...
...ο τελευταίος Rock Star της πολιτικής θεατρικής σκηνής ήταν ο Τσίπρας, οσονούπω θα εμφανιστεί ο Μητσοτάκης, ο οποίος με τον Σαμαρά, Γεωργιάδη, Βορίδη, Τζιτζικώστα, πλάι του άρπαξε με υπόγειο τρόπο την προεδρία τού ανερμάτιστου κόμματος της περίφημης άλαλης κεντροδεξιάς, ποιο;, το κόμμα που αφάνισε και τη Δεξιά και το Κέντρο, επιμένει να ονομάζεται ΚεντροΔεξιά απέναντι σε μια διαλυμένη Αριστερά, σε μια κούφια Αριστερά, σε μια ανύπαρκτη Αριστερά- λάσπη, λάσπη βοθρολυμάτων...
...μα έτσι πάνε τα πράγματα: μέσα στη λάσπη, όλοι τους είναι λασπωμένοι, εννοώ τους πολιτικούς, πλην φυσικά ολίγων εξαιρέσεων, όλοι τους έχουν το στίγμα της μικροαστικής μικροατιμίας, λιγουριάς, κρυψίνοιας...
...ο μεγαλύτερος όμως Rock Star ήταν ο Ανδρέας Παπανδρέου, που μάζευε κάτω από το μπαλκόνι εκατοντάδες χιλιάδες αμνούς για το τίποτα...
...συμπέρασμα: όλοι οι πολιτικοί είναι Rock Star, ροφούν πρώτα την ηρωίνη που τη χορηγούν οι βιομήχανοι και οι τραπεζίτες και μετά βγαίνουν στα μπαλκόνια του χριστιανισμού, του καθολικισμού, του προτεσταντισμού, του οθωμανισμού, του ισλαμισμού και ένα σωρό άλλων ψεύτικων ιδεολογιών και σαθρών θρησκειών και εκατομμύρια των οπαδών από κάτω ικετεύουν να είναι ο αφανισμός τους γλυκός και όχι οδυνηρός, να εξαφανιστούν με ένα τραγούδι στα χείλη:  Heroes...
...ζήτω ο Μουσολίνι, ο Χίτλερ, ο Στάλιν και ένα σωρό άλλοι μικρότεροι ή ισότιμοι ανά τον κόσμο-, οι εξολοθρευτές έχουν πάντα δίκιο αφού μπορούν και επιβάλλουν την τιμωρία μας, αφού μπορούν να πείσουν και να συναθροιστούν από κάτω τους εκατομμύρια οπαδοί...
...ο Rock Star Schauble και ο οπαδός Τσακαλώτος που ψέλνει αριστερούς ψαλμούς στο αριστερό ψαλτήρι...

...και τώρα Magritte, "Οι πίνακες που αναπαριστούν ιδέες, δεν μας συγκινούν" ... 
"Δεν υπάρχουν ηλίθιοι, υπάρχουν μόνο ηλιθιότητες"...  
                   ...φλόγα του αρχιπελάγους φλόγα της καρδιάς μου, γεια σου David Bowie, γεννημένε και εσύ στις 8 Ιανουαρίου, όπου είναι θα έρθω και εγώ να ακούσω το τραγούδι της σιωπής σου, τώρα πια είσαι στα αλήθεια Rock Star, έχεις αμέτρητα μιλιούνια θαυμαστών, τι ειρωνεία, να μην αποδέχονται οι πολιτικοί μας πως είναι Rock Star, εσύ το είδες γιατί ήσουν/είσαι σοφός...  

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου