Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016

Αγαπητέ Κύριε Βαρουφάκη...

...είστε ένας εξαίσιος οικονομολόγος και εγώ ένας απλός πολίτης και μάλιστα ανεπάγγελτος λόγω βαθιάς πεποιθήσεως ότι το κάθε επάγγελμα είναι βαρετό και καμιά φορά γίνεται επικίνδυνο για τους άλλους, ιδίως, όταν αυτό έχει να κάνει με τις δομές αυτού που αποκαλούμε: Κράτος, έτσι παρέμεινα σε ό,τι έκανα και κάνω, σε όσα σκέφτηκα και σκέπτομαι ως ερασιτέχνης- η μέγιστη ελευθερία που δύναται να απολαμβάνει ένας θνητός, αλλιώς μια σκόνη μεταλλαγμένη από το σπέρμα και το ωάριο, σε γονίδια...
...και εξηγούμαι, το πιο επικίνδυνο, το πιο ηλίθιο επάγγελμα της εποχής μας είναι ο οικονομολόγος, το άλλο είναι να είναι κανείς Σόιμπλε, αν και εδώ πλησιάζουμε τη γερμανική σχιζοφρένεια, αλλά ας το αφήσουμε αυτό, οι Γερμανοί δεν πρόκειται να βρούνε ποτέ την υγειά τους...
...και σαν ελεύθερος ερασιτέχνης που είμαι, σε ό,τι κάνω και σε όσα σκέπτομαι, θέλω να υπερασπιστώ τη ζωή μου απέναντι σε αυτό το κωλονόμισμα που αποκαλείται ευρώ και που εγώ αποκαλώ ΕυρωΜάρκο σχιζοφρενών ή παραφρονημένων οικονομολόγων/τραπεζιτών...
...κάνοντας λοιπόν τη διαδρομή, που καθημερινώς κάνω, ξέρετε δα πως το βαδίζειν κάνει καλό στο συκώτι και στο στοχασμό, και αυτό γιατί την ανόητη σκέψη την αφήνω μόνη μπροστά στο άδειο φλιτζάνι του τρίτου εσπρέσο και εξέρχομαι της οικείας μου και φευ! αναπνέω τις πιο βρόμικες κλανιές, που μήτε της καμήλας δεν είναι τόσο βρόμικη, εκείνων των τραπεζιτών, χρηματιστών και οικονομολόγων, και τότε για να αναπνεύσω ολίγον καθαρόν αέρα, χώνω τη μύτη μου σε ένα βιβλίο του Αλμπέρ Καμί που πάντα φέρω μαζί μου στους περιπάτους μου...
...στη διαδρομή λοιπόν στοχάστηκα για πρώτη μου φορά την ηλικία μου, σε αυτό το γιατί και το πώς συνέβηκε για πρώτη φορά να σκεφτώ την ηλικία, απάντηση έδωσε η ικανότητά μου στο να χορεύω εξαίσιο ροκ και να παίζω εξαίσιο πινγκ-πονγκ, αν παύσω να χορεύω, αν παύσω να παίζω, τότε σίγουρα θα παύσω να στοχάζομαι, νά που με οδήγησε αυτή μου η διαδρομή, δεν πρέπει να παύσω να χορεύω και ας μου ελάττωσαν τη σύνταξη οι αριστεροί των μολυσμένων υδάτων...
...στη διαδρομή λοιπόν στοχάστηκα πως η οικονομική κρίση που μαστίζει τις ζωές μας (δε λέω, είμαστε ανόητοι νεοΕλλήνες, όμως, τυχαίνει ανάμεσά τους να ζούνε και οι έχοντες σώας τας φρένας των) δεν είναι οικονομική κρίση της δοξασμένης Ελλάδος, αλλά κρίση της δολοφονικής Γερμανίας και των τραπεζιτών της που έπαιξαν σε τοξικά προϊόντα και έχασαν, και για να σωθεί αυτή καταραμένη χώρα, διοχέτευσε την κρίση, λόγω του νευρωσικού Ευρωζωνικού οικονομικού συμφώνου/συστήματος, στις αδύναμες οικονομικά χώρες για να καρπωθεί ταυτόχρονα τη σωτηρία της και φυσικά νέο πλούτο- όπως συμβαίνει στη χώρα μας-, το μέγα θύμα της ΓερμανοΓαλλικής κρίσης-, άρα, όσες φορές θα διέρχεται η Γερμανία κρίση, θα την πληρώνουν οι άλλοι, έτσι δεν είναι;, πάντα βέβαια μέσα σε αυτό το, από την αρχή σχεδιασμένο, δόλιο σύμφωνο...
...άρα, ή πρέπει να αλλάξει το σύμφωνο, πράγμα αδύνατο, εκτός και αν ξυπνήσουν οι χώρες της υποτιθέμενης ενωμένης Ευρώπης, δηλαδή, να ξανά έρθουν στην εξουσία οι, Σαλαζάρ, Φράνκο, Μουσολίνι. Χίτλερ, Πετέν, διότι η Ευρώπη βρίσκει τα όμοια χνώτα της στο Φασισμό και όχι στη Δημοκρατία που κατ' ευφημισμό υπάρχει πλέον ως λέξη, η ουσία της έγινε παξιμάδι που μουλιάζει σε αγγλικό τσάι εδώ και πολλές-πολλές δεκαετίες, έτσι δεν είναι Κύριε Βαρουφάκη οικονομολόγε;...
...άρα, πρέπει και οφείλουμε να εξ έλθουμε με απεριόριστη ταχύτητα από το ΕυρωΜάρκο- καλύτερα μιας ώρας ελεύθερης ζωής παρά σαράντα χρόνια σκλαβιάς και φυλακής- πού τα βρήκε άραγε αυτά τα σαράντα χρόνια ο ποιητής; 
Ρωτώ και απαντώ: του τα σφύριξε οικονομολόγος της εποχής του...
...στοχάστηκα κιόλας στο αν, ένας προτεστάντης οικονομολόγος έχει διαφορετική άποψη στα οικονομικά από έναν καθολικό, ορθόδοξο, ισλαμιστή, βουδιστή, ιουδαϊστή ή όποιας άλλης θρησκείας...
...και για να τελειώνω με τους στοχασμούς της χθεσινής μου διαδρομής καταπίνοντας κάθε δέκα μέτρα 10 γρ. ουίσκι Johny Ντάμπλγιου, το ΕυρωΜάρκο δεν έχει δομές πολιτικής οικονομίας, αλλά μόνο κάτι οριζόντιες αχνές γραμμές κερδοσκοπικού μέχρι τοκογλυφικού χαρακτήρα, αν πράγματι είναι έτσι, τότε μας περιμένουν άλλα 400 χρόνια σκλαβιάς και γονυκλισίας, πέρα που θα βουλιάζουμε κάθε φορά που θα βουλιάζει η Γερμανία, πάντα αν θα ισχύει το ίδιο σύμφωνο...
...αν θέλετε Κύριε Βαρουφάκη, απαντάτε, έστω και με ένα tweet, έχω και εγώ ακάουντ σε αυτόν τον τόπο των απανταχού ιστών...

     ...μου αρέσει αφάνταστα η χειρονομία της και τα χείλη της, τόση ταυτοσημία ποτέ άλλοτε από οικονομολόγο Rock Star...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου