Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2015

Αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ, η μάνα μου πέθανε...

...πριν ένα χρόνο, είχε τρία χρυσά και δυο πλατινένια δόντια- πηαίνετε να την ξεθάψετε...
...αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ, ο πατέρας μου πέθανε πριν τρία χρόνια, τον έθαψα με το ολόχρυσο ρολόι του Ingersol αξίας 100.000 κωλοευρωμάρκων- πηαίνετε να τον ξεθάψετε...
...αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ, η μάνα μου πέθανε πριν ένα χρόνο και φρόντισε να της περάσει στην κιλότα της η προσωπική της ράφτρα μαργαριτάρια αξίας, όπως μου είπε αργότερα η ράφτρα 250.000 κωλοευρωμάρκων- πηαίνετε να την ξεθάψετε...
...αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ, πριν τρία χρόνια πέθανε ο πατέρας μου με ένα πανάκριβο κοστούμι από κασμίρι ραμμένο στη Αγγλία- πηαίνετε να τον ξεθάψετε, το κασμίρι χάνει την υφή του ύστερα από δέκα χρόνια, σε κάποιον ΣΥΡΙΖΑ-αίο θα κάνει...
...αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ, πριν ένα χρόνο πέθανε η μάνα μου και είχε φροντίσει να είναι το σουτιέν της στολισμένο με φύλλα χρυσού 24 καρατίων- πηαίνετε να την ξεθάψετε...
...αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ, πριν τρία χρόνια πέθανε ο πατέρας μου και επειδή τον αγαπούσα πολύ τήρησα την υπόσχεσή μου και τον έθαψα με 25.000 βρομοευρωμάρκα...
...και όταν πεθάνω και καώ θα λιώσουν μαζί μου και όλες οι λίρες των αγίων...
...στη φωτογραφία υπάρχουν 5 γερμανικές δραχμές εγκεκριμένες από το Ισραήλ του Νετανάχιου πιστοποιημένες από το κέντρο της ευρωπαϊκής μάφιας στις Β(φ)ριξέλες...

Όπως όταν
η πόρνη που κρατά φιάλη
γεμάτη πνιγερή μυρωδιά
και σπάει το γυαλί
και το χυμένο μύρο μένει για μέρες,
έτσι άπλωσε στο πετσί μας το φονικό
δεν ξεκολνά- 
Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ

Θα σου πάρουν τον ίσκιο των δένδρων, θα τον πάρουν
Θα σου πάρουν τον ίσκιο της θάλασσας, θα τον πάρουν
Θα σου πάρουν τον ίσκιο της καρδιάς, θα τον πάρουν
Θα πάρουν τον ίσκιο σου...
Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ

...όλα μας τα πήρατε κανάγιες του ΣΥΡΙΖΑ ελεεινοί, τρισάθλιοι, κανάγιες, επίορκοι, σοβαροφανείς, έμποροι της αξιοπρέπειας, της υποκρισίας τέλειοι υπηρέτες- άι χαθείτε, πηαίνετε να ξεθάψετε τα σώματά σας- ή δεν το πήρατε ακόμα χαμπάρι πως είστε ζόμπι και σας κατευθύνει το Ισραήλ; 
Γιατί βρε δούλοι δεν τηρείτε την οδηγία της Ε.Ε να αναγράφεται στα προϊόντα που εισάγονται από το Ισραήλ ότι παράχτηκαν ή κατασκευάστηκαν στα κατεχόμενα παλαιστινιακά εδάφη, ενώ τηρείτε άλλες ζημιογόνες οδηγίες για τη χώρα; 
Γιατί βρε αριστεροί των γλυκών μολυσμένων υδάτων;  

Υ.Γ
Ποτέ δεν μου άρεσε ο Σταθάκης- είναι τόσο σοβαροφανής που σπάει ανθοδοχεία και η πιο απλή του κίνηση και μαραίνονται τα λουλούδια με το που θα τα κοιτάξει- και είναι και καθηγητής, μα Σκοπελίτη μου, αυτοί είναι σοβαροφανείς, αν δεν είναι αυτοί, ποιοι θα είναι;   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου