Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2015

Για την ομοφυλία/ετεροφυλία...

_Κύριε καθηγητά με το φωτεινό μυαλό, μπορώ να σας κάνω μία ερώτηση τώρα που τρώτε το σουβλάκι σας και χύνεται στα μουστάκια και στα μούσια σας η μαγιονέζα και η σκορδαλιά ή ή μουστάρδα;
Ο καθηγητής βγάζει ένα μακρύ ναι με το ρέψιμο.
_Το να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος είναι κάτι φυσικό ή επίκτητο; Η κοινωνία είναι συνάθροιση φυσική ή τεχνητή;
_Με παγιδεύεις, άφησέ με να καταφάγω το σουβλάκι μου και έλα το βράδυ σπίτι μου να σου δείξω και να σου πω όσα ξέρω και όσα έμαθα από το φυσικό μου για αυτά που ρωτάς, επιστημονικά δεν γνωρίζω. 

_Κύριε πολιτικάντη με το σκοτεινό μυαλό και το θολό το βλέμμα, όταν κάποιος είναι ομοφυλόφιλος, δηλαδή, είναι αρσενικό αλλά του αρέσει ο φαλλός, είναι γυναίκα αλλά της αρέσει το αιδοίο, σας το εξηγώ γιατί ίσως να μην γνωρίζετε τι σημαίνει ομοφυλόφιλος- είναι θέμα διαφορετικών οργασμών, ή εσείς δεν γνωρίζετε τι σημαίνει οργασμός;
Είσαι άχρηστος, απαντά με οργή ο πολιτικάντης, δεν κάνεις για ψηφοφόρος.
_Πολίτης όμως είμαι;
_Δεν πας στο διάολο, είσαι αντίθρησκος και ακοινώνητος. Είσαι εναντίον της κοινωνίας και των θεσμών της και ενάντια στα ήθη της θρησκείας μας. 
_Και εσύ είσαι αντιοργασμικός.

_Κύριε σουβλατζή καθηγητά, τα γονίδιά μου που προϋπάρχουν κάθε θεσμού και κάθε ηθικής, και που δημιούργησαν το σώμα μου, σε ποιον ανήκουν, σε ποιον ανήκει το σώμα μου;
_Στον κύριο Σκόρδο.
_Ξέρετε κύριε Σκόρδε, έχω μια θεωρία, ο άνδρας που ψάχνει για αιδοίο είναι ο αληθινός ομοφυλόφιλος διότι ψάχνει να απολαύσει εκείνο που θα ήθελε να είχε, και η γυναίκα που ψάχνει για φαλλό είναι η αληθινή ομοφυλόφιλη διότι ψάχνει να απολαύσει εκείνο που θα ήθελε να είχε- πάντα εν δυνάμει, και εκείνοι/εκείνες που μένουν ικανοποιημένοι από αυτό που έχουν, δηλαδή το φαλλό τους ή το αιδοίο τους, είναι απλώς ευγενικοί και προκαλούν/προσκαλούν σε γεύμα το αντίπαλον δέος, άρα όλοι εν δυνάμει είναι ομοφυλόφιλοι, όλοι και ετερόφυλοι. Εκείνοι όμως που πράγματι δεν είναι, ούτε το ένα, ούτε το άλλο, άφυλοι δηλαδή, άρα και άφιλοι, είναι εκείνοι που εναντιώνονται στο φυσικό τους. Ξέρετε κάτι κύριοι Σουβλάκι καθηγητή και Μουστάρδα πολιτικάντη- δεν είστε τίποτα, είστε τα πιο βρόμικα έμβια της κάθε κοινωνίας, θα έπρεπε οι υγιείς κάτοικοι να σας εξόριζαν, να μην είχατε κανένα δικαίωμα να τρώτε, μήτε να κοιμάστε, έτσι σαν ψευτοηθικά δουλικά των θρησκειών να σας επιτρέπεται να κόβετε μονάχα τα νύχια σας γιατί είναι πάντα βρόμικα καθώς τα χώνετε όπου νάναι, ιδίως στη μύτη σας, στα αυτιά σας, για να μην πω και σε κάτι άλλο και προσβάλλω έτσι τον εαυτό μου.
_Ενδιαφέρουσα θεωρία, θα έρθεις το βράδυ σπίτι μου;
_Βέβαια, έχω τις αντιρρήσεις μου για τους ομοφυλόφιλους, όχι τόσο για το γάμο, δεν χρειαζόταν ούτε αυτός, (εδώ πάνε να τον καταργήσουν τα φυσιολογικά ζευγάρια- ο Δίας να τα κάνει φυσιολογικά -στο τέλος θα παντρεύονται οι ομοφυλόφιλοι/λες και δεν θα παντρεύονται οι φυσιολογικοί) όσο για την υιοθεσία παιδιών, αυτό δεν το καταλαβαίνω, ίσως όμως και να κάνω λάθος, τι κούκλες θέλουν να παίζουν ορισμένα ομοφυλόφιλα ζευγάρια που ερωτεύτηκαν, αγαπήθηκαν, φίλιωσαν; Δεν τους φτάνει αυτό; Μάλλον όχι, θέλουν να κατακτήσουν αυτά που υποτίθεται έχουν κατακτήσει οι υποτιθέμενοι φυσιολογικοί. Όλοι τους τα έχουν χαμένα, έχουν χάσει την μπάλα, τη σοβαρότητά τους, έχουν χάσει την ταυτότητά τους, όπως οι ΣΥΡΙΖΑ-ίοι που θα στήσουν λένε συνέδριο μήπως τη βρούνε- κούνια που του κούναγε.
Παίδες, Δραγασάκη και Τσίπρα, έξω χιονίζει- ο ένας κοιτά το υπερπέραν της τρέλας και ο άλλος κατάματα το διάστημα της επιορκίας-, βέβαια, δεν πρέπει να τα ρίχνουμε όλα στον δεξιό παρακαθήμενο (είναι ολίγον θολόχαζος, δηλαδή και χαζός και θολός, δεν μπορεί να βρει τους ανάξιους δημόσιους υπαλλήλους που προσλήφθηκαν διά της κομματικής οδού, μήτε τους επίορκους που βασανίζουν τον πολίτη) αλλά πιο πολύ να ρίχνουμε το φταίξιμο στο ανερμάτιστο ασκέρι που τον στηρίζει και τον ακολουθεί.

...πάντως κύριε Σουβλάκιον με το όνομα Καθηγητής, και κύριε Αντιοργασμικέ με το όνομα Πολιτικάντης, η Ελευθερία κείται στο δίφυλλο και όχι στο μονόφυλλο και εγώ που δεν είμαι παρά μόνο όλα, (συγνώμη για την έκφραση, θέλω να πω πώς είμαι ένα μάγμα, άρα είμαι ο μέγα Ελεύθερος, τόσο Ελεύθερος που όταν με αντίκρισεν η ίδια η Ελευθερία το έβαλε στα πόδια) Κατά την μοντέρναν λοιπόν, αλλά και παλαιάν ψυχολογίαν των Εβραίων ψυχαναλυτών, όποιος κατάκοπος από τη βλακεία του κάτοικος τάσσεται ενάντια σε οτιδήποτε κοινωνικώς παρεκκλίνον, είναι ούτος ο ακριβέστερος των παρεκκλινόντων- γκε-γκε παπά και όποιος άλλος κουφιοκεφαλάκης; 

ΑΧ! όμοια ήταν η έκφρασή μου όταν πήγαινα στην καμπίνα προβολής ταινιών όπου εργαζόταν ο πατέρας μου- ο Απόλλωνας να τον έχει καλά εκεί που βρίσκεται, γιατί ήταν πολιτισμένος άνθρωπος...
ΑΧ! γενναία και άσπονδη εφηβεία, με ευνούχισες, δεν έγινα μήτε ομοφυλόφιλος, μήτε τραβεστί, μήτε νταβατζής, μήτε πουτάνα, μήτε πόρνος, αλλά άνδρας που απέβαλλε με τον καιρό και τις δύο του ιδιότητες, του σκέτου αρσενικού και του σκέτου θηλυκού, δηλαδή τις κολώνες του φασισμού- καλό σας βράδυ νταβατζήδες των θεσμών, α, και μη ξεχάσετε να κάνετε πιπίλα το μεσαίο σας δάχτυλο, εγώ έκανα τον αντίχειρα...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου