Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

Τσίπρας - αριστερός γλυκών μολυσμένων υδάτων...

...οι παραπάνω δύο είναι μικροπωλητές της αριστεράς, δίχως σκέψη, δίχως λόγο, δίχως τιμή, δίχως καμιά αρετή, ανήθικοι, υποταγμένοι που;, κανείς δεν ξέρει, μόνο η άβυσσος που δημιουργεί ο φόβος και ο καιροσκοπισμός-, η άβυσσος της ψυχής, όπως λέμε, σε αυτούς η δεύτερη είναι ανύπαρκτη...
...θαυμάστε και τους παρακάτω ηλίθιους, ένας κ΄ ένας...
...ανάμεσά τους κ΄ ένα χωριατόπουλο κάπου χωμένο με τα σβησμένα tweets- τι άλλο από θρασυδειλία; Όσο τον έπαιρνε το θράσος, άλλο τόσο τον έπαιρνε και η δειλία...
...όταν το θράσος περισσεύει η δειλία ελαύνει...
...αγαπητοί αναγνώστες, φίλοι εντόπιοι ή μακρινοί, θα θυμάστε φαντάζομαι την προτροπή μου να μην αποταμιεύετε και να αποσύρετε σιγά-σιγά τις οικονομίες σας γιατί τα χρήματα δεν είναι δικά σας- ανήκουν στους κλέφτες των κόπων της ζωής σας -κ΄ νά! που οι τράπεζες πουλήθηκαν ολοσχερώς- αφανίστε το σύστημα που σας/μας εξοντώνει-, ο κος Λαπαβίτσας, που κάτι γνωρίζει παραπάνω, την πράξη αυτή την αποκάλεσε: οικονομικό έγκλημα...
...αχ! Λαπαβίσα μου, να ήταν το μόνο έγκλημα; Θα ξέρεις φαντάζομαι ότι συμφωνώ με τις θέσεις σου, στον τόπο μας δυστυχώς γεννήθηκαν πριν 40-50 χρόνια Serial Killers, Κατά Συρροή Δολοφόνοι, αλλιώς, Εκτελεστές του άμοιρου κ΄ δύστυχου νεο-Έλληνα, οι οποίοι κατάφεραν να αναρριχηθούν, να εκπορθήσουν την εξουσία, να εγκατασταθούν στους θώκους της κ΄ να μας μεταβάλουν σε μάζα που δεν μπορεί να σκεφτεί κ΄ μήτε να αντιδράσει- η Άμεση Δράση της κοινωνίας της Vortairine de Cleyre, ανήκει τελικά σε άλλον αιώνα- ελπίζω εσείς οι αναγνώστες μου να διαβάσατε το βιβλίο κ΄ το μικρό της κείμενο με τον τίτλο: Άμεση Δράση...

..."είναι αναγκαίο να λέμε την αλήθεια στην πολιτική και η πολιτική για τον Πλάτωνα είναι μια περιοχή αξεχώριστη από την κοινωνική Ηθική. Ο Πλάτων δεν ξεχωρίζει ποτέ την πολιτική από την ηθική"...*

...κ΄ πώς αλλιώς; Γίνεται η ηθική της κοινωνίας, άρα των πολιτών, να είναι ξεχωριστή από τον πολιτισμό της πολιτικής, άρα της πόλης;
 ...γίνεται, γίνεται!, κ΄από την καλυμμένη ανηθικότητα κ΄ ατιμία φτάσαμε στη φανερή- ανήθικοι, δίχως ήθος, μας κυβερνούν, κ΄ ξέρετε τι ακριβώς ήθελε να πει ο Τσίπρας στους αρχηγούς των διαλυμένων κομμάτων κ΄ δεν το είπε; "Καλά, γιατί δεν βοηθάτε αφού ήμουν, είμαι, έγινα όμοιός σας; Αφού ακολουθώ τα βήματά σας, τα βήματα που οδηγούν στην ντροπή κ΄ την ατιμία- έγινα κ΄ εγώ επίορκος, από γεννησιού ήμουν επίορκος, αλλά δεν μου εδόθη η ευκαιρία να φανερωθώ, κ΄ τώρα που φανερώθηκα, μου γυρίζετε την πλάτη σας". Αυτά ήθελε να πει ο Τσίπρας στους ήδη ντροπιασμένους αρχηγούς κ΄ στον Θεοδωράκη: "κ΄εσύ γιατί αντιστέκεσαι;, αφού όλοι γνωρίζουν πως το κόμμα σου είναι κ΄ αυτό γερμανικό;

...τελειώνω με μια φωτογραφία συμβολική για το πώς είναι σήμερα το σπιτικό της μεσαίας νεο-ελληνικής τάξεως εξαιτίας ενός κωλονομίσματος...

     αΧ!! Λαπαβίτσα, ας αναρωτηθούμε: Πού είναι οι θεσμοί;

* Abel Jeanniere

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου