Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015

The dynamic Francois Hollande, Hollandreou για τον Τσίπρα, Il est arrive...

...and a new state rise up in unholly european union: GER-FRAN or FRAN-GER, όπως προτιμάτε αγαπητοί αναγνώστες, φίλοι, γνωστοί, εχθροί, βέβαια, ηχητικά είναι καλύτερο το δεύτερο: όπως φράντζα, είμαστε η φράντζα της fucking Europe of the fucking bloodsucker coin: the Euro of Mozart or of Nietzsche or of Rabelais or of Montaigne but not of Καβάφη ή Σεφέρη ή Ελύτη ή Χαλεπά ή Μακρυγιάννη, so, Vive la FRAN-GER, otherwise PsoroKostaina/ΨωροΚώσταινα...
...έτσι ο Γάλλος σοσιαλιστής Hollande ήρθε να πάρει από την Πατρίδα μας όσα έχει αφήσει ο χριστιανοδημοκράτης Γερμανός, πάντα οι Γάλλοι έρχονται δεύτεροι όταν συναγωνίζονται τους Γερμανούς, και έχω την εντύπωση πως καταβάθος οι Γάλλοι θα ήθελαν να είχαν ένα κομμάτι μέσα τους γερμανικό και είναι φυσικό ύστερα από τόσες ήττες του, ε, δεν είμαστε για γέλια φριχτά, γέλια που προκαλούν πόνο στο στομάχι και δάκρυα στους όρχεις καθώς πώς θα κάνομε έρωτα ή σεξ για τους πολλούς, χωρίς πεντάρα στην τσέπη μας;
    ..."Πώς δάκρυσα εγώ/ για τον άθλιον αυτόν ξεπεσμό/ των πατέρων μου/ που χάσαν τη δόξα την προγονική/ τις τιμές που κληρονόμησαν/ έτσι εγώ κατάντησα/ να με λένε ΨωροΚώσταινα"

..."Είναι εκεί στην πολιτεία/ με πλατείες, με γραφεία/ μια φωλιά που ζει μια ράτσα/ τετραπέρατη καπάτσα/ σκάβουν, σπέρνουν και θερίζουν/ και τρυγάνε με τις γλώσσες/ και τα χέρια τα' χουν μόνο/ να υπογράφουν, να μουτζώνουν, και ποτέ τους τόνα χέρι/ που 'ναι τ' άλλο τους δεν ξέρει/ γλωσσομάχοι γλωσσοφάγοι/ που τις γλώσσες τους να φάνε!"

..."Όχι όμως να φαντάζωνται για τα κατορθώματα τα πατρικά, όχι να πορνεύουν την αρετή και να καταπατούν τον νόμον και νάχουν την επιρροή για ικανότη. *

Δεν είμαι εθνικόφρων, αλλά πατριώτης, οι εθνικόφρονες πάντα πουλάνε την πατρίδα τους, είτε ροζ αριστεροί είτε ξεθωριασμένοι σοσιαλιστές είτε γκρίζοι δεξιοί, ριξ' τε μια ματιά πίσω και θα το διαπιστώσετε- όχι πως πρωτοτυπώ, αλλά καλό είναι να λέγονται μερικές αλήθειες ξανά και ξανά, βαρετό δεν γίνεται, βαρετή καταντά πια η προδοσία, και από προδότες αυτή το κράτος, δεν εννοώ τον τόπο ή τη χώρα, εννοώ το Κράτος το βαθύ που τώρα έγινε ΣΥΡΙΖΑ-ίϊκο...

...πάει τελείωσε, έχω πάθει κατάθλιψη, έχω λυγίσει, δεν είμαι αυτός που στην πραγματικότητα είμαι και κάποτε ήμουν, είμαι ένας άλλος, απόγυμνος από κάθε φυσικό μου δώρο- οι μεταλλαγμένοι κατόρθωσαν και με μετάλλαξαν, άλλωστε το βλέπετε και εσείς, το νιώθετε και εσείς, ίσως και στο πετσί σας, όσοι από εσάς είστε φίλοι της τιμιότητας από γεννησιμιού σας καθώς το φιλότιμο ή γεννιέται μαζί μας ή δεν γεννιέται, δεν το αποκτάμε, δεν γίνεται επίκτητο, μονάχα καμιά φορά ο ένοχος νιώθει ντροπή, και αυτό προσώρας- η προδοσία όμως και η δειλία, πέρα που γεννιούνται πλειοψηφικά, δύναται να αποκτώνται στη διαδρομή, αν δεν είναι από γένος γερό ο γεννημένος-, το νιώθετε λοιπόν πως κάτι δεν πάει καλά στο ελληνικό βασίλειο, πώς μπόλικη βρομιά, ΣΥΡΙΖΑ-ίϊκη αυτή τη φορά βρομιά έχει καταχυθεί στις αίθουσες και στις πλατείες και στους δρόμους...

...η ώρα είναι 6η πρωινή, με ξύπνησε η βροντή του Δία πριν δύο ώρες, ήδη έχω πιει τρεις νεσπρέσο, πάω για τον τέταρτο, η γεύση της καφεΐνης και της νικοτίνης με τρελαίνει, στις φλέβες μου ρέουν σε ποσότητα, κάποτε έρεε και η αλκοόλη, αλλά λόγω οικονομικής δυσπραγίας δεν την απολαμβάνω πλέον- οφείλω όμως να το ομολογήσω: μου λείπει, μου λείπει αφάνταστα η μέθη, θυμάμαι πως τα καλύτερά μου, σε όλες μου τις εκφάνσεις, τα έκανα εν μέθη, βέβαια η οργή και ο θυμός, που νιώθω εδώ και καιρό, δεν έχουν καμιά σχέση με τη μέθη, α! και τώρα ένα όνειρο: ονειρεύτηκα πως μέθυσα με τον κο Κατρούγκαλο και κάποια στιγμή τον ρώτησα: "Πόση ώρα κοιτιέσαι στον καθρέφτη για να βάλεις το μαντηλάκι στη τσέπη του σακακιού σου; Και αν η μόδα αλλάξει και τα σακάκια πλέον δεν θα έχουν τσεπάκι, τι θα κάνεις; Σίγουρα θα τρελαθείς, έτσι δεν είναι;" 

...και τώρα ο Hollande-dreou (παρ' ολίγον και αυτός σοσιαλιστής) και Merkel-eou
που κατασκεύασαν, όπως η Mosanto κατασκευάζει κριθάρια και σιτάρια και καλαμπόκια και τυριά και καρπούζια και μήλα, τη μεγάλη τους πλατεία το νέο κράτος: Fran-Ger...
αν εξακολουθεί να θεωρεί ακόμα τον εαυτό του Αριστερό ή αν νιώθει υπερήφανος που είναι αριστερός εντός των ΓαλλοΓερμανικών συνόρων κράτος με την επωνυμία Fran-Ger ή αν είναι σίγουρος ακόμα για τις αριστερές του πεποιθήσεις...
Vive La νέα Republic de la Fran-Ger, αλλιώς Ελλάδα...

*Mακρυγιάννης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου