Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΕΥΡΩΜΑΡΚΟ;

ΣΗΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ ή ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ;

«Αν έχω να διαλέξω ανάμεσα στη Δημοκρατία και το Ευρώ, θα διαλέξω τη Δημοκρατία»,

Απάντησε εύστοχα χθες η κα Ζωή Κωνσταντοπούλου- την ίδια απάντηση οφείλομε να δώσουμε και εμείς -στον δημοσιογράφο κ. Στρόιτερ, σε ερώτησή του σχετικά με το νόμισμα.
Το δεύτερο ερώτημα είναι δικό μου και το έθεσα στον εαυτό μου ξυπνώντας σήμερα με μια θλίψη τόνων γιατί μου έχει λείψει η αληθινή ζωή.
Η κα Κωνσταντοπούλου απάντησε εύστοχα και το επικροτώ και το πιστεύω, δεν γίνεται ένα νόμισμα να επιβάλλει την ιδιότυπη Δικτατορία χωρίς στολές, χωρίς σιρίτια, αλλά με αριθμούς χαρτονομισμάτων, εγώ θέλω αξιωματικούς και υπολοχαγούς και πλοιάρχους και όχι Τσιπραίους και Καμμένους και Δραγασάκηδες και Μεϊμαράκηδες και Θεοδωράκηδες και Σαμαραίους και Στουρναραίους και Βενιζελέους και Παπαδημαραίους, θέλω την αληθινή πραγματικότητα και όχι τα σημαδεμένα τραπουλόχαρτα με φιγούρες δοτών πολιτικάντηδων- η τραγωδία που άρχισαν οι Παπανδρέου και Παπακωσταντίνου, δεν θα έχει καλό τέλος, ας το πάρομε χαμπάρι.

Βέβαια, ο γερμανικός λαός, είναι μεγάλος λαός, τα κατάφερε στη θρησκεία, στην οικονομία, στην ψυχολογία, στην ατομική επιστήμη:
Λούθηρος, Μαρξ, Φρόιντ, Μπράουν, Οπενχάιμερ- πέντε εκτελεστές της καθαρής ζωής.
Προτεσταντισμός/Χριστιανισμός, μαρξισμός,
φροϊδισμός, ατομική βόμβα.
Με τον πρωτοδεύτερο ονειρευόμαστε ουράνια ευτυχία και ζούμε με αυστηρούς κανόνες αυτομαστιγώματος. Με τον μαρξισμό ακολουθούμε τον επίγειο οδηγό δίκαιης μοιρασιάς κερδών.
Με τον φροϊδισμό απολαμβάνουμε μια ιδιότυπη ηρεμία ωσάν να είμαστε όνοι.
Με την ατομική βόμβα, βιώνουμε τον υπερούσιο φόβο του εκδικητικού τεχνικού θεού.
Ω! πόσο ευτυχής που νιώθω σήμερα, για πρώτη μου φορά, ύστερα από δέκα χρόνια, ρέει από μέσα μου και από τη μολυσμένη πληγή του ποδιού μου γερμανικό αίμα και γερμανικό έμπυο και γερμανικό ηλεκτρικό ρεύμα διαπερνά τους νευρώνες των τριών εγκεφάλων μου.
Είμαι Γερμανός, ανακράζω αυτή τη στιγμή, γιατί ως Γερμανός κοιμήθηκα γαλήνια και δεν πέθανα στον ύπνο μου ως νέο-Έλλην.
Είμαι Γερμανός, κλώνος του ΣοιμπλεΜερκελισμού- δεν ξέρετε πόσοι κλώνοι σαν και μένα υπάρχουν/ κυκλοφορούν σε όλες τις φυλές, σε όλα τα κράτη, σε όλα τα κρατίδια, σε όλα τα νησιά, σε όλες τις εναπομείνασες γειτονιές.
Δεν ξέρετε πόσο μισώ τους νότιους Ευρωπαίους βαθιά μέσα μου ως Γερμανός που είμαι, μέχρι και τη ράτσα μου απεχθάνομαι, και δεν ξέρετε πόσο θέλω να τους σαρώσω όλους καταγής ή να τους ρίξω στη θάλασσα σαν  μποτίλιες στο πέλαγος με ένα μήνυμα:

«Θέλω να κατακτήσω όλη την Ευρώπη με το εσώρουχο είτε με το επάνω είτε με το κάτω, δεν κάνει διαφορά, η κατάκτηση θα γίνει με χάρτινα εσώρουχα, θέλω να κατανοήσουν όλοι οι νότιοι πως είναι απόγονοι της αρχαίας Γερμανικής φυλής».     

Αλλά, αγαπητές μου ρατσιστικές εθνικιστικές φυλές και φανατικοί θρησκομανείς πιστοί, ο θάνατός σας θα συντελεστεί με την πτώση της Κινέζικης Αυτοκρατορίας, θα είναι η μέρα που η γη θα γίνει τετράγωνο και τα αεροδρόμια σκουλήκια… θέλετε να μάθετε τι είδους σκουλήκια είναι οι Γερμανοί;

Κάποτε ζούσε σε αυτή την Ευρώπη των μακελειών και των μεγάλων ποιητών, συγγραφέων, ζωγράφων, αρχιτεκτόνων, γλυπτών, μουσικών- τι αντίφαση αλήθεια!, αλλά και πόση σχιζοφρένεια, ένας Γερμανός με το όνομα, Kapitanleutnant Walther Schwieger, ο οποίος στα 1915 τορπίλισε το υπερωκεάνιο Lusitania που κατευθυνόταν στο Λίβερπουλ από τη Νέα Ιόρκη, στέλνοντας στον υγρό τάφο χίλιους αθώους, αλλά πριν από το Lusitania είχε βυθίσει πάλι με τορπίλη ένα νοσοκομειακό πλοίο 190.000 τόνων, φυσικά παρασημοφορήθηκε με το ύψιστο μετάλλιο ανδρείας, το Blue Max- είδατε πώς τη θεωρούν την ανδρεία οι Γερμανοί; Ύπουλη, σκοτεινή, βρόμικη, αλλά αποτελεσματική, ε, έτσι είμαι και εγώ από σήμερα: ύπουλος, σκοτεινός, άνανδρος, βρόμικος, δεν ξέρω αν θα είμαι αποτελεσματικός, όσο αποτελεσματικός στάθηκε ο βρόμικος, ύπουλος, σκοτεινός, άνανδρος ΣΥΡΙΖΑ...

...παραθέτω ξανά τον
Σκαραμάγκου
          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου