Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015

Κύριε Τσίπρα, είστε το αναλώσιμο κουφέτο του Σόιμπλε...

...σας πιπιλά ακόμα και αυτό γιατί δεν έχετε λιώσει, έχετε ακόμα λίγη γλύκα, και πώς χαίρεται το γαϊδούρι, πώς χαίρεται που βλέπει αυτόν τον φτωχό σε όλα του λαό να ακούει τα ψέματα και τις αλληλοκατηγορίες των αντίπαλων ομάδων και των δυο-τριών άλλων που πασχίζουν να μπούνε στη Λίγκα του Βορά, βορά να γίνουν και αυτοί της εγκληματικής Γερμανίας και της κρυφής, υπόκρυφης Ολανδίας...

...στον "πιτσιρίκο" είδα το νέο μας πρωθυπουργό, ο παρακάτω απεικονιζόμενος...
...με το όνομα Μαρτίνος Φορβάς, αλλά με το ίδιο χαμόγελο, με την ίδια γλύκα σας κύριε πρώην πρωθυπουργέ...
...μικρό το δέμας σας μα θεόρατη η καταστροφή που από τη δειλία σας φέρατε...
...τώρα αγαπητοί ψηφοφόροι θα έχομε δύο πρωθυπουργούς, έναν στην οθόνη και ένα στα καλώδια, οφείλω όμως να σημειώσω πως θα προτιμούσα να έχω πρωθυπουργό τον παρακάτω...
...αν ήμουν ομοφυλόφιλος θα τον ερωτευόμουν, δεν θα ερωτευόμουν όμως τον παρακάτω...
...σίγουρα θα έχανα το βαλανίδι μου, και μετά;, ε, τι μετά θα γινόμουν Γερμανός, δηλαδή, ευνουχισμένος...

ΖΗΤΩΗΓΕΡΜΑΝΙΑΤΩΝΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝΖΗΤΩΤΟΤΣΙΦΛΙΚΙΕΛΛΑΔΑΖΗΤΩΟΙΑΡΧΟΝΤΕΣΤΟΥΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥΖΗΤΩΤΑΜΟΥΣΜΟΥΛΑΤΟΥΣΥΡΙΖΑΚΑΙΑΛΛΑΠΟΛΛΑΕΝΤΟΣΤΗΣΧΟΑΝΗΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ... ΖΗΤΩ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΡΕΑΤΟΜΗΧΑΝΗ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 10.400 ΔΡΑΧΜΕΣ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΜΑΣ 000000000,0 λεπτά...

...χθες ονειρεύτηκα την Επανάσταση του Σωστού, (δεν γράφω του καλού, για να μη με πάρετε για χριστιανό), που μέσα σε μια νύχτα ξεκλήρισε εκατομμύρια διεφθαρμένους, το κρεβάτι μου γέμισε αίμα και χαρά, μου αρέσει το αίμα, μου αρέσουν και τα μυρμήγκια, θυμάστε τη σκηνή της ταινίας "Άγρια Συμμορία" που μιλιούνια μυρμήγκια κατατρώγουν έναν τεράστιο σκορπιό; 

...κύριε Μεϊμαράκη, είστε ακόμα ένα φάουλ της Νέας Δημοκρατίας, είστε ο χειρότερος εαυτός σας, γιατί αγαπητέ μου φορτωθήκατε τα αμαρτήματά της, τα κρίματά της, έτσι θα κερδίζατε τον κ. Τσίπρα; 
Το ίδιο σφάλμα διέπραξε και ο Αβέρωφ που πίστεψε πως θα ρίξει τον Παπανδρέου με τάχατες ευρωπαϊκές γκλίτσες- δεν μάθατε πως ο δεξιός λαϊκισμός ωχριά έμπροσθεν του ψευδοαριστερού/ ψευτοαριστερού λαϊκισμού;

Αγαπητοί μου αναγνώστες, για να μπορέσετε να σηκώσετε το βάρος των ημερών, να ακούτε συχνά τη μεγαλειώδη μουσική σύνθεση του αξέχαστου Μάνου Χατζηδάκι, "Η Εποχή της Μελισσάνθης" , με τις λίγες γνώσεις μου τη θεωρώ ορατόριο της μικρής μας Ελλάδας, μα όταν επιστρέφει στις στιγμές της γίνεται μεγάλη Ελλάδα- τώρα βρισκόμαστε στη λιλιπούτεια εποχή της, μαζί και εγώ, αν δεν είχε γεννηθεί ο Χατζηδάκις, εγώ σε αυτή την αποχή θα αυτοκτονούσα...

...λιλιπούτειε κ. Τσίπρα, είστε αναλώσιμος και εσείς, ποτέ μου δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η πατρίδα μου είχε γεννήσει τόσους αναλώσιμους "πολιτικούς", καταντήσαμε η χώρα αναλώσιμων πρωθυπουργών σαν ανταλλακτικά ή ανταλλάξιμα προϊόντα γερμανικών υποβρυχίων, έτσι κ. Τσίπρα, χαρείτε και εσείς την συν-πρωθυπουργία σας, ελπίζω ο Ολανδός να είναι λιγότερο σκληρός στο σεξ ή τουλάχιστον πιο "νορμάλ" από κάθε Γερμανό... 

...ελπίζω να αλλάξει γνώμη και ο κος Λαζόπουλος, ο οποίος δεν μου άρεσε διόλου προχθές, παραήταν "αισθηματίας αριστερός", και όπου και όποτε λαλούν οι αισθηματίες όλα πίπτουν ανάλαφρα δίχως βάρος στην κακόγουστη αισθητική της τρέχουσας τέχνης, όλα πια κατέληξαν να είναι "τρέχοντα" και "αναλώσιμα"- είναι η εποχή των δολοφονικών νομισμάτων ...

...καληνύχτα BoneurLarme, σε καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά το γέρας μου έγινε γήρας... 

Υστερόγραφο

Να πίνετε κρασί "ARISTO CRACY" του Παπαϊωάννου...          
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου