Σάββατο, 8 Αυγούστου 2015

...Ο Holland ασπάζεται τον Τσίπρα με περισσή γλυκύτητα...

...και εμείς υπομειδιούμε πικρά γιατί ξέρομε πως η Τρόικα έγινε Τετρατρόικα για να μεταφέρει ευκολότερα το φέρετρο της Ελλάδος...
...ο ευνουχισμένος κος Σοσιαλισμός (Holland) εναγκαλιάζει την ταπωμένη Κυρία Αριστερά (Τσίπρα)-, ναι, τον αντιμούτσναρο της εν-τόπου Αριστεράς, από τώρα και στο εξής πρέπει να τον κοιτάμε μονάχα στη ράχη αφού πρώτος εκείνος μας την έστρεψε παίρνοντας βαλς-ική στροφή και ας άκουγε νέος Clash...

...έχω ψιλοδιαβάσει χιαστή το βιβλίο του ευνουχισμένου κ. Σοσιαλισμού σε βιβλιοπωλείο που κυκλοφόρησε πριν εκλεγεί. Και τι δεν γράφει! Όλα τα θαύματα έγραφε, δεν έγραψε όμως πως θα γινόταν σερβιτόρος της Μέρκελ, τα ίδια περίπου υποσχέθηκε και ο αντιμούτσναρος της εν-τόπου Αριστεράς με τις δήθεν κοστολογημένες οικονομικές αντιμνημονιακές ελαφρύνσεις, (αυτά δεν του δίδαξες να λέει κύριε Δραγασάκη;) δεν μας είπε όμως ότι θα γινόταν "Υπηρέτης Δύο Αφεντάδων", (μεγάλος και ο Μολιέρος)...
...ο ένας από τους δύο παραπάνω κωμωδούς, αξεπέραστοι στην αστειότητά τους, θα αποσυρθεί στα ερεβώδη σπήλαια του Ποτέ Ανύπαρκτου Σοσιαλισμού-, ευτυχώς που ιστορικά τουλάχιστον υπήρξε Υπαρκτός Σοσιαλισμός-, εμπεδώνοντας ακόμα μια φορά πως, Σοσιαλισμός χωρίς μπόλικο νεο-φιλελευθερισμό, δεν μπορεί να εδραιωθεί, και ο δεύτερος, αφού ρίξει τον τόπο μας στον Καιάδα της τωρινής βρόμικης Ευρώπης και αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά τη ρήση: οι πράξεις φανερώνουν τον άνθρωπο και όχι τα λόγια του, αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά ότι Αριστερά δεν μπορεί να κυβερνήσει στην Ελλάδα εκτός σε ένα χωριό: στις Πουρναρόπετρες-, ο Τσίπρας θα αποσυρθεί εν μεγίστη ντροπή, αλλά δυστυχώς ο τόπος μας θα διαλύεται εν μεγίστη εντροπία. 
Πού είναι αυτό το χωριό Πουρναρόπετρες; 
Λίγο πιο κάτω από το Βερολίνο. 
Πού είναι το Βερολίνο; 
Στον απόπατο της Ευρώπης. 
Πού είναι ο απόπατος της Ευρώπης; 
Στα μπουντρούμια των αόρατων διεθνών τοκογλύφων...

Τι πιθανό να έλεγε άραγε ο Τσίπρας μέσα του πριν υπογράψει υπό την πίεση του Holland και επέμβαση του Κλίντον; 

"Όχι, δεν θα είμαι εγώ που θα βγάλω την Ελλάδα από το ΕυρωΜάρκο, δεν θα είμαι εγώ που θα οδηγήσει την Ελλάδα στην Ελευθερία της, δεν θα είμαι εγώ που θα δικαιώσει την Αριστερά, στο κάτω-κάτω τι είμαι εγώ;, ένας μικροαστός μικρο-πολιτικός μηχανικός είμαι με μπόλικη τύχη, αν δεν είχαν υπογράψει οι προκάτοχοί μου τα 2 Μνημόνια, εγώ δεν θα γινόμουν ποτέ Πρωθυπουργός, τώρα, αν ήρθα στη 3η θέση του τρένου, ε, δεν πειράζει, φτάνει που δεν έμεινα στην πλατ-φόρμα, (κρηπίδωμα σιδηροδρομικού σταθμού), βέβαια, θα έχω την ίδια τύχη με του Γ. Α. Π. και Σαμαρά, θα φύγω με σκυφτό κεφάλι γιατί και αυτοί οι μπαμπέσηδες υποσχόταν πως δεν θα πειράξουν τις συντάξεις, και μόλις εκλέχτηκαν το πρώτο που έκαναν ήταν να τις περικόψουν, εκτός και αν στο μεταξύ αλλάξει η Ευρώπη, παρεκτός και αν αποφασίσει, η αιωνίως πεινασμένη Γαλλία, και αντισταθεί στη Γερμανία σχετικά με τη Λιτότητα- Στέρηση - και εάν επιτέλους ξυπνήσει και η Ιταλία, η χώρα των φανφαρόνων και της θηλυπρεπούς αρρενωπότητας, και εκστομίσει και αυτή τη μεγάλη φράση: "Ώς εδώ Γερμανοί", ας κερδίσω λοιπόν λίγο χρόνο και βλέπομε, στο κάτω-κάτω τι είναι μια υπογραφή;, έτσι και αλλιώς καταδικασμένος είμαι, με καταδίκασαν οι υποσχέσεις μου και αυτό το επιπόλαιο Δημοψήφισμα που αποφάσισα και δεν ξέρω πώς να διαχειριστώ το "'ΟΧΙ", τι τους έπιασε τόση μανία να πούνε "ΌΧΙ;" γαμώτο.            

...και έρχεται και ο Πρόεδρος της σαρακοφαγωμένης μας Δημοκρατίας να λέει στην κα  Μπακογιάννη ότι: 
"Η Ευρώπη φαίνεται να ξεχνά ότι τα ελληνικά σύνορα είναι ευρωπαϊκά"...
...αν το άκουγαν οι Γερμανοί, θα γελούσαν τόσο ηχηρά, που  θα έπεφταν τα σαγόνια της Μέρκελ και του Σόιμπλε, αχ! καημένε Πρόεδρε, αχ!, η Φιλοπατρία δεν βρίσκεται στη μέγγενη της Ευρώπης, μήτε στις χαρωπές αγκαλίτσες και φιλάκια στα μαγουλάκια α λα Γιούνγκερ, αλλά στα ποτάμια μας και στα όρη μας και στις λίμνες μας και στα χωράφια μας και στους ναούς μας και στους λόφους μας και στον πολιτισμό μας και σε εκείνους που πολέμησαν ουκ ολίγες φορές-, η Φιλοπατρία δεν βρίσκεται στις σπουδές αλλά στο άρμεγμα της κατσίκας.

Λοιπόν, μικροαστέ Τσίπρα, όπως μεσοαστός είναι ο Holland, το σύστημα σε κατάπιε και δεν πήρες χαμπάρι, ή ήξερες ότι θα σε καταπιεί και δήθεν αντιστεκόσουν σαν την παρθένα που είχε ξεπαρθενευτεί πριν μια δεκαετία;, ρωτώ γιατί τώρα πια κανείς σοβαρός πολίτης δεν μπορεί να σε εμπιστεύεται και ίσως να διερωτάται για πολλά μπόσικά σου-, αγαπητοί μου αναγνώστες, συγχωρέστε με για την υποστήριξή μου στον Τσίπρα, δεν θα το ξανά κάνω-, βέβαια, πολλοί τύποι σαν τον Σαμαρά και Τσίπρα κυκλοφορούν ανάμεσά μας, μπόλικη γελοιότητα και μηδενική σοβαρότητα κυκλοφορεί ολόγυρά μας και τι κάνομε; Τίποτα δεν μπορούμε να κάνομε, η Ελλάδα επωλήθη φθηνά και εμπλουτίσθηκε, περισσότερο από τις φίλιες (εδώ γελάμε) ευρωπαϊκές χώρες η Γερμανία, νάναι καλά η φιλοπατρία των νεο-Ελλήνων-, υπάρχει όμως κάτι που μπορούμε να κάνομε: Δολιοφθορά!, έτσι δεν έκαναν και οι αντιστασιακοί στον πόλεμο; Γιατί, μη μου πείτε πώς δεν έχομε πόλεμο, έτσι για να μην ξεγελάμε τον εαυτό μας όπως κάνουν μερικοί συγγραφείς μας. Η Ευρώπη δεν θα παύσει να αιματοκυλιέται, πότε με αυτόν τον τρόπο, πότε με τον άλλον, βέβαια οι κύκλοι κλείνουν, κλείνουν όμως αφού γίνει η ζημιά.

...και αύριο πάλι εδώ θα είμαστε, πάλι εδώ δυστυχώς, με μια ημέρα περισσότερη στον αυχένα μας και όσο πληθαίνουν οι μέρες τόσο και λιγοστεύουν οι στιγμές μας...
...και τώρα μια θελκτική κοιλίτσα Κόρης σεμνής...
...και ένα θελκτικό εφηβικό δειλό τσουτσουνάκι... 
...έτσι για να μην ξεχνάμε τους τόπους καταγωγής μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου