Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2015

Αλέξη Τσίπρα γνωρίζεις ότι θα συμφωνήσεις με την PAX GERMANIA, αλλιώς: Νεο-Ναζισμό;


...αγαπητοί συμπολίτες, εθελοντές της τυφλότητας, σχεδόν ιδεοληπτικοί, που θέλετε να μείνετε στην Ευρ(ό)πη, σε μια Ευρ(ό)πη σαχλή και ανάπηρη από πολιτικό Πνεύμα, σε μια Οπή δίχως Δημοκρατία, Αλληλεγγύη, Ισότητα, σε αυτή θέλετε να ανήκετε κάτω από γερμανικό έλεγχο...
  
"Εάν η Ελλάδα θέλει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη, πρέπει να εφαρμόσει μεταρρυθμίσεις
Δεν μπορούμε να μεταφέρουμε το ρίσκο μιας κυβέρνησης στην κοινότητα.
Απορρίπτω το ενδεχόμενο νέου "κουρέματος" του ελληνικού χρέους διότι, κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους κανόνες της Ευρωζώνης.
Προκάλεσα τον Λιου (υπουργός οικονομικών των ΗΠΑ) και του είπα. Θα πάρουμε το  Πουέρτο Ρίκο στο ευρώ αν πάρετε εσείς την Ελλάδα. Νόμιζε ότι αστειευόμουν"...

...οι παραπάνω δηλώσεις ανήκουν στον SCHAUBLE, 

..."πάρτε την Ελλάδα από την Ευρ(ό)πη!!!"...

...σαν να πρόκειται για ένα κουτί γερμανικών λουκάνικων-, αυτή η φράση φανερώνει απέραντη θρασύτητα υβριστή...

Απαντώντας ο κ. Σόιμπλε για τις παραινέσεις Αμερικανών να προχωρήσει η Ευρωζώνη σε διαγραφή του ελληνικού χρέους, όπως έγινε με το γερμανικό χρέος το 1953, (στην παραπάνω φωτογραφία πέφτουν οι υπογραφές που λέμε) υποστήριξε με σεβασμό ότι:

"οι δύο περιπτώσεις δεν είναι συγκρίσιμες και χαρακτήρισε την σύγκριση παραπλανητική, η κατάσταση τότε δεν αφορούσε την συμμετοχή σε μια νομισματική ένωση.
Στο βαθμό που υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές και αυτό έχει συνέπειες. Δεν μπορούμε απλά να τις επεκτείνουμε χωρίς πρόγραμμα".

...και οι Γερμανοί ποτέ δεν πλήρωσαν τα χρέη τους, κλέφτες από την εποχή που ονομάζονταν: Ούννοι...

...όπως καταλαβαίνουν οι έχοντες φρόνηση, μπήκαμε στον γερμανικό πολιτικό/οικονομικό τρόπο διαβίωσης: πάνω από όλα οι "Κανόνες", αλλιώς "Rules", αλλιώς στρατιωτάκια στη σειρά...
...rule, λέξη γαλλική από τον 13ο αιώνα από το λατινικό regula, που σημαίνει "Ίσιο ραβδί", και από το regula στο regere: Rex... 

...κατόπιν χάρακας με τις γραμμούλες των χιλιοστών, άρα έχοντας στη γραμμή τα κοτόπουλα εξουσιάζεις, και τα κοτόπουλα έρχονται στο σπίτι, άρα εμείς οι Έλληνες, στην καλύτερη περίπτωση είμαστε κοτοπουλάκια-, δεν με ενδιαφέρει πως νιώθουν οι άλλοι υποταγμένοι λαοί στο νόμισμα ΕυροΜάρκο-, και στη χειρότερη είμαστε χιλιοστά στο κανόνα/χάρακα της γερμανικής νοοτροπίας διαβίωσης: στρατιωτικής...

...για τους Γερμανούς Δημοκρατία σημαίνει να τηρούνται οι κανόνες, Ελευθερία σημαίνει να τηρείται η σειρά, Δικαιοσύνη και Ισότητα δεν σημαίνουν το παραμικρό από τη στιγμή που όλα βρίσκονται "Εν σειρά"...

...η Δημοκρατία, η Ισότητα, η Δικαιοσύνη, εκτελέστηκαν από ένα νόμισμα, νόμισμα που ανήκει στους Γερμανούς- οι Γερμανοί δεν θέλουν να βγούμε από το ΕυροΜάρκο, θέλουν να ανήκομε σε αυτό για να μας εξαρθρώσουν, εξανδραποδίσουν, ελεεινοποιήσουν, καθυποτάξουν, να το πω αλλιώς: να ανήκει ο τόπος μας σε εκείνους...

...για αυτό προτρέπω τους συμπολίτες μου dr Peter Schoof, πρέσβη των Ούννων εξαιτίας της κυβέρνησής σας, να μην ψωνίζουν γερμανικά προϊόντα, ακόμα και τα προσφέρετε δωρεάν- κάποιος δόλος θα υπάρχει στη δωρεάν σας -να μην διαβάζουν γερμανική λογοτεχνία παρά μόνο Νίτσε και Χάιντεγκερ και Βίνκελμαν και Χέντερλιν και Γκέτε, όλοι τους ήσαν ¨Έλληνες στο πνεύμα, να μην παρακολουθούν γερμανικές ταινίες εκτός του παλιού καλού εξπρεσιονιστικού γερμανικού κινηματογράφου και του Βιμ Βέντερς, να μην πηγαίνουν στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Ινστιτούτο Γκέτε- είναι τάχατες πολιτιστικές, να μην βοηθούν κανέναν Γερμανό τουρίστα αν έχει χαθεί στο κέντρο της πόλης ή να τον στέλνουν στην αντίθετη κατεύθυνση όπως κάνω εγώ ή να οδηγούν εκεί που είναι στοιβαγμένοι οι πεινασμένοι μετανάστες, επίσης προτρέπω τους φίλους μου να μην πίνουν γερμανικές μπίρες ή γενικά ευρωπαϊκές, η Ελλάδα παράγει εξαίσιες μπίρες, όσο για τα κρασιά του Ρήνου, να τα απορρίπτουν μαζικά- είναι ξινά, επίσης προτρέπω τις φίλες μου και όλες τις Ελληνίδες να μην αγοράζουν γερμανικά εσώρουχα- είναι γεμάτα μύκητες και μικρόβια εκ εργοστασίου, να μην αγοράζουν γενικώς γερμανικά ρούχα- ευθύς μοιάζουν με Γερμανούς όπερ άκομψοι ή βιδωμένοι ή σαν να έχουν καρφώσει τα ενδύματά των στο λιπαρό κορμί τους -να μην αγοράζουν γερμανικά λουκάνικα- τα λουκάνικα Κρήτης και του Μετσόβου είναι απείρως πιο εύγευστα, οι γονείς να μην επιτρέπουν τα παιδιά τους να σπουδάζουν γερμανική γλώσσα, είναι γεμάτη κοτρόνες και άηχη και άμουση, γενικώς είναι κακοτράχαλη όπως η ψυχή τους-, όταν ακούω να τα μιλούν, νιώθω να πέφτουν χαλίκια στην κεφαλή μου, να ακούνε όμως γερμανική μουσική, ιδίως του ευαίσθητου Σούμπερτ και του δυναμικού Μπετόβεν, να μην, να μην, να μην, να μην, να μην, γενικώς να στρέφομαι τα πισινά μας...λάθος, όχι τα πισινά μας γιατί μπορούν να μας σοδομίσουν δίχως να το πάρομε χαμπάρι, απλώς να στρέφομαι το βλέμμα μας με αποστροφή από καθετί γερμανικό, πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα της προτροπής διότι το δικαίωμα να έχω δική μου κυβέρνηση, μου το απαγορεύετε εξαιτίας ενός αρρωστημένου και σαχλού νομίσματος...
           
...είμαι σκλάβος εξαιτίας δούλων, είδα τον εαυτό μου να του έχουν περάσει ένα χαλύβδινο περιλαίμιο γερμανικής κατασκευής με χαραγμένα πάνω του δύο γράμματα: "EU" και στους αστραγάλους μου ένα δόκανο, επίσης από γερμανικό χάλυβα, με χαραγμένα πάνω δύο γράμματα: "RO"...

...το ΕυροΜάρκο εκτελεί ανθρώπους, το ΕυροΜάρκο εξευτελίζει ανθρώπους, το ΕυροΜάρκο τρελαίνει τους ανθρώπους, το ΕυροΜάρκο καταπίνει ανθρώπους, το ΕυροΜάρκο στραγγαλίζει τους ανθρώπους, το ΕυροΜάρκο στύβει τους ανθρώπους ως να είναι λεμονόκουπες και τις πετά στον καιάδα των τόκων, το ΕυροΜάρκο ακρωτηριάζει τους ανθρώπους, και όμως το ΕυροΜάρκο είναι ένα ηθικό και χρηστικό νόμισμα, αποκάλυψε τους δόλιους δούλους και υποταχτικούς του στο γερμανικό όραμα της κατάκτησης της Ευρ(ό)πης, δεν είναι νόμισμα ανθρώπων, είναι νόμισμα των Γερμανών, όποιος κρατά ΕυροΜάρκο είναι σαν να κρατά λούγκερ, θα το ξέρετε φαντάζομαι...
    
...νομίζω πως αυτό είναι το τελευταίο σημείωμα που γράφω εδώ εντός μιας μποτίλιας στο πέλαγος, δεν έχω λόγο πλέον, εγώ ως αριστερός, υπερασπιζόμενος πάντα, την Αρετή, την Τιμιότητα, τη Δημοκρατία, το Ήθος, την Ελευθερία, την Αγαστή Φιλία, την Καλοσύνη, αισθάνομαι πως οφείλω να αποσυρθώ από τα κοινά, κύριε
Schauble, τα κατάφερες, μου έκλεψες τη ζωή αφού πρώτα έκλεψες τη ζωή των γονιών μου ως ένας άλλος Schauble, γέμισες την καθαρή μου καρδιά με γερμανικό μίσος, εσείς οι Γερμανοί υποφέρετε από μία τρέλα: της μισανθρωπίας, και εσύ υποφέρεις από ακραία μορφή σχιζοφρένειας, και επειδή σε στηρίζουν και σε αποδέχονται οι Γερμανοί πρέπει να αναλογιστούν οι εναπομείναντες πολιτισμένοι Ευρωπαίοι τη συλλογική ευθύνη- άρα όλοι οι Γερμανοί, πλην πάντα των εχόντων φρόνηση, είναι σχιζοφρενείς, όσο για μένα όλοι οι Γερμανοί συνιστούν Persona non gratta στον τόπο μου, η ελεεινή χούφτα σας αυτό φανερώνει, αρπαγή, και είναι λυπηρό, η σημερινή Ευρ(ό)πη να κυβερνιέται από την τυφλή απληστία και την αναπηρία του νου- πουθενά, όσο και αν έψαξα καλοθέλητα, σε καμιά γωνιά της σημερινής Ευρ(ό)πης δεν συνάντησα στοχασμό, αντίθετα μόνο φόβο και υποταγή, ίσως κάποτε αλλάξει, όταν φωτεινά μυαλά ξανά γεννηθούν και αλλάξουν τα δόλια σύμφωνα που έχουν υπογραφεί από δόλιους, εγώ όμως δεν θα ζω και μήτε εσείς, θα έχω ψοφήσει, θα έχεις ψοφήσει, δεν έχει σημασία, η PAX GERMANIA είναι μια πραγματικότητα, αλλιώς: Νεο-Ναζισμός-, μια σκληρή πραγματικότητα εντός μιας φαντασιακής ειρήνης εντός μιας φαντασιακής ένωσης, αυτό δεν ήταν και η PAX ROMANA;...
...εγώ ο Σ. Β. Σκοπελίτης, κ. Schauble, σας βγάζω το καπέλο, νικήσατε, το αποδέχομαι, το παραδέχομαι και λυπάμαι για τον εαυτό μου, λυπάμαι όμως και γεια εσάς που δεν μπορείτε να αποδεχτείτε, να παραδεχτείτε τη νοητική σας αναπηρία, μήτε την αδιέξοδη κολοβή θρησκευτική σας πίστη...

...αποσύρομαι στο μικρό μου σπίτι θρηνώντας για την υπογεννητικότητα του λαού που ακολουθεί, την αρπαγή των αγαθών του τόπου μου, αλλά και για την τυφλότητα των συμπολιτών μου, για την απάθεια ή αναισθησία τους, οι περισσότεροι ακόλουθοι του Επιμηθέα, δεν νιώθουν το περιλαίμιο, δεν νιώθουν το δόκανο, αποσύρομαι θρηνώντας για τις χιλιάδες εκατοντάδες φρόνιμους, για αυτό και ταπεινωμένους συμπολίτες μου...

...Αλέξη Τσίπρα, δεν σου καταλογίζω σημαντικά λάθη, είμαι σίγουρος για την καθαρότητά σου, δεν είσαι δόλιος όπως οι άλλοι, αλλά αυτό, όπως είδες, δεν φτάνει όταν έχεις να κάνεις με λύκους, τα αρνάκια είναι εύκολη λεία τους, το ξανά γράφω και όποιος καταλαβαίνει: 
"Αινόθεν αινός"  
"Εκ τρόμου εις τρόμον"...

...γεια σας παίδες, γεια σας κορασίδες, άραγε μία φορά στη ζωή σας θα νιώσετε ως Φιλοκτήτης; Εγώ πάντως ένιωσα και ως Οιδίποδας, μονάχος μου έβγαλα τα μάτια μου, μα δεν τα βάζω με την Κυρά μου μοίρα, ώς εδώ όλα καλά, την αγαπώ τη μοίρα μου, μα δεν αγαπώ την εξυπνάδα μου, θα ήθελα να ήμουν...

...τελειώνω με στίχους Νίκου Γκάτσου...

"Όταν την πόρτα μου χτυπήσεις κάποια μέρα/ μετανοιωμένη θα κατέβω τα σκαλιά/ να θυμηθούμε λίγο-λίγο τα παλιά/ που γίναν στάχτη και καπνός μες τον αγέρα.

Είσουν μια βρύση τ' ουρανού κι είμουν μια στάλα/ πικρή μου αγάπη στον απάνω μαχαλά/ μέρα κι νύχτα κάναμ' όνειρα μεγάλα.

Όλα χαθήκαν κι η ζωή μας πήγε στράφι/ μας βρήκαν μπόρες μες του κόσμου την ψευτιά/ ποιος ξέρει η μοίρα στα κρυφά της τα χαρτιά/ τι άλλη απόφαση για μας τους δυο να γράφει.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου