Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2015

Λυπάμαι Πρωθυπουργέ της Χώρας, κ. Τσίπρα...

...δεν έγραφα λέξη για όσα ντροπιαστικά έγιναν εξαιτίας σας στον τόπο μου, άλλα δικαιολογημένα, άλλα αδικαιολόγητα, μιλώ για το 3ο Μνημόνιο της κοινωνικής αποψίλωσης της χώρας, αποδεχτείτε την ανικανότητά σας απέναντι στην αδηφάγα Γερμανία και στον λιγούρη Γάλλο, γιατί εγώ και πολλοί από εκείνους που σας ψήφισαν κατάλαβαν τι περάσατε σε αυτές τις 17 ώρες άνανδρης πίεσης από τους παραπάνω δύο-, όχι μόνο το ξύλο που φάγατε από τους συμμάχους, εταίρους, φίλους, συνοδοιπόρους στο μεγάλο όραμα μιας απάνθρωπης εξευτελισμένης Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και για την ηθική σας ταπείνωση, και είχα οργιστεί από την Τευτονική συμπεριφορά στο πρόσωπό σας, στο πρόσωπο του Πρωθυπουργού που με αντιπροσωπεύει, αλλά θύμωσα για την κατά συρροή μετέπειτα άρνησή σας στα όσα είχατε πει, υποσχεθεί έστω και σχεδιάσει-, οι άνδρες δεν αρνούνται τα λόγια τους, αλλά είναι πλέον γνωστό και το ξέρομε όλοι, αλλά δεν πειράζει, θα το ξανά γράψω: Άνδρες που να τηρούν το Λόγο τους στην πολιτική δεν υπάρχουν-, και κοιτώντας τις φωτογραφίες που παραχώρησε ο κ. Σάκης Σταφιδάς από τον αφανισμό του δάσους στις Σκουριές, δεν κρατήθηκα άλλο, γιατί η αποψίλωση του δάσους για την εξόρυξη μολυσματικού χρυσού, είναι ταυτόσημη με την κοινωνική σάρωση που φέρει το 3ο πραξικοπηματικό μνημόνιο, και είναι πραξικοπήματα τα μνημόνια, το έγραφα εδώ και πολλούς μήνες, από τη στιγμή που δεν μπορεί η όποια κυβέρνηση της χώρας να πράξει οτιδήποτε χωρίς τη συγκατάθεση των υποτιθέμενων εταίρων μας και αυτό στο όνομα ενός παράνομου, αναληθούς χρέους, λυπάμαι που γεννήθηκα Έλληνας...
  





...προσπάθησα να σας δικαιολογήσω μέσα μου με χίλιους τρόπους, αλλά δεν έβγαινε, εξοργιζόμουν και σιωπούσα, ο αφανισμός όμως του δάσους στον ντελικάτο τόπο μου είναι πέρα για πέρα εγκληματική πράξη που μόνο ακραιφνείς δεξιοί και μίζεροι σοσιαλιστές θα το επέτρεπαν και τέλος θα έμεναν αδιάφοροι, μόνο και μόνο για να έχουν δουλειά 1900 κουτοί που δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι βλάπτουν την υγεία τους και την υγεία αθώων συμπολιτών τους...

...και οργίστηκα γιατί η καταστροφή του περιβάλλοντος είναι εγκληματική πράξη, και εγκληματικές πράξεις κάνουν μόνο οι δήθεν σοσιαλιστές, οι ανάλγητοι δεξιοί και οι ανιστόρητοι, τολμώ να πω πως είστε δεξιός κύριε Τσίπρα, και λυπάμαι τον εαυτό μου που σας στήριξα και σας έδωσα πολλούς ψήφους, είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου, σας πίστεψα, εκτέθηκα υπερασπιζόμενος την πολιτική σας παρουσία, και τώρα πήραν θάρρος διάφοροι μικρόμυαλοι και χασκογελούν σε βάρος μου- για την αναξιοπρέπεια αυτή που νιώθω, και δεν είμαι ο μόνος, έχετε να μου πείτε κάτι;...

...αγαπητοί μου αναγνώστες, σας ζητώ συγνώμη μέσα από το βάθος της καρδιάς μου, νιώθω σαν μια πεταμένη λεμονόφλουδα στον σκουπιδοτενεκέ της Βουλής...

...είστε δεξιός κύριε Τσίπρα, η οργή μας από το ξεγέλασμα που μας κάνατε δεν θα παύσει και δεν θα σας το συγχωρέσουμε...

...όποιος καταστρέφει το περιβάλλον είναι ηλίθιος και κύριε Πρωθυπουργέ Τσίπρα, είστε ένας ηλίθιος, είστε ένα τίποτα, αυτά τα δένδρα ήταν δικά μας δένδρα, δεν ανήκαν σε αυτή την ληστρική εταιρεία των Καναδών-, δεν ξέρω αν θα επέτρεπαν οι Καναδοί να μεταβληθεί σε μία μέρα ένα δάσος τους σε κρανίου τόπου-, κάθε δένδρο που καίγεται και κόβεται και μαραζώνει από ανθρώπινο λάθος, με εξοργίζει τα μέγιστα, και όχι μόνο εμένα...

...παραθέτω τα λόγια σας δεξιέ Πρωθυπουργέ με μανδύα μικρού αριστερού, όπως τα αναφέρει στη δήλωσή τους οι Επιτροπές Αγώνα για τις Σκουριές..


"Την ίδια στιγμή, ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του κόμματος που προεκλογικά δεσμευόταν για το κλείσιμο των Σκουριών από την κυβέρνηση της Αριστεράς δεν προχώρησε σε οποιαδήποτε τύπου αποσαφήνιση σχετικά με το πότε θα συμβεί αυτό, δεδομένου ότι εδώ και πέντε μήνες το κίνημα της Χαλκιδικής λαμβάνει μόνο υποσχέσεις ενώ η εταιρεία συνεχίζει το καταστροφικό έργο της μετατρέποντας το βουνό Κάκαβος σε ένα ρημαγμένο τοπίο".

...πουλήστε τα όλα κύριε δεξιέ πρωθυπουργέ της Αριστεροδεξιάς-, νά ένα νέο κόμμα που αναδύθηκε από τις στάχτες μας με την επωνυμία: ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΑ, σας ανήκει κύριε Τσίπρα...
...πουλήστε τα όλα, η χώρα μου ανήκει στους ΑΛΛΟΥΣ, όχι σε εμάς, τα πατριωτικά αντανακλαστικά όλων των πολιτικών, με ολίγες εξαιρέσεις, έχουν αποκοιμηθεί, αλωθεί, αλλοτριωθεί... 
...Ζήτω το τοκογλυφικό ΕΥΡΩΜΑΡΚΟ, Ζήτω οι σαράφηδες της Ευρώπης, Κάτω η Δραχμή, Κάτω οι Έλληνες, Κάτω τα δένδρα, κάτω όλα, όλα κάτω και τα σώβρακα και οι κιλότες- απαγορεύονται όμως τα ακρογιαλιάτικα πάρτη...
...δεν θα έλεγα ότι τα αίσχη γίνονται στις ακρογιαλιές, αλλά κάπου αλλού...στη βουλή...
...και τώρα ας αποχαιρετήσουμε την Αριστερά μια για πάντα, όλοι μαζί να υποδεχτούμε το νέο τέρας με την επωνυμία: Αριστεροδεξιά...
...είμαι φοβερά εξοργισμένος, κάθε δένδρο που ξεριζωνόταν, ένα καναδέζικο κοντάρι μπηγόταν στην Ελληνική Καρδιά μου... 

2 σχόλια:

  1. Πλανηθήκαμε πλάνη οικτρά αγαπητέ και πια τελείωσαν τα σύννεφα κ δεν έχουμε άλλα για ν πέσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...δυστυχώς πέσαμε, κράτα με λοιπόν να σε κρατώ, το δίκιο μας τουλάχιστον να κρατήσουμε όρθιο, έστω εν σιωπή, έτσι και αλλιώς η αξιοπρέπειά μας είναι σιωπηρή, οι πράξεις μας μόνο της δίνουν λαλιά, συγνώμη που τον υποστήριξα, εννοώ τον Τσίπρα, να είσαι πάντα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή