Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015

Τα Συγχαρητήριά μου στην Κα Κωνσταντοπούλου...

...στέλνω από εδώ για την χθεσινή της αποδοκιμασία και επιστροφή της έκθεσης για την οικονομία- που μόνο οικονομολόγος δεν είναι -του Στουρνάρα...
...έτυχε να παρακολουθώ Βουλή- έγινε το πιο ενδιαφέρον κανάλι του τόπου μας -και ένιωσα πως λίγο ήθελε η Πρόεδρος της Βουλής κα Κωσταντοπούλου να πει: "Μέχρι εδώ και μη παρέκει, κύριε Στουρνάρα"...
...ήταν εξαιρετικός δε ο λόγος της στην επιτροπή περί του χρέους μας...
...μου αρέσει η Κωσταντοπούλου ό,τι και να κάνει, έτσι και αλλιώς από μικρός ήμουν υπέρ των γυναικών, αξίζουν παραπάνω από τους άνδρες, αυτό το γράφω μετά βεβαιότητας, έχω πάει στην Αφροδίτη και έχω επιστρέψει...
...εγώ τουλάχιστον από την αρχή-αρχή το έγραφα γιατί το πίστευα πως ήταν παράνομο και αντισυνταγματικό, πράγμα που σημαίνει ότι έχομε όλα τα εργαλεία να το αποποιηθούμε από μόνοι τους, το επιβεβαίωσε και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που ξέρει από Διεθνές Δίκαιο...
...μου άρεσε και αυτό που συνέβη στον Παπανδρέου στην Πόρο, τον έδιωξαν από την ταβέρνα που πήγε να φάγει ψαρούκλες και έφαγε κλωτσιά...
...μου άρεσε και ο λόγος του Τσίπρα που εκφώνησε σε κοινή συνέντευξη με τον Πρόεδρο της Αυστρίας...
...πολλά μου αρέσουν σήμερα και όσοι με διαβάσουν το απόγευμα, τους προσκαλώ να κατέβουν στο Σύνταγμα- εγώ πάντως θα πάω, θα πάρω μαζί μου και τη φωτογραφική μηχανή...
...προς το παρόν γεια σας και καλή αντάμωση στην Πλατεία Συντάγματος...
   Φωτογραφία Βασίλη Σκοπελίτη
Εγώ στο ΕδινΒούργο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου