Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Χθες άκουσα όλον το λόγο του Πρωθυπουργού...

...και μετά άκουσα τις ανακοινώσεις/αντιδράσεις των κομμάτων της υποτιθέμενης αντιπολίτευσης, καμιά τους δεν είχε σχέση με το λόγο του Τσίπρα, με άλλα λόγια άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
...χθες έλαβα ένα μήνυμα από αναγνώστριά μου η οποία συμφωνούσε με την ουσία των όσων έγραφα στο προχθεσινό μου σημείωμα, πλην όμως δεν συμφωνούσε με τη γλώσσα μου, είχε/έχει δίκιο, αλλά εγώ επειδή είμαι καταστασιακός, δεν επιστρέφω σε διορθώσεις, πλην ορθογραφικών ή συντακτικών λαθών, και αυτά αν συμβαίνουν, συμβαίνουν γιατί βιάζομαι, με βιάζει ο θυμός μου, η οργή μου και εγώ δεν θέλω να την ευνουχίζω, φυσικά μου το έχουν πει και άλλοι, δεν τους αδικώ, αλλά ας αναλογιστούν μήπως είναι η γλώσσα που χρησιμοποιούν στην αγορά και στα μπαρ και στα καφενεία και στις λαϊκές αγορές οι συμπολίτες μας, τους έχω ακούσει και τα μεταφέρω εδώ, άλλωστε δεν είμαι καθώς πρέπει, και ας φορώ γραβάτα, και ας φορώ κομψά και ακριβά και ταιριαστά ενδύματα, κάποτε ήμουν με το χαμόγελο στο βλέμμα και στα χείλη, τώρα κατηφής και εκνευρισμένος σε όλα τα δευτερόλεπτα της ημέρας, και αυτό με καταπονεί και το βράδυ δεν κοιμάμαι, τέλος, μέχρι εδώ οι δικαιολογίες, έχω άδικο...
...πάμε παρακάτω...

"Πρέπει να δημιουργηθεί ένα νέο κίνημα όλων εκείνων που απαρνούνται την εθνικιστική συντηρητική Δεξιά, την εθνικολαϊκιστική Αριστερά και τις συντεχνιακές και πελατειακές νοοτροπίες των κατεστημένων συμφερόντων..."

...το παραπάνω ανήκει στον πιο αποτυχημένο πρωθυπουργό που είχε ποτέ ο τόπος μας- στον Σημίτη, και όχι μόνο, αλλά και  ανιστόρητο και αμνήμονα, και εξηγούμαι...
...τα "ΠΡΕΠΕΙ" στην πολιτική δεν έχουν καμιά ισχύ, δεν μπορείς να σχεδιάζεις για το τι πρέπει ή δεν πρέπει να γίνεται και πόσο μάλλον να δημιουργούνται νέα κινήματα, αυτά αναδύονται από τις μέγιστη δυναμική της μέγιστης ανάγκης της κοινωνίας, και όχι εν ονόματι θεωρητικών αδιεξόδων...
...όσο για την "εθνικιστική συντηρητική Δεξιά", έχει παύσει προ καιρού να έχει δυναμική και ισχύ, το εκλογικό αποτέλεσμα αυτό κατέδειξε ή μήπως θεωρεί ότι όλοι ψήφισαν το ΣΥΡΙΖΑ επειδή υποσχόταν όσα δίκαια και σωστά υποσχόταν, όχι, απλώς δεν ήθελαν άλλο να κυβερνά τον τόπο ο πράγματι εμπαθής δεξιός Σαμαράς έχοντας όλα του τα δεξιά χέρια εκείνους τους αλλόφρονες και υστερικούς, στο κάτω-κάτω, ό,τι φεύγει δεν φεύγει από μόνο του, κάτι άλλο έρχεται και το εκτοπίζει, και αυτό που έφερε τάχα ο Σημίτης- τον εκσυγχρονισμό -ας γελάσω ως ρινόκερως, δεν ήταν παρά εκσυγχρονισμός του ΠΑΣΟΚ, και πού το οδήγησε το λαϊκίστικο αυτό κόμμα που ρήμαξε τον τόπο εξαιτίας της πείνας όλων των υπουργών του; Γνωστά, το κόμμα του ανήκε στην "εθνικολαϊκιστική Αριστερά"...
...όσο για "τις συντεχνιακές και πελατειακές νοοτροπίες των κατεστημένων συμφερόντων"...φίλοι μου και Δία μου, look who is talking, ο άνθρωπος που συντήρησε τις συντεχνίες και την πελατειακή νοοτροπία των κατεστημένων συμφερόντων, γνωστά δεν είναι αυτά; Τότε γιατί τα υπενθυμίζω;, μα γιατί ξανά πήρε το λόγο αυτός που έπρεπε να ήταν στον τάφο της σιωπής με αποτέλεσμα να εκνευριστώ τόσο- συχνά εκνευρίζομαι, τόσο που όλες μου οι γυναίκες με εγκατέλειπαν, βλέπετε δεν αρνούμαι το φυσικό μου, αυτός είμαι, έτσι θα αποθάνω, απέθαντη είναι μόνο η τοκογλυφία και η κερδοσκοπία, τις οποίες γνωρίζει πολύ καλά ο κύριος Σημίτης, είναι άλλωστε συγγενείς, για να μην ξεχάσω το σκάνδαλο στο χρηματιστήριο during των μίζερων ημερών του...

...Ω! Jack, τι έκανες Jack, πώς μπόρεσες Jack να κάνεις μια τέτοια πράξη Jack, Jack ήσουν ανόητος Jack, πιότερο ανόητος από τον άλλον Jack, Jack, Jack, δεν θα λυτρωθείς Jack, δεν θα βρεις στρώμα να κοιμηθείς Jack, Jack δάγκωσες τα μπροστινά σου πόδια Jack, έβγαλες τα μάτια σου Jack με τα κουλά σου χέρια Jack, μη γαυγίζεις άλλο Jack, κανείς δεν σε ακούει Jack, κανείς, μα κανείς δεν προφέρει το όνομα Jack, το Jack αφαιρέθηκε από τη λίστα των ονομάτων και μπήκε στη λίστα των ενδοτικών και αφόρητα φοβισμένων σκύλων Jack, Jack ήσουν και εσύ ένα φοβισμένο σκυλί..

...η Γαλία δεν δέχεται να δεχτεί μετανάστες ή πρόσφυγες, θέλει να μένουν εδώ- είδατε τι ευρωπαϊκή ένωση έχομε; Τα δικά μου σύνορα δεν είναι δικά σου σύνορα, τα δικά σου όμως σύνορα είναι δικά μου όποτε με συμφέρει...
...η Γερμανία δεν θέλει να ακούει για διαγραφή του χρέους μας-, χρέος που οι ίδιοι δημιούργησαν εσκεμμένα, θα το δείτε, κάποτε θα γραφεί η αλήθεια- είδατε τι είδους νομισματική ένωση έχομε; Τα δικά μου ευρωμάρκα δεν είναι δικά σου ευρωμάρκα, τα δικά σου όμως ευρωμάρκα είναι δικά μου όποτε με συμφέρει...
...νά γιατί δεν μου αρέσει αυτή η κομπογιανίτικη παγαμπότικη ένωση, τα κράτη της Ευρώπης δεν έχουν συνθηκολογήσει εσωτερικά, μέχρι που θα έλεγα ότι ακόμα βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση, νά γιατί δεν μου αρέσει αυτό το κωλονόμισμα και αυτή η παρά φύσει ένωση, νά γιατί είμαι με τον Λαπαβίτσα, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τον Βαρουφάκη...
...ο λόγος του Πρωθυπουργού είχε βουβό θυμό, έχει υποστεί στο πετσί του τις ταπεινώσεις των ληγούρηδων εξωτερικού και εσωτερικού, η φράση του και μόνο:
"Έχομε μπροστά μας 4 χρόνια παρά 4 μήνες, θα αναδείξομε το δίκαιο, θα το αναδείξομε"...
...θέλω να σταθείτε σε αυτή του τη φράση, δεν υπερβάλλω, σηματοδοτεί τη νέα ελληνική τραγωδία...   
 

3 σχόλια:

  1. Συμφωνώ σε όλα αυτά. Και η δική μου η οργή ειναι μεγάλη - και συχνά παραφέρομαι και βριζω, αν και το αποφευγω όσο μπορώ. Η καυμένη η χώρα μας και ο λαός μας ειναι ότι περισσότερο με πληγώνεο, και των παιδιών μου η τύχη - που τα μεγάλωσα για άλλη κοινωνία και άλλον πολιτισμό. Προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου ( γιατί ειμαστε οικογενειακώς ..καταχρεοι χαρις σ'αυτά τα καθάρματα - Σημίτηδες, Σαμαράδες, Παπαντωνίου, Στουρνάρηδες και όλο το κακό συναπάντημα των αλητών ) και να αγωνίζομαι με όσες δυνάμεις μου απομένουν, ωστόσο. Να, σας παρακολουθώ και σας εκτιμώ.
    Αυτά. Καλή βδομάδα.
    Βάσια Καρκαγιάννη Καραμπελια. Στο Φαψεβοοκ: Vassia Karabelias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνώμην για τα τυπογραφικά λάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...δεν ξέρετε πόσο σας καταλαβαίνω, πόσο, τολμώ να πω πως διασχίζουμε έναν νέο μεσαίωνα, πού θα πάει, θα τον περάσουμε και αυτόν...σας ευχαριστώ που με παρακολουθείτε, καλό σας απόγευμα, δεν έχω καρτέλα στο facebook...

    ΑπάντησηΔιαγραφή