Σάββατο, 23 Μαΐου 2015

Κύριε Τσίπρα, Πρωθυπουργέ του Τόπου...

...θα πρέπει να φύγατε χορτασμένος από τη Ρίγα, γεμάτος από χαμόγελα ευρωπαϊκών ΛΥΚΩΝ, άρα, ήρθε η ώρα να φεύγομε από τα ομιχλώδη δάση τους, από τη σκοτεινάγρα τους, ώρα να βγάλομε από τους αστραγάλους μας το δόκανο που πάνω του γράφει: ΕυροΜάρκο...
...ώρα να φεύγομε αγαπητοί μου φίλοι από το μπορδέλο, της πιο ξετσίπωτης πουτάνας-, λατρεύω τις πουτάνες, όχι όμως την ξετσίπωτη που έχει και το όνομα Ευρώπη...
...είδατε τι κάνει; Κατακαυλώνει πρώτα τους πελάτες της και μετά δεν τους το δίνει, τους καταγελά κιόλας και με χαμόγελο ψιθυρίζει:

"Θέλετε μουνάκι; Σας αρέσει το μουνάκι μου, ληγούρηδες, κάνετε τώρα δέκα τούμπες σαν πιθηκάκκκκκια, δεν έχετε Σύνταγμα βρε, δεν έχετε νόμους βρε, δεν έχετε κράτος βρε, δεν έχετε αξιοπρέπεια βρε, δεν έχετε ατομικές ελευθερίες βρε, δεν έχετε λόγους ύπαρξης βρε, δεν έχετε τίποτα άλλο βρε, παρά το μουνάκι μου με φρουρό τον ΕυροΜάρκο, αυτόν τον άγριο ΛΥΚΟ, μην επιμένετε να σας το δώσω, άντε μη δώσω εντολή να σας χιμήξει, άντε, κάνετε τούμπες"...

Τόση χυδαιότητα επικρατεί στην Ευρώπη αυτή την εποχή-, εκβιασμοί, απειλές από τη μεριά των υποτιθέμενων εταίρων μας και η εδώ αντιπολίτευση σύσσωμη επιθυμεί τον τόπο μας να είναι γερμανική αποικία, επιθυμεί διαμέσου της κρατικής εταιρείας starfor, εταιρεία που επιθυμεί διακώς ως καυλωμένη κακάσχημη πουτάνα, να καρπωθεί τα ελληνικά αεροδρόμια χωρίς κέρδος για την Ελλάδα, αλλά μόνο για το γερμανικό κράτος, αυτή είναι η αντιπολίτευση, ενδοτική μέχρι τα μπούνια...

«Το Σύνταγμα, ως θεμελιώδης νόμος αποτελούμενος όχι μόνον από τους κανόνες δικαίου που περιλαμβάνει, αλλά και από τις αρχές, οι οποίες συνάγονται απ’ αυτούς, υπερισχύει αναποδράστως κάθε άλλου κανόνα δικαίου. Είτε αυτός εντάσσεται στο εσωτερικό δίκαιο, είτε στους κανόνες του διεθνούς δικαίου, όπως ενσωματώνονται κάθε φορά στην έννομη τάξη μας...το εθνικό Σύνταγμα υπέρκειται των κανόνων του διεθνούς δικαίου, είναι προφανές, ότι και το ευρωπαϊκό δίκαιο -πάντοτε ως προς την δομή της ελληνικής έννομης τάξης και της συμμετοχής της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση- υπέρκειται των κανόνων του διεθνούς δικαίου».

Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο- άξιος, σε σχέση με τον εντελώς ανάξιο προηγούμενο που ήδη ξέχασα το όνομά του Πρόεδρο των Μνημονίων...

Η Κυρία Κωνσταντοπούλου, Πρόεδρος της Βουλής, έχει πάντα δίκιο, πάντα, και μου αρέσει για τις πράξεις της και για τις αποφάσεις της, μην στριμώχνεστε για να την προπηλακίσετε ανόητοι από όλους τους πολιτικούς χώρους...


...συγνώμη ακόμα μια φορά για τη γλώσσα μου, αλλά το έχω γράψει και το ξανά γράφω: είμαι εξοργισμένος με την τυφλότητά μας και από την άλλη μεριά δεν είμαι συγγραφέας με σκουλαρικάκι στο αυτί, μήτε με άσπρη αφάνα στο κουφιοκεφαλάκι μου, για να έχω μπερδέψει τα μπούτια της δαμάλας με τα οπίσθια της προβατίνας και δεν νογούν πως για την Ευρώπη και για το ΔΝΤ είμαστε τα μπισκοτάκια του πρωινού τους...       
...και νά ένα ασπρόμαυρον χρυσάνθεμον καθώς, φωτογραφικά επέστρεψα στη μαγεία του ασπρόμαυρου- τα χρώματα έπαυσαν να με γοητεύουν και θέλω να ξέρετε ότι για λίγη ώρα θα ήθελα να έπασχα από αχρωματοψία για να έβλεπα τα έργα του μεγάλου ζωγράφου, Matisse... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου