Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Βαρουφάκης, Λαπαβίτσας και ο Καβάφης του Κ. Τζούμα...

...χθες επιστρέφοντας στο στενό μου σπίτι ύστερα από την παράσταση του έργου,
Ο Καβάφης, αυτοβιογραφούμενος, με τον Κ. Τζούμα ως Καβάφης, μια εξαίρετη παράσταση, με εξαίρετη σκηνοθεσία, με αξαίρετους ερμηνευτές, με εξαίρετη μουσική, μια ζεστή και εκ καρδίας μεταφορά στο θέατρο η ζωή του Εθνικού μας Ποιητή: Καβάφη- θεωρώ Εθνικό μου Ποιητή τον Καβάφη και όχι το Σολωμό- σας συμβουλεύω να πάτε να παρακολουθείσετε την παράσταση, σίγουρα κάτι θα κερδίσετε και όσοι δεν έχετε διαβάσει ακόμα τον Ποιητή, διαβάστε τον...
...επιστρέφοντας λοιπόν στο γαμημένο σπίτι μου αυτής της γαμημένης ζωής αυτής της γαμημένης Ευρώπης των άπληστων και αιωνίως πεινασμένων και κομπλεξικών Γερμανούς, άνοιξα τη γαμημένη τηλεόραση και έπεσα στην εκπομπή, δεν θυμάμαι τον τίτλο, πάντως ήταν στο μνημονιακό MEGA με τους γνωστούς μνημονιακούς δημοσιογράφους, Τρέμη (και πράγματι τρέμω κάθε φορά που τυχαίνει να παρακολουθήσω για τρία λεπτά ειδήσεις στο κανάλι αυτό και πράγματι δεν ευαγγελίζεται ο Ευαγγελάτος, όλο κακές τρομολαγνικές θέσεις και ειδήσεις εκφέρει-μην το παρακολουθείτε αυτό το κανάλι) οι άνω δημοσιογράφοι είχαν καλεσμένο τον Λαπαβίτσα και τον Βρούτση της άγνωστης πλέον Νέας Δημοκρατίας, ε, όσο προσπαθούσε να εξηγήσει τις θέσεις του ο Λαπαβίτσας για την επιστροφή στη δραχμή, τόσο και τον διέκοπταν τα σαΐνια δημοσιογράφοι- βαρέθηκα και έπεσα για ύπνο...
...ο Βαρούφακης είναι καλός (αν δεν φλυαρούσε θα ήταν ακόμα καλύτερος στον καταλυτικό του ρόλο που ανέλαβε να διαδραματίσει στην ευρωπαϊκή ανάπηρη από λογική Ευρ-ό-πη) και θα ήταν πολύ καλός υπουργός οικονομίας,  έφτανε να είχαμε πολιτική οικονομία και όχι των κανονισμών, και όσο θα χτυπά την πόρτα της μάφιας του ευροΜάρκο να μπει στα σκοτεινά σαλόνια της, τόσο και θα βρίσκει πόρτα, που λέμε, για αυτό είμαι με τη θέση του Λαπαβίτσα, στο κάτω-κάτω της γαμημένης ζωής, μόνο ο Δίας εβάτευσε την Ευρώπη...
...την έχομε πατήσει, την έχομε πατήσει, την έχομε πατήσει εξαιτίας των ευρωληγούρηδων (να μην γράψω κάτι άλλο πολύ χειρότερο) και ο πιο ευρωληγούρης από όλους τους ευρωληγούρηδες είναι ο Σταύρος Θεοδωράκης, ακούει Ευρωγερμανία και εκσπερματώνει, μη φύγομε από την Ευρώπη, κραυγάζει, λίγο πριν τον πάρει ο ύπνος και ευθύς μόλις ξυπνήσει, είμαι σίγουρος για αυτό...
...είμαι με τη θέση του Λαπαβίτσα, για πολλούς λόγους, για πολλές αιτίες, για πολλές αφορμές, εθνικές και προσωπικές, και διότι θέλω επιτέλους να ξανά αρχίσω να ξυπνώ ανάλαφρος ύστερα από έναν μακάριο ύπνο, και όχι να ξυπνώ με πρησμένα μάτια- όχι από το πιοτί, αλλά από τους εφιάλτες που είδα...
...το ξέρω, δεν πρόκειται να συμβεί τέτοια απελευθέρωση από τη στενή οπή της υποτιθέμενης Ευρώπης, όσο και αν μας εκβιάζουν και απειλούν και προσβάλουν τη νοημοσύνη μας, καταρακώνουν την αξιοπρέπειά μας, σβήνουν κάθε μέρα το χαμόγελό μας, τη λογική μας, διότι οι κανόνες είναι που τρελαίνουν, και όχι οι νόμοι, και μάλιστα οι κανόνες που ακυρώνουν τους θεσμούς και τις αξίες τους, σαν τις εγκυκλίους που ακυρώνουν τους νόμους...
...μεταλλαχτήκαμε σε Γερμανοευρωπαίους, και να πω την αλήθεια, δεν αισθάνομαι διόλου Ευρωπαίος, και όπως λέει και πιστεύει ο Εθνικός μας Ποιητής- διότι οι Ποιητές δεν πεθαίνουν, ζούνε ανάμεσά μας και ας μην τους βλέπομε - είμαι Ελληνικός...
...ναι, είμαι Ελληνικός και άει στο διάολο γαμημένοι ευροληγούρηδες αυτής της γαμημένης ζωής, αυτής της γαμημένης οικονομίας, αυτής της γαμημένης στεγνής σκέψης, αυτών των γαμημένων αντιερωτικών ηγετών και αξιωματούχων της σημερινής
Ευρ(ό)πης, το ξέρω δεν θα πάτε στο διάολο, αλλά η κόλαση την οποία καταφέρατε να χτίσετε ολόγυρά μας δεν υφίσταται χωρίς τον δικό μου Παράδεισο...
...υπάρχει πιότερο μισητό έμβιο από αυτόν τον μικροευροπαίο νομικό που καμώνεται τον οικονομολόγο; Όχι, και εξοργίζομαι που η αναπηρία, του όποιου άλλου αναπηρία, με καθιστά εμένα ανάπηρο, μου μεταφέρει την αναπηρία του λόγω ευγένειας από τη μεριά μου- ε, λοιπόν, κανένας ανάπηρος δεν είναι κατώτερος του μη ανάπηρου, είναι ίσοι, για αυτό και λέω ότι ο παραπάνω, κουτοπόνηρος Γερμανός, κατάφερε να σέρνει με το καροτσάκι του πίσω ολόκληρη την Ευρόπη...
...σκασίλα μου για όποιο συμπέρασμα βγάλετε για μένα από το παραπάνω, έχω όμως εξοργιστέ ακόμα μια φορά τα μέγιστα, για το κακό μου ξύπνημα φταίει η χθεσινή ποιητική παράσταση για τον Ποιητή Καβάφη- απόλυτη ταύτιση, παράσταση ποιητική που καταδεικνύει, άμα τι άλλο την ταύτισήμα και την προσήλωσή μας στον πολιτισμό, και επειδή απουσιάζει ο πολιτισμός από τα ανδρείκελα για αυτό και εξοργίζομαι, καθώς η εξέγερσή μου έχει πάει περίπατο προ πολλού...           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου