Σάββατο, 11 Απριλίου 2015

CATASTROIKA κ΄ το 74% του λαού ...

...που πιστεύει στην ύπαρξη του θεού+το 41% πάλι του λαού, που πιστεύει στα θαύματα. Θα μου πείτε, έχει καμιά σχέση το ένα με το άλλο; Έχει και παρά έχει γιατί, όταν πιστεύεις στην ύπαρξη του θεού κ΄ στα θαύματα, τότε σίγουρα μια μέρα πριν ή μια μέρα μετά θα οδηγηθείς ως αμνός στη σφαγή, αλλιώς στην CATASTROIKA.
Προχθές παρακολούθησα στο κανάλι της ΒΟΥΛΗΣ το έξοχο ντοκιματέρ με τον πετυχημένο τίτλο: CATASTROIKA, κ΄ φυσικά σας προτείνω να το δείτε, ίσως κάνετε τη δική σας Ανάσταση από το πλήθος των πληροφοριών που θα μάθετε για το πώς φτάσαμε στη δική μας οικονομική κρίση, που δεν τη θεωρώ διόλου οικονομική- φτάνει να μπείτε στο διαδίκτυο στη διεύθυνση: CATASTROIKA.
Σήμερα δεν έχω κ΄ πολλά να γράψω, ή μάλλον δεν
έχω όρεξη, κ΄ πώς να έχω, χιλιάδες αρνάκια, του γάλακτος τα λένε, κ΄ τρυφερά κατσικάκια σφαγιάστηκαν για ένα έθιμο που για μένα σηματοδοτεί το "πνευματικό" μίσος για τον συνάνθρωπό μου.
Θα μου πείτε, ε, είναι λίγο αισθηματολογικό αυτό που έγραψες Σκοπελίτη, ας είναι, για μένα η σφαγή των ζώων μου θυμίζει τη σφαγή των συνανθρώπων μου κ΄ δεν εννοώ μόνο του τόπου μου, αλλά όπου ανά τον κόσμο συμβαίνει αυτή η άνανδρη πράξη: να σφάζω το ανήμπορο ζώο, τον ανυποψίαστο συμπολίτη μου κ΄ επειδή είναι ανυποψίαστος, φυσικά σφάζομαι κ΄ εγώ. Αλληλούια, αλληλούια, αλληλούια, αινείτε τον κύριον μας που κρατά τις θύρες ανοιχτές προς τη μαζική σφαγή μας πάνω από ανθρακιές.
Άντε κ΄ του χρόνου, ακόμα πιο σφαγμένοι, ακόμα πιο ρημαγμένοι- το ευρωμάρκο ολοένα θα σφίγγει τη θηλειά του στον λαιμό μας μέχρι να αποκοπεί κ΄ να μείνομε επιτέλους ακέφαλοι καθότι είμαστε ανεγκέφαλοι, κ΄ φυσικά είμαι (πάλι το γράφω) με τον Λαπαβίτσα (ο κος Βαρουφάκης τελικά υπηρετεί το κατεστημένο, προσπαθεί να βρει λύση με εργαλεία του κατεστημένου, ε, αυτό δεν γίνεται) θα βρούμε την υγειά μας έξω από το ευρωμάρκο κ΄ όταν η Ευρώπη επιστρέψει ξανά στον πολιτισμό της, τότε τα ξανά λέμε, αλλιώς καθημερινά θα ζούμε την CATASTROIKA μας...

...μια φωτογραφία, παρακαλώ, μια φωτογραφία... 
...το παραπάνω ανθάκι είναι αγριόσκορδο, εσείς να ρίξετε αγνό, παρθένο σκόρδο στο αρνάκι σας ή στο κατσικάκι σας... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου