Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015

Οι κύριοι, Σταμάτης, Γεωργιάδης, Κακλαμάνης...

...απόδειξαν με τον πιο πειστικό τρόπο ότι, η επίσημη συνάντηση του Πρωθυπουργού μου, (το "μου" σηματοδοτεί ότι, μέχρι τώρα τα πηγαίνει καλά), με την αδυσώπητη και ανάλγητη υπερασπίστρια των γερμανικών συμφερόντων κα Μέρκελ, ήταν κάτι παραπάνω από επιτυχημένη, όλοι μας είδαμε ότι στάθηκε, στη συνέντευξη τουλάχιστον, ως Πρωθυπουργός μιας ανεξάρτητης χώρας/μέλος μιας άνομης στις δομές της Ένωσης...
...ποιος ήταν αυτός ο πιο πειστικός τρόπος; Μα ποιος άλλος από εκείνον της άμετρης υστερίας, και οι τρεις τους μου θύμισαν τις γριές με το ένα δόντι και το ένα μάτι, δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν την οργή τους, το θυμό τους, τον φθόνο τους και έλεγαν και έλεγαν και έλεγαν και τι δεν έλεγαν βουτηγμένοι στην δόλια παρερμηνεία των λόγων του Πρωθυπουργού-, μα αγαπητοί μου ακροδεξιοί δεξιοί της σαμαρικής Νέας Δημοκρατίας, δεν αποδομείς το λόγο του άλλου παρερμηνεύοντάς τον, αλλά εξαρθρώνοντας τις δομές του, πράγμα που δεν τα καταφέρατε-, δεν ξέρω τι φταίει σε αυτό, το λίγο του μυαλού σας;, η αγνωσία σας;, η κενότης του δικού σας λόγου- σκάψτε, βρείτε, σκουπίστε...
...ένας από τους τρεις, δεν θυμάμαι ποιος, αλλά και πολλοί δημοσιογραφίσκοι, νομίζω πως ανάμεσά τους και ο κος Πρετεντέρης, κάνανε πως δεν κατάλαβαν το λόγο του Πρωθυπουργού μου στη Μέρκελ, που την αντιπαθώ και δεν πρόκειται να τη συμπαθήσω ώς το τέλος της ζωής μου, για το κακό που έκανε εκείνη μαζί με άλλους τάχατες πολιτισμένους Ευρωπαίους, υπηρέτες των κανόνων- αλλιώς, οι Κανονιστές, άρα υπάρχει ένα νέο κόμμα στην θρηνούσα Ευρώπη: ΝεοΦιλελεύθεροι Κανονιστές...
...δεν ξέρω αν στα παιδικά σας χρόνια ακούγατε τη φράση των μεγάλων: "Θα σε κανονίσω εγώ" ή "Τον κανόνισα" ή "Αυτός εκεί κανόνισε τον τάδε" ή "θα τον κανονίσω εγώ αυτόνε"...
...και πράγματι μας κανόνισαν με χιλιάδες αυτοκτονίες, με χιλιάδες πτωχεύσεις, με χιλιάδες ψυχικούς μαρασμούς, με χιλιάδες οργισμένους νέους, με, με, με, με,...
...πάμε παραπάνω, στο λόγο του Πρωθυπουργού:
"Για μας πρωτίστως οι πολεμικές αποζημιώσεις έχουν να κάνουν με την ηθική τάξη των πραγμάτων"-, 
δεν το βλέπομε, ευκαιριακά (συμπληρώνω εγώ) εξαιτίας της σημερινής μας οικονομικής κατάστασης-,  
αυτό δεν καταλάβατε και εσείς όσοι παρακολουθήσατε τη συνέντευξη- εγώ αυτό κατάλαβα- ε, λοιπόν, και οι τρεις ακροδεξιοί "πολιτικοί", (το τσάι που πίνω να τους κάνει πολιτικούς) επέμεναν ότι ο Τσίπρας παραιτήθηκε από την υλική διάσταση των αποζημιώσεων, σε συνοδεία μάλιστα γνωστών ύποπτων δημοσιογράφων...
...κ. Κακλαμάνη, τα αγγλικά σας είναι μοχθηρά, και εξηγούμαι, σας άκουγα το πόσο επιμένατε να μεταφράζετε τη λέξη "Urging", της επιστολής του Τσίπρα στη Μέρκελ ως: ικετεύω, παρακαλώ-, μήτε το ένα, μήτε το άλλο, η λέξη με τα συμφραζόμενα παίρνει την έννοια: "Εφιστώ", "Επισείω", "Μην επιτρέψετε", ίσως και "Προειδοποιώ", σύμφωνα με τη φράση του Τσίπρα στην επιστολή:
"Αν είναι να διαλέξω ανάμεσα στην πληρωμή της δόσης ή των συντάξεων, θα προτιμήσω την πληρωμή των συντάξεων"...

...το έχω γράψει: η σημερινή αντιπολίτευση θα είναι η χειρότερη μετά τη Μεταπολίτευση, διαστρεβλώσεις, παρερμηνείες, ασύστολα και κουτά ψεύδη, αδίστακτη προπαγάνδα, μοχθηρές παραλήψεις από το λόγο του άλλου, αλλιώς ύποπτες αφαιρέσεις, κουτοπόνηρες ερωτήσεις, ηλίθιες απαντήσεις, και ένα σωρό άλλα, μα πάνω από όλα η υποτίμησή μας ως νοήμονα όντα, ό,τι πιο υβριστικό...
...το ποτάμι που περνάμε είναι θολό, πολύ θολό και δεν βλέπω ότι σύντομα θα συναντήσει πυκνό στρώμα άνθρακα να φιλτραριστεί, να καθαρίσει...

...πράγματι ο Τσίπρας ήταν πολύ καλός, και συνάμα στάθηκε γαλαντόμος με την παρατήρησή του για το εξώφυλλο του Spiegel, που παρουσιάζει την Μέρκελ στην Ακρόπολη ανάμεσα σε Ναζί αξιωματικούς, έδειξε ότι γνωρίζει να χρησιμοποιεί το Λόγο διά της ομιλίας, τώρα περιμένομε τη συμφωνία να έρθει στη Βουλή, τότε θα βγάλομε τα συμπεράσματά μας, όταν μάθομε τι έχει υπογράψει ο Βαρουφάκης και τι περίπου παραχώρησε στην απληστία των Γερμανών στην πολύωρη συνάντηση ο Πρωθυπουργός...

Υ. Γ.
Κα Βούρου, Περιφερειάρχη, χωνέψτε το και σιωπάστε, ο κος Παπαδημούλης έχει δίκιο...
...με δεξιόστροφους αριστερούς και αριστερόστροφους δεξιούς εθνικόφρονες, δεν μπορεί κανένας ελεύθερος πολίτης να νιώθει Πατριώτης, παρά μια ιδιαίτερη αηδία καθότι, το γελοίο συχνά οδηγεί σε τραγέλαφο...

...φεγγαράκι μου λαμπρό, φεγγαράκι του Αυγούστου, φέγγε μου να περπατώ, να πηγαίνω στο σχολιό, να μαθαίνω γράμματα, να μάθω να μιλώ, να μην γίνω και εγώ κουρέλι πολιτικό...

Σημ.
Η φωτεινή μικρή σφαίρα που ισορροπεί στο κέντρο της εικόνας είναι το φεγγαράκι...
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου