Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

Ο Ρωμανός είμαι εγώ...

...και φυσικά δεν θέλω να μοιραστώ καμιά χαρά του, κανένα ίχνος έπαρσής του, άλλωστε αυτός είναι νέος, είναι ζωντανός, εγώ πια έχω γεράσει, τα μαλλιά μου έφυγαν σαν τα χρόνια, πρέπει να τον σεβαστώ, ό,τι είχα να προσφέρω στη ζωή, το πρόσφερα και δεν ξέρω αν αξίζει κιόλας και δεν συγχαίρω το Νίκο Ρωμανό για την πράξη του για την οποία πληρώνει, αλλά για τον τρόπο που διαχειρίστηκε την τιμωρία του.
Αρνήθηκε να μαραζώσει στη φυλακή.
Αρνήθηκε τον τρόμο που ζούμε εμείς under the siege of terrorism of funds, spreads and others gadgets of the economy leads to the horror of poverty-,
"Η δυστυχία είναι το ποτάμι του κόσμου",
τραγουδά ο Tom Waits.

"Μετά από 31 μέρες σκληρού και ανυποχώρητου αγώνα σταματάω την απεργία πείνας, έχοντας σημειώσει μια σημαντική νίκη.
Η τροπολογία που ψηφίστηκε στην Βουλή με μοναδικό αποδέκτη εμένα, είχε μεγάλες διαφορές από τις αρχικές εξαγγελίες του υπουργού Δικαιοσύνης, κάνοντας εν τέλει αποδεκτή την απαίτησή μου, ακόμα κι αν αυτό συνεπάγεται, να 'φοράω βραχιολάκι'.
Το μόνο σίγουρο είναι, ότι αυτή η νίκη ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής πίεσης που ασκήσαμε γι αυτό και ο κόσμος του αγώνα και η Μαχητική Αναρχία είναι αδιαμφισβήτητα ηθικά, πολιτικά και πρακτικά οι μεγάλοι νικητές.
Ο πολύμορφος επαναστατικός αγώνας και εμείς οι πολιτικοί κρατούμενοι, βγαίνουμε πιο δυνατοί από αυτήν την μάχη.
Υψώνω τη γροθιά μου, στέλνοντας τους πιο θερμούς χαιρετισμούς και την απεριόριστη αγάπη  μου, σε όλους εκείνους τους συντρόφους, που στάθηκαν δίπλα μου ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ"
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ
ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ
ΥΓ1: Θα ακολουθήσει αναλυτικό κείμενο τις επόμενες μέρες
ΥΓ2: Θέλω να ευχαριστήσω επίσης όλους τους γιατρούς του νοσοκομείου που αρνήθηκαν να υποκύψουν στις εισαγγελικές πιέσεις για αναγκαστική σίτιση και με στήριξαν όσο μπορούσαν".

Δήλωση του Ρωμανού. 

Πράγματι, κομψή αναρχία δεν υπάρχει, ίσως κομψό να είναι το κράτος χωρίς αρχές.

"Μόλις βγήκα από το νοσοκομείο. Η πρώτη φράση του Ρωμανού μετά τις χαρές, ήταν: Κύριε Πέτρο να επικοινωνήσουμε με τη σχολή για να μη χαθεί το εξάμηνο", ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής του Γυμνασίου-Λυκείου του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα, κος Πέτρος Διαμιανός.

Θέλω από εδώ να συγχαρώ τη στάση των γονιών του Ρωμανού, την ίδια θα κρατούσα και εγώ αν ο γιος μου έκανε τα ίδια- η στάση τους έδειξε σεβασμό στην αυτονομία του ατόμου, παραμέρισαν τα δήθεν δικαιώματα των ψευτοηθικών χριστιανών "γονέων" επί των τέκνων τους, και επειδή και εγώ πιστεύω πως κανένας γονιός δεν έχει κανένα δικαίωμα στο παιδί του, αλλά μόνο οφειλή στο να το στηρίζει χωρίς δόλια σκέψη μελλοντικών ανταλλαγμάτων, μέχρι να σταθεί στα πόδια του που λέμε-, αν όλοι οι γονείς ήταν σαν τους γονείς του Νίκου Ρωμανού, η Ελλάδα θα ήταν διαφορετική.
Όσο για το σχόλιο του κύριου ΧατζηΝικολάου στο δελτίο ειδήσεων του καναλιού STAR, ήταν τόσο σωφρονιστικό όσο και η στάση διαφόρων φοβισμένων πολιτικών "ανδρών" που φέρουν γραβάτα με ολίγο μυαλό α-λά " Clockwork orange", "Κουρδιστό Πορτοκάλι" του Stanley Kubrick - απλώς ήταν πιο κομψή η διατύπωσή του-, περίμενε ο κύριος ΧατζηΝικολάου τον Ρωμανό να έχει συμμορφωθεί, έστω ελαφρώς-, η έπαρση, που πιθανό να διέκρινε σε έναν ταλαιπωρημένο οργανισμό λόγω έλλειψης τροφής, τον βρίσκω δικαιολογημένο, δεν δικαιώνω όμως την έπαρση των κ. Γεωργιάδη, Βορίδη, Μπουτάρη, Πλεύρη, που στάθηκαν αντίθετοι, όπως και άλλα όσα καλά παιδιά συνάμα και σουφραζέτες, αλλιώς: "Good Fellows", όπως και ένα σωρό άλλοι πεφωτισμένοι ακροδεξιοί πολιτικάντηδες, που συνεχώς κάνουν καντάδες για την ψήφο μας-, θέλετε να δείτε και μια άλλη μορφή έπαρσης;
Την περικλείει η φράση του κ. Λυκούδη, πρώην ΣΥΡΙΖΑ-ίος, πρώην ΔΗΜΑΡ-ίος, δηλαδή πρώην ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ και τώρα ΜΕΤΑ-ρυθμιστής:
"Βλέπω κίνδυνο οικονομικής κατάρρευσης", 
δηλαδή, ό,τι ακριβώς εκτομίζει πορνικά ο κος Γεωργιάδης και άλλοι ομοϊδεάτες του, δηλαδή, έχουν δίκιο και το ΔΝΤ και η κυρά Σόιμπλε και ο καραβοκύρης Μέρκελ-ος. Δία μου, πόσες μεταλλάξεις θα δούνε ακόμα τα μάτια μας;!
Η Δεξιά έγινε ΑκροΔεξιά, ο Σοσιαλ-ισμός Δεξιά και η μισή Αριστερά φοβισμένο Κέντρο-, ε, έτσι συμβαίνει πάντα όταν λείπει ο πυρήνας, δηλαδή, το εσωτερικό μας πυρ που σε μια άλλη γλώσσα, που δεν καταλαβαίνω: σκληρό δίσκο.
Τέλος, πιστεύω ότι τα παιδιά μας δεν είναι κτήμα μας, είναι συνέχεια του ανθρώπινου γένους και είναι αυτόνομα στην ατομικότητά τους, όσο για την παίδευσή τους, καλύτερα να διδάσκονται από τις πράξεις μας παρά με τα λόγια μας καθώς, τα λόγια μας πολλές φορές είναι φερετζέδες απόκρυψης ενδόμυχων φόβων μας- μην μεταβιβάζομε τους φόβους μας, αλλά το ήθος μας- αν φυσικά έχομε, και το θάρρος μας και το σθένος μας, αν φυσικά τα έχομε και επειδή πάντα θέλω να δίνω μια λογική εξήγηση στα πράγματα με οξυμένες τις αισθήσεις μου, καθότι λογική χωρίς τη συνδρομή των αισθήσεων δεν είναι παρά η καθώς πρέπει μόρφωση και όχι η παιδεία, άλλο η μόρφωση, άλλο η παιδεία, "Teachers leave the kids alone", "The Wall", Pink Floyd, γκεγκέ;

Σκουρλέτης: "Ο Σαμαράς θα υποστεί ολέθρια ήττα στις εκλογές".

Κύριε Σκουρλέτη, λιγότερη έπαρση, δεν θα σας βλάψει η μετριοπάθεια, η απλότητα και η μετριοφροσύνη.

Εγώ πάντως όταν θέλω να ξαποστάσω από το βάρος της ανέχειας, ρίχνω μια λοξή ματιά στην παρακάτω εξαίσια στη λεπτότητά της ΜΟΡΦΗ...
...αλλά και για να ηρεμώ κοιτώντας εικόνες σαν την παρακάτω...
...προσέξτε παρακαλώ τη χαρά του Δεξιού Σοσιαλ(η)στή ενώπιον της νεωτερίστριας χασάπισας κυρίας Σόιμπλε που τα λόγια της δεν είναι παρά μόνο πίσσα...πίσσα του ευροΜάρκου...προσέξτε και το ύφος της κυράς Σόιμπλε, δεν μοιάζει να λέει:
"Είσαι και εσύ ένας ψεύτης σαν και εμένα τον φασίστα"...   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου