Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Πρωθυπουργέ κε Σαμαρά, προχώρα, δεν θα χάσεις, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τον κο Λαφαζάνη...

...η πολιτική σκέψη του ανδρός αυτού βρίσκεται στο ναδίρ, αλλά και εσείς έχετε τον κο Γεωργιάδη και την κα Βούλτεψη, και τον κο Χαρδούβαλη για τον οποίο ο κος Κακλαμάνης διερωτήθει στη βουλή: ποιοι τον εγκατέστησαν- θέλει ρώτημα;

Υπάρχουν φωτορεπόρτερ οι οποίοι είναι εκπληκτικοί, και εκπληκτικές οι φωτογραφίες τους, που αποκαλύπτουν την πραγματικότητα.
Κοιτάξτε την παραπάνω φωτογραφία, ιδίως τον κο Χαρδούβαλη, τι να αναρωτιέται άραγες;
Κοιτάξτε τον Πρωθυπουργό, τι να σκέπτεται τάχατες.

Δεν έχω όρεξη για άλλα, βιώνω ένα θάνατο, πάω να συναντήσω και να συνομιλήσω με το θάνατο του αδερφού μου-, ο τόπος μου ήδη είναι πεθαμένος...δύο ανυπόφορα πένθη, δύο ανυπόφορες καταστάσεις...

...ο Ντε Γκωλ, ο μεγάλος αυτός Πολιτικός, και ας ήταν στρατιωτικός, μιλούσε και ευχόταν για μια ένωση Ευρωπαϊκής Ευρώπης, και δεν καταλάβαιναν τι εννοούσε, και φυσικά εννοούσε την Ευρώπη του Πολιτισμού και όχι των τραπεζών και της λεηλασίας των αδύναμων κρατών εν ονόματι ενός νομίσματος, έτσι και εγώ αυτή τη στιγμή γράφω: στο Μελλοντικό Μέλλον θα επιστρέψω...
...με την μεγαλοκαρδία του αδερφού μου...
...κοιτάξτε αυτό το αυτοκίνητο σπίτι μιας οικογένειας στην Ευρώπη των Γερμανών, ή μάλλον των βάρβαρων Ούννων...    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου