Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

Κα Βούλτεψη, έγραψα με λαδομπογιά στο πανωφόρι μου:: ΣΥΡΙΖΑ...

...και καθώς έβραζε το ρόφημά μου, το συστήνω σε όσους έχουν καταπιεί καρφιά και έχουν περάσει το εκατοστό πρώτο έτος της γέννησής των, τόσων ετών είμαι, απλώς έκρυβα το έτος γέννησής μου, έτσι για να ξεγελώ τα κωλαράκια όπως γράφει και ο Βίντολτ Γκομπρόβιτς στο βιβλίο του "Φερντυντούρκε" 1937, και εννοώ τα κοριτσάκια, λοιπόν τα ψέματα τέλειωσαν, γεννήθηκα το 1913...
...και καθώς έβραζε το ρόφημά μου, το οποίο αποτελείται από ρίγανη, αγριάδα, χαμομήλι και μέλι καστανιάς, σκέφτηκα τους ψηφοφόρους του σοσιαλιστικού κόμματος του ΠΑΣΟΚ. Καλά, αναρωτήθηκα πού πήγαν αυτοί οι ψηφοφόροι; Στον ΣΥΡΙΖΑ, και είναι φυσικό από τη στιγμή που πράγματι ήταν δημοκρατικοί, απλώς ξεγελάστηκαν και από τον Παπανδρέου, εννοώ τον μέγα δημαγωγό μετά τον Απόστολο Παύλο, Ανδρέα, μετά από τον διάκονο του Ανδρέα, τον Σημίτη, μετά ξεγελάστηκαν τελειωτικά από το καντηλανάφτη Παπανδρέου, εννοώ τον Γιωργάκη, που πριν πάει στο Καστελόριζο για να ανακοινώσει τη σωτηρία/ενταφιασμό της χώρας-, καθότι με τον ενταφιασμό ο άνθρωπος γλιτώνει από πολλά δεινά-, όσοι με διάβαζαν θα θυμούνται ότι τον αποκαλούσα "Επικίνδυνο αγόρι", σήμερα τον αποκαλώ "Ακατανόμαστο", από κάτι πάσχει αυτό το παιδί, ίσως από άγνωστη ασθένεια...
...επίσης θα θυμούνται που έγραψα ότι, τη Νέα Δημοκρατία θα τη διαλύσει ο ανηψιός και το ΠΑΣΟΚ ο υιός, επαληθεύτηκα σε όλα πέρα για πέρα, δεν ισχυρίζομαι πως είμαι μάντης, όσο και αν έψαξα στην αγορά, ραβδί δεν βρήκα για να σκοτώσω τα δύο φίδια που μας κυβερνούν...
...με την υπογραφή του Γιωργάκη Παπανδρέου βγήκαν στον αφρό όλα τα απορρίματα, όλη η καταπιεσμένη φασιστική νοοτροπία μας, άνοιξαν οι βόθροι και γέμισε ο τόπος σκατά, όλων των ειδών  σκατά, φανερώθηκαν όλοι οι βρόμικοι καταχραστές δημόσιου χρήματος, όλοι οι εκβιαστές, όλα τα μούτρα + τους φιλοναζιστές, τους οποίους θεωρώ ψυχοπαθείς (ιδιόμορφη και ιδιότυπη η ψυχοπάθειά τους) διότι για αυτούς δεν υπάρχει καμιά σωτηρία, μόνο η αυτοφαγία, και θα αυτοφαγωθούν, και όλα αυτά με μια  μόνο υπογραφή στο κωλοχάρτι του Μνημονίου, και το ΠΑΣΟΚ παραμορφώθηκε σε δεξιά και η δεξιά σε άκρα δεξιά...
...και πες μου τώρα αγαπητέ αναγνώστη, πού διαφέρει αυτό που δείχνει η παρακάτω φωτογραφία...
...με αυτό της παρακάτω φωτογραφίας της Cristina Cileacu που τράβηξε στη Γάζα ύστερα από τους ανελέητους βομβαρδισμούς του μέγα κράτους, Ισραήλ στους άμαχους;...
...για μένα, σε τίποτα...
...πάμε πίσω, στα δικά μας, ή μάλλον πρώτα στα δικά μου, τραβώ μια ροφηξιά από το αφέψημά μου- τέλειο, θερμό θερμό καταπραΰνει την οργή μου...
...έτσι η πατρίδα μας έγινε σκορποχώρι, και καλείται ο ΣΥΡΙΖΑ να συμμαζέψει τα πράγματα, να τα φέρει σε μια σειρά, να τακτοποιηθεί λίγο και βαθμιαία η κατάσταση, να ξανά μπει ένα κέντρο στις ρόδες μας, οι αχτίνες που απόμειναν από το ξεχαρβάλωμα είναι ελάχιστες, μην περιμένομε πολλά, από τον ΣΥΡΙΖΑ και το καταλαβαίνω, δεν είμαι άπληστος, άσχετα αν έχω ζήσει εποχές ανέχειας, πεινασμένος δεν ένιωσα ποτέ-, μια ελιά, μια τομάτα και κρασόψωμο σώζουν την αξιοπρέπειά μας, και όποιος το νογά...
...χθες ο Τσίπρας μου άρεσε, αλλά αν ο λόγος ήταν συντομότερος,  θα έπειθε περισσότερο, αλλά ας είναι, και αυτό γιατί τα όσα υποσχέθηκε, γίνονται-, και ας έτρεξαν μερικοί υστερικοί, σαν τον Τατσόπουλο να κριτικάρουν αρνητικά το λόγο, το αστείο δε είναι πως ο Θεοδωράκης του Ποταμιού προτείνει τον Αλιβιζάτο (;) για Πρόεδρο Δημοκρατίας-, όσοι θέλουν να συνεχιστεί η ασφυξία της χώρας, το μυαλό τους είναι σαπισμένο καρύδι γεμάτο μούχλα και μαμούνια, ο μαζοχισμός τους ξεπερνά ακόμα και του Woody Allen. Ο Τσίπρας δεν υποσχέθηκε λαγούς με πετραχείλια, το σχέδιο μπορεί να πετύχει, φτάνει να υπάρξει θέληση, υπομονή και αυτοσυγκράτηση από τους ίδιους και από εμάς, αρκεί να τοποθετηθούν στις κύριες θέσεις πολιτικά ικανοί και πάνω από όλα έξυπνοι, όχι κουτά κομματόσκυλα, γιατί και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι γεμάτος από δαύτα-, για να είμαι ειλικρινής, κανένας της οικονομικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ με πείθει, ο μόνος οικονομολόγος που θα ήταν ο καίριος στη θέση του υπουργού οικονομίας είναι ο Βαρουφάκης, και αυτό γιατί είναι πολιτισμένος άνθρωπος και με βαθιά πολιτική οικονομική σκέψη...
...ο Τσίπρας μου άρεσε ακόμα περισσότερο στη συνέντευξη, ήταν καλύτερος, μιλούσε ΕΛΛΗΝΙΚΑ, λιγότερο ξύλινα από κάθε άλλη φορά, ήταν πειστικός, ο λόγος του περισσότερο αναλυτικός, έξυπνος και πάνω από όλα ο ίδιος ωραίος στην εμφάνιση...
...και όχι όπως ο κάτωθι εικονιζόμενος...
...το απόγευμα, μετά την επιστροφή μου από το μεσημεριάτικό φαγητό με το γιο μου και τον εγγονό μου Πάρι στην Καισαριανή...
...νά και μια αυτοπροσωπογραφία μας, τρεις γενιές (αλλιώς, Selfie, τι κατάντια, τι κατάντια! η αυτοπροσωπογραφία έγινε Selfie)  -καλά να είμαστε σε πείσμα της Μέρκελ και του Σόιμπλε, τον οποίο είδα το απόγευμα σε ένα βίντεο σε ενημερωτική εκπομπή (δεν θυμάμαι τώρα το όνομα του παρουσιαστή, ας με συγχωρέσει) να βγάζει τη γλώσσα του σαν σκύλος, και ευθύς μου ήρθε στο νου και η σκύλα Μέρκελ και τα εδώ κουταβάκια τους/κουτσαβάκια τους...
...ναι, είσαι σκύλος Σόιμπλε, το απόδειξες βγάζοντας εν κοινώ τη γλώσσα σου...
...πάμε πίσω, στα δικά μας, τι κάνομε λοιπόν; Θα γίνουν εκλογές; Μάλλον ναι, το είπε άλλωστε ο κος Σαμαράς: "Δεν θα υποκύψομε στην τρομοκρατία του ΣΥΡΙΖΑ" ...
...ώστε τρομοκράτης ο ΣΥΡΙΖΑ, άρα τρομοκρατεί. Ε, άμα τρομοκρατεί, σημαίνει πως πάμε για εκλογές, άρχισαν οι απειλές, οι αγριάδες, οι ακραιφνείς εκφράσεις, που μόνο ο φοβισμένος εκφέρει...
...θα γράψω και άλλα, έχω κέφια...
...χθες είχα κέφια, σήμερα δεν έχω, για αυτό παραθέτω μια φωτογραφία των σπερματοζωαρίων μου που τράβηξα το 1884, τότε που ήμουν νέος και ο Impressionism-ος εύρωστος έδειχνε στον Άνθρωπο της Δύσης ποιον δρόμο οφείλει να τραβήξει...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου