Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014

Η ΔΗΜΑΡ βρίσκει σιγά-σιγά την ταυτότητά της, όπως και η Merkel, ο θηλυκός Χίτλερ*...

"Τώρα, λοιπόν, που η Ελλάδα προσπαθεί να κερδίσει το χαμένο έδαφος και σε αυτό τον τομέα, κάποιοι προσπαθούν να το αποτρέψουν. Να το εμποδίσουν. Να το ματαιώσουν... Και δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ακόμα και τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, χωρίς καν να υπάρχει περίπτωση να επιτύχουν το παραμικρό. Τέτοια τύφλωση, τέτοιος αμοραλισμός. Θαυμάστε τούς τάχα «προοδευτικούς δημοκράτες», χέρι- χέρι με τους χρυσαυγίτες"
Αυτά είπε ο Πρωθυπουργός σας κος Σαμαράς, και ήταν τόσο αληθινό, όσο αληθινό και το χασίσι των Ιμαλαΐων.
Βιώνομε τη "Βούληση" του Κράτους και όχι τη Δημοκρατία του Κοινοβουλίου- είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Αναρωτιέμαι συχνά: οι όσοι εναπομείνατες Καραμανλικοί ΝεοΔημοκρατές, πώς νιώθουν και τι νιώθουν για το κόμμα τους;

_ Με συγχωρείτε κύριε, με συγχωρείτε, μια ερώτηση μπορώ να κάνω;
_Παρακαλώ, αλλά να είναι σύντομη.
_Σύμφωνοι, τα κόμματα του κοινοβουλευτικού τόξου, και όχι του Δημοκρατικού, δεν θέλουν να προσμετρηθούν οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής στην πρότασή τους για το Δημοψήφισμα, ο Πρόεδρος όμως της Βουλής δεν ωφείλει να τους προσμετρά/ προσμετρήσει;
_...

Προσέξτε με τι θαυμασμό κοιτά ο κος Ψαριανός τον κο Κουβέλη...
Η Κα Μάρκου, αποχώρησε από τη ΔΗΜΑΡ...σιγά τα αυγά...
...το ίδιο και ο spokeman ΔΗΜΑΡ...καλά εγώ δεν τον συμπάθησα ποτέ, και όταν άκουσα να λέει: "Εγώ δεν θα γίνω Πατροκτόνος", είπα μέσα μου: "Μωρέ θα τον σκοτώσεις, θα τον σκοτώσεις, πού θα πάει, η ευκαιρία θα σου δοθεί"
Ο κος Λυκούδης δήλωσε: "Η σχέση μου με την οδό Κωνταντίνου, έχει διαταραχθεί"...να το πω; Άντε ας το πω: "Από την αρχή ήσασταν διαταραγμένοι, και από τη στιγμή μάλιστα που πιστέψατε ότι θα επηρεάζατε τους δύο υπογράψαντες τα Μνημόνια με τη συμμετοχή σας στη Κυβέρνησή τους, υπογράψατε δε και εσείς οι "αριστεροί" μπόλικα αντιδημοκρατικά νομοσχέδια. 
Αξιολάτρευτη και πανέμορφη σε όλα σου Φρανσουάζ Αρντί, που μάλλον κάθεσαι στον Κήπο του Λουξεμβούργου, στα χρόνια μας, σε εκείνα που ήμασταν νέοι, σε είχα ερωτευτεί, μποστά σου η Μπριζίτ Μπαρντό δεν έπιανε φύλλο, είχα ερωτευτεί και τη φωνή σου, παρ' όλα που δεν μου αρέσουν τα γαλλικά τραγούδια, αλλά οι ερμηνευτές του, και υπάρχουν πολλοί, ήσουν ανάμεσα τους- αλήθεια που βρίσκεσαι τώρα; Πηγαίνεις ακόμα στον Κήπο του Λουξεμβούργου; Θέλω να ξέρεις πως πήγαινα και εγώ συχνά να διαβάσω αλλά και να τραβήξω φωτογραφίες, σε χαιρετώ από εδώ, από τη δύσμοιρη Ελλάδα.

Μου αρέσει το Κ.Κ.Ε. Με διασκεδάζει, είναι ευφυές κόμμα, δεν μπορώ να μην το πω, πάντα βρίσκει τρόπο να καλύπτει την ύποπτη ή ανεγκέφαλη πολιτική του, αφήστε που τρώει τα δάχτυλά του, και κάποια στιγμή, παλιά στιγμή, τον καιρό του Εσωτερικού επί Κύρκου και άλλων γνωστικών αριστερών, πίστεψα πως θα αυτοφαγωθεί, αλλά βλέπω πως ακόμα αντέχει, και επειδή όπου νάναι έρχονται καταιγιστικές επενδύσεις και τα εργοστάσια, φωλιές εκμετάλλευσης του εργάτη, θα ξεφυτρώνουν κατά δεκάδες, και όλη η Ελλάδα θα γίνει εργοστασιακή, με επακόλουθο να αυξάνεται η εκλογική του δύναμη, μέχρι που θα ανέλθει στην εξουσία και θα τα πάρει και θα τα χαρίσει στους εργάτες ή θα τα πάρει και θα φύγει από την Ευρώπη και οι εργάτες θα μείνουν χωρίς δουλεία και Κόμμα.

Εγώ πάντως δεν πίστεψα ούτε στιγμή ότι θα φτάναμε στο Δημοψήφισμα...και ο κος Παπούλιας που έσπευσε να υπογράψει το νομοσχέδιο πώλησης σε ιδιώτη τον λιγνίτη μας, θα περάσει στην νεοΕλληνική Ιστορία ως ο πιο άβουλος Πρόεδρος της Μυστικής Δικτατορίας, εννοώ των Μνημονίων-, ναι, ναι, υπάρχει η Μυστική Δικτατορία.
...κε Τσίπρα, το ξανά γράφω, πάρτε με σύμβουλο, αμισθί, δεν θέλω πια χρήματα, δεν έχω ανάγκη να αγοράζω ρούχα και γκατζετάκια της τεχνικής, και μήτε να τρώω σαν γουρούνι, μια τομάτα, λίγο τυρί, λίγο καρπούζι, πεπόνι, όσπρια το χειμώνα, μου φτάνουν-, βέβαια, δεν μπορώ να αγοράζω πια βιβλία, για την ανημπόρια μου αυτή, είναι αλήθεια, έχω στεναχωρεθεί, αλλά μα! τον Δία, όταν έχεις μια εγγονή που πετυχαίνει να σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο του Εδινβούργου, και μα! την Αφροδίτη, όταν έχεις έναν Έρωτα καθαρό και άδολο, όλα τα ξεχνάς, ακόμα και τη διόγκωση του προστάτη, και την οικονομική ανέχεια.

* Τώρα για την Merkel, τη Γερμανίδα, έμαθα πως θα κατέβει στη Βραζιλία να εμψυχώσει την ποδοσφαιρική της ομάδα- ε, εάν αυτό δεν δείχνει έντονο Εθνικισμό, τι άλλο δείχνει; Οι κομπλεξικοί Γερμανοί δεν έπαυσαν ούτε μια εβδομάδα να είναι Εθνικιστικά γουρούνια, απλώς από Εθνικοσοσιαλιστικά, έγιναν Εθνικοκαπιταλιστικά, και μάλιστα με τόση υστερική ένταση, παραπάνω και από του Άδωνι Γεωργιάδη, που ξεπερνά την υστερία των Εθνικοσοσιαλιστών δολοφόνων της Ευρώπης.
  Το μοναδικό μου παντελόνι, εννοώ καλοκαιρινό, το πλένω το βράδυ, το φορώ το πρωί, ήταν πανάκριβο, NewMan παρακαλώ, το έχω επτά καλοκαίρια, δεν έχει πάθει τίποτα και σίγουρα πάει για τα επόμενα επτά, το μόνο που θα μου λείψει από αυτό το καλοκαίρι, θα είναι η μη επίσκεψή μου στις ιαματικές πηγές της Λέσβου... όπως βλέπετε στη φωτογραφία, οι τσέπες μου είναι άδειες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου