Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

DeadEnd- This is the End my Friend, the only DeadEnd, Dead Friend και ο κος Mario Monti...

Οι εγκληματίες ποτέ δεν ζητούν συγνώμη, και ξέρετε γιατί; Γιατί δεν υπάρχουν εκείνοι που θα τη δεχτούν ή που θα την δεχόταν, και το ξέρουν αυτό οι εγκληματίες.
Αυτό είναι ένα σακάκι που αγόρασα πριν χρόνια, είναι καμωμένο από χασίσι, πότε-πότε το δαγκώνω, πότε-πότε το μυρίζω, πότε-πότε το γλείφω, και περνά ο πονοκέφαλος, και περνά η διάρροια, και όταν θεραπεύομαι από τις ασθένειες το φορώ και βγαίνω στις αγορές της μπόσικης οικονομίας...  
 
«...ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να διαφυλάξει τον πυρήνα της πολιτικής του και να πορευτεί με το ξεκάθαρο δίλημμα: αυτοδύναμος ΣΥΡΙΖΑ ή ξανά εκλογές». Γιάννης Μηλιός...

Υ.Γ.
ΣΥΡΙΖΑ-ίοι να λέτε και άλλες τέτοιες ανοησίες και να μην διαγράφετε τον απαράδεκτο βουλευτή σας κο Διαμαντόπουλο και σίγουρα ο Λαός θα σας ακολουθήσει, εννοώ το Λαό που τρώγει κουτόχορτο, διότι τέτοιου είδους δηλώσεις, απευθύνονται μονάχα σε κουτούς...μα δεν έγραψα πριν λίγες ημέρες: Όταν μου λέει ο άλλος πως είναι οικονομολόγος, κλείνω τα αυτιά μου.

Καμιά ομοιότητα ανάμεσα στους παραπάνω Γερμανούς;

Ο Μάριο Μόντι δήλωσε ευρισκόμενος στην Ελλαδίτσα μας, αλλιώς Αγελαδίτσα των τοκογλύφων Γερμανών: "Αν ήμουν Γερμανός θα ήμουν περήφανος για την Ελλάδα"

Κε Μάριο και Μόντι ή όπως αλλιώς θέλετε, μήπως: Πόντι και Μάριο ή Μάριο και Πόντι, είστε ξεδιάντροπος, και ποιος σας είπε ότι θέλω να με θαυμάζουν οι Γερμανοί, αυτά τα κοπρόσκυλα της Ευρώπης; Με προσβάλλατε, θα μου ζητήσετε συγνώμη; Διότι εγώ, προσωπικά, ο Σ.Β.Σκοπελίτης, όταν με θαυμάζουν με πιάνει πανικός, διότι αμέσως σκέπτομαι πως κάτι θέλουν από εμένα, ιδίως όταν ο θαυμαστής μου είναι Γερμανός, αλλά, πώς να το κάνομε, είστε και εσείς οικονομολόγος, η γλωσσική σας φαρέτρα είναι γεμάτη μπουρδολογίες... 

Ο κος Ψαριανός, τώρα ΚεντοΑριστερός δήλωσε ότι σύντομα η ΔΗΜΑΡ θα γίνει κάρτ-ποστάλ-, γιατί κε Ψαριανέ, πιστεύατε ότι ήσασταν πίνακας ζωγραφικής;

Ευ. Βενιζέλος: "Δεν θα υπάρξει νέο μνημόνιο, νέα μέτρα και ξανά τρόικα"...
Θυμάστε πόσες φορές έχει πει την παραπάνω φράση και με την επαύριο ερχόταν νέα μέτρα; 

Τελιώνω, βαρέθηκα, πρέπει και θέλω να συνεχίσω τη διόρθωση/ διάρθρωση ενός κειμένου που γράφω για την ολισθηρότητα της φωτογραφίας διαμέσου της πορνείας και του πυριτίου...    

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου