Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014

Δεν ξεπουλάτε τη ΔΕΗ- ξεπουλάτε το ΛΙΓΝΙΤΗ...έτσι δεν είναι κοι Μανιάτη, Λυκούδη, Ψαριανέ;

΄Ετσι δεν είναι; Μα δεν θα απαντήσετε γιατί κε υπουργέ της μιας σταφίδας, ανήκετε στο Πασόκ, και όσοι ήταν πασόκοι θα μείνουν στην Ιστορία ως συνώνυμοι της Ύβρεως και της Καταισχύνης για τον τόπο.
Έτσι δεν είναι κε Λυκούδη και κε Ψαριανέ που ως αριστεροί ροζ αποχρώσεως συναινείται σε ένα ακόμα έγκλημα- η απελευθέρωση αγοράς ενέργειας ισχύει εδώ και χρόνια, αλλά κανείς δεν επένδυσε, γιατί χωρίς τον λιγνίτη στην κατοχή του ιδιώτη/ηλίθιου/ κλεπτομανή ξεβράκωτου νεο-έλληνα επιχειρηματία, δεν συμφέρει. Αγαπητοί μου φίλοι αναγνώστες, σε όποιο κόμμα καταλήξουν οι παραπάνω δύο, μην τους ψηφίσετε, γιατί ως Βουλευταί, θα έπρεπε να γνώριζαν πως δεν ισχύει η τάχατες απελευθέρωση, δεν ισχύει η τάχατες ανταγωνιστικότητα, αλλά ισχύει η πώλη του λιγνίτη 600 δισεκατομμυρίων ευροΜάρκων και όλα όσα ειπώθηκαν από βουλευτές και δημοσιογραφίσκους, αυτά τα αγορασμένα παπαγαλάκια δεν ισχύουν- είναι ψέματα. 

Μου άρεσε η θέση του Προέδρου της Βουλής Κου Μεϊμαράκη, μου άρεσε, τουλάχιστον αναστάτωσε τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο, και ανάγκαζε την κα Βούλτεψη να πάει στο κομμωτήριο για να βγει στις γυάλινες οθόνες του Σουλεϊμάν και άλλων τούρκικων σαπουνόπερων να διαλαλήσει ότι ο Πρωθυπουργός θα πάρει την απόφαση και άλλα τινά γερμανικά- διότι τον λιγνίτη τον γουστάρει πολύ η Γερμανία, τον θέλει πολύ, διότι τίποτα δεν θέλει να μοιράζεται αυτή η βάρβαρη φυλή, μόνο να αρπάζει.
     
Μου άρεσε χθες ο κος Κακλαμάνης της πρώην Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο ξεπουλήματος της ΔΕΗ, αλλά περισσότερο μου άρεσε γιατί στο λόγο του στη βουλή στράφηκε στα έδρανα της αριστερής αντιπολίτευσης και κοντολογίς τους είπε: "Θα ψήφιζα υπέρ του Δημοψηφίσματος, αλλά βρείτε τα πρώτα, εδώ κατεβάσατε πέντε διαφορετικές προτάσεις"...άρα σοβαρευτείτε.

Δεν υπάρχει σοβαρότητα κε Κακλαμάνη, υπάρχει άναρχο συλλαλητήριο που εγγίζει την αλαλία.
Διότι άλλο η Προοδευτική Δημοκρατική Παράταξη, άλλο η Δημοκρατική ΚεντροΑριστερά, άλλο η Δημοκρατική Αριστερά, άλλο η Λαϊκή ΚεντροΔεξιά, άλλο η Σοσιαλιστική Λαμογιά, άλλο η Αριστερά της Δεξιάς, άλλο η Δεξιά της Αριστεράς και άλλο: να σώσομε τα τομάρια μας διά υβριστικών νόμων- από όλα λείπει η σοβαρότητα- λείπει ο Πολιτικός Λόγος- όλοι τους λειψοί- κάτι του λείπει του καθενός, κάτι ξεχωριστό που θα έκανε τη διαφορά. 
Όλοι τους είναι από άλλον κόσμο, δεν ανήκομε στον κόσμο τους, και ας είναι αυτός που μας περιτριγυρίζει- αυτή ήταν η μοίρα μας.

Ουφ! βαρέθηκα, έχει και μίνι-καύσωνα σήμερα και εγώ τη ζέστη δεν την πάω διόλου, και όπως είπε και ο αείμνηστος φίλος μου Τσαρούχης: "Το καλοκαίρι αποτυχαίνουν οι κηδείες". 
 
Δυο φωτογραφίες από την τελευταία φωτογράφηση στη ζωή του που μου επέτρεψε να κάνω, μήνα Ιούλιο 1989, σε λίγες ημέρες μας άφηνε δοξασμένος, στις 29 Ιουλίου, και πάντα ως Έλληνας, και πάντα ευφυής, και πάντα μοντέρνος, μου δίδαξε πολλά, μα πάνω από όλα μου δίδαξε ηθική, από αυτόν διδάχτηκα ότι, το ΗΘΟΣ πρωτεύει πάνω από όλα- από αυτόν διδάχτηκα τη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στον ομοφιλόφυλο και πούστη, τον πούστη ή την πουστιά, αλλιώς την ανανδρία, τη συναντάς σε κάθε ζαχαροπλαστείο, σε κάθε γυαλιστερή καρέκλα, σε κάθε γλυκανάλατο συναίσθημα-, είμαι σίγουρος ότι αν ζούσε σε αυτή την ανήθικη εποχή, θα ήταν ένας από τους πιο δυστυχισμένους ανθρώπους, όπως εγώ που τολμώ να το πω- είμαι δυστυχισμένος. 
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου