Τρίτη, 29 Ιουλίου 2014

Δηλώνω ευθαρσώς: Δεν είμαι Αντι-Σιμήτης, οι Ισραηλίτες με στρέφουν Εναντίον τους...

...δεν είμαι Αντι-Γερμανός, οι Γερμανοί με στρέφουν Αντί τους, δεν είμαι Αντι-Αμερικανός, οι Αμερικάνοι με στρέφουν Αντί τους καθότι υγιής στο νου και στην καρδιά πάντα ενημερώνομαι, σε κάθε περίσταση και περίπτωση δεν είμαι εναντίον καμιάς φυλής γιατί εγώ ανήκω στη Φυλή των Ανθρώπων, και αυτή την περίοδο δυο-τρεις φυλές ανήκουν στη φυλή των υπανθρώπων, αλλά έτσι είναι τα πράγματα, έρχονται περίοδοι που υπερτερούν οι υπάνθρωποι και αυτή την περίοδο στην περιοχή μας υπερτερούν οι υπάνθρωποι της φυλής του Ισραήλ...απόδειξη ότι δεν είμαι Αντι-Σιμήτης, είναι ότι ένας από τους τρεις φίλους (τόσοι μου απόμειναν και είμαι υπερήφανος για αυτό, όσο λιγότερο φίλους έχεις στα γερατειά σου τόσο και πιο πολύ αξίζεις εσύ και οι φίλοι) είναι ΕλληνοΕβραίος-ΕβραιοΈλληνας, μα πρώτα ανήκει στη Φυλή των Ανθρώπων...

...προχθές σε ένα καφέ συζητούσαμε με κάτι γνωστούς, το παραπάνω θέμα, και όταν είπα ότι προτιμώ να φύγουν οι Παλαιστίνιοι από εκεί που θέλουν να τους διώξουν οι Ισραηλινοί, παρά να τους καθαρίσουν, μια και το έχουν πάρει απόφαση οι μεγάλοι του Ισραήλ, εκείνος αντέτεινε: "Γιατί, για να έρθουν εδώ;, στην Ελλάδα". Τον κοίταξα με τόση σιχασιά που το βλέμμα έβγαζε εμετούς και μέσα από τα βάθια της καρδιάς μου του είπα: "Είσαι ένα κτήνος, άι γαμήσου παλιομαλάκα, στο διάολο από εδώ",  και έφυγα από μόνος μου στο διάολο. 
Ο κύριος αυτός ήταν δικηγόρος και το λέω ευθαρσώς: οι μισοί δικηγόροι είναι φασίστες (διότι σπουδάζουν το Νόμο και όχι το ΔΙΚΑΙΟ)  και οι μισοί γιατροί απάνθρωποι (διότι σπουδάζουν το κέρδος και όχι την ΥΓΕΙΑ) συνδυάστε τώρα τον φασισμό του δικηγόρου και την απανθρωπιά του γιατρού και θα έχετε το τέλειο τέρας με τη μορφή του Ισραηλίτη στρατιώτη που πήρε μέρος στο πραξικόπημα στην Ουκρανία-, δεν είμαι υπέρ/κατά της Ουκρανίας, είμαι κατά τον τρόπο και τη μέθοδο που θέλουν να πάρουν εκδίκηση, όσοι λαοί θέλουν να πάρουν από την πολύχρονη καταπίεση της τότε Σοβιετικής Ένωσης...
           
...και έχω και τον παρακάτω καθηγητή,
Armand d'Angour, αρθρογράφος και καθηγητής της Οξφόρδης, να μου ζαλίζει τους όρχεις μου διερωτώμενος αν υπήρξε ο Δούρειος Ίππος, (του λέω: το Πονηρό Άλογο δεν υπήρξε αλλά στην εποχή μας και όχι μόνο, Ύπουλα Μουλάρια υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν- η Ποιητική Εποχή των Πονηρών Αλόγων τέλειωσε, άλλωστε μόνο ένα κατασκευάστηκε).  
Ο παραπάνω λοιπόν καθηγητής, να τον χαίρεται το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, αναρωτιέται αν:
ο Ομηρος, ο μεγαλύτερος ποιητής της αρχαίας Ελλάδος, υπήρξε.
Αν ο Πυθαγόρας αντέγραψε την εργασία του από κάποιον άλλον; Αναρωτιέται και για το Πόσο Σπαρτιάτες ήταν οι Σπαρτιάτες;
Θέτει γελοιότητες να απαντηθούν όπως:
Τι ώθησε τον Σωκράτη να θέλει να γίνει φιλόσοφος;, και κατά πόσο σπουδαίος ή όχι ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος;
Κύριε Καθηγητά, σε όλα τα παραπάνω έχετε δίκιο, δεν υπήρξαν μήτε το ένα, μήτε το άλλο, όλα είναι μυθεύματα, όλα είναι ψέματα, όλα είναι μία άμμος, ναι, μία άμμος, συγκεκριμένη άμμος, μα είναι τόσο άμμος η ΑΜΜΟΣ του ΜΥΑΛΟΥ σας, και η άμμος αυτή είναι σημαντική, τόσο σημαντική, που μπορεί να σκεπάσει τον ανύπαρκτο Πραξιτέλη, διότι τα γλυπτά τα έφερε από τις αμμουδιές της Μικρής Ανατολής.

Αυτοί οι Γερμανοί πότε δεν θα παύσουν να επαιτούν αρπάζοντας! Πάντα με ανοιχτή παλάμη- την τύφλα σου.
Να μην ξεχάσω το νέο Κόμμα που ιδρύει, ίδρυσε, θα ιδρύσει ο καθηγητής και βουλευτής της ΔΗΜΑΡ κος Μανούσης με την επωνυμία ΣΟ.ΔΗ.Α. = ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, το βλέπετε;. θα είναι και Αριστερά και Σοσιαλιστική και Δημοκρατική, δηλαδή, η Δημοκρατία δεν είναι Σοσιαλιστική, ο Σοσιαλισμός δεν είναι Δημοκρατικός μήτε Αριστερός, τα χρειαζόμαστε όλα, χρειαζόμαστε πλειονότητα κενών κελύφων μπας και δημιουργηθεί μια κάπως στέρεα οροφή, διότι πάνω από όποια οροφή κατοικεί η Σοβαρότητα που όλα τα συντρίβει έτσι και την ξυπνήσει η Ανάγκη με μεγάλο ΑΛΦΑ!

Υ. Γ.
Ανήκω στη Φυλή των Ανθρώπων, μια Φυλή ολίγων Ανθρώπων δυστυχώς......      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου