Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

Καλημέρα Αμνοί, Καληνύχτα Αμνοί. Αντίο σας Αμνοί, κατά πού πάνε αγαπητοί μου σφαγείς οι αμνοί;

...ξέρετε, ξέρετε πολύ καλά- οι αμνοί και ο θεούλης τους ο ΦΟΒΟς και οι σφαγείς τους, ο έτερος θεός τους, ο της ΥΠΟΤΑΓΗς.

Τέτοιον μαζοχισμό δεν θα μπορούσε να τον διανοηθεί/φανταστεί μήτε ο Μαρκήσιος ντε Σαντ, μήτε το πιο διαστραμμένο, ακόμα περισσότερο από του Μαρκησίου, μυαλό μπορούσε να το διανοηθεί/φανταστεί.

Αμνάκια μου ελεεινά, δεν σας λυπάμε, σας ταιριάζει το σφάξιμο, σας ταιριάζει το ψέμα, σας ταιριάζει η απειλή, σας αρμόζει ο εκβιασμός, ω! ναι, με τα παραπάνω εκσπερματώνετε, ελεεινά τρισάθλια αμνάκια μου.
Βέβαια, έχετε δίκιο, πρόκειται για κληρονομικό γονίδιο πλέον, ύστερα από τόσα που έχετε υποστεί, ύστερα από τόσα ψέματα που φάγατε, ψεύτικους ψηφούς ξερνάτε- δεν μπορώ πια να τα μετρήσω, είναι απρομέτρητα, αλλά εσείς εκεί: μπεεε! μπεεε! μπεεε!!!!!!!!

Πεινάτε; Ε, όχι και τόσο πολύ.
Φτωχύνατε; Ε, όχι και τόσο πολύ.
Υποφέρετε από έλλειψη φαρμάκων; Ε, όχι και τόσο πολύ, έχω ακόμα το ένα μου νεφρό, το ένα μου ποδαράκι, το ένα χεράκι γα να τα απλώνω για ένα κομμάτι ψωμί, έχω ακόμα το ένα μου μάτι να βλέπω καμιά τσόντα.
Και από κατασχέσεις σπιτιών πώς πάμε; Ε, έχομε ακόμα ένα σπίτι. 
Έχετε δίκιο Αμνάκια μου, αυτή δεν είναι αντιπολίτευση, είναι ένα μάτσο από ξερά χόρτα, ανάλαφρα, με τόσα λάθη, με τόσες παλινδρομήσεις, με τόσες ανακολουθίες, καημενούλικά μου αμνάκια εδώ εγώ ζαλίστηκα, εσείς δεν θα ζαλιζόσασταν, που δεν έχετε μυαλό;
Βέβαια, ο άμυαλος δεν ζαλίζετε, δεν μπορεί να ζαλιστεί, πάει στην ευθεία, ντουγρού, να συναντήσει τον σκοτωμό του.

Λοιπόν, οι εκλογές της πρώτης Κυριακής έδειξαν ότι αυτός ο λαός είναι δεξιός έως ακροδεξιός, το δείχνουν ολοφάνερα τα αποτελέσματα στις Περιφέρειες συν τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής. Είμαστε κουτοί και παμπόνηροι, μικροί και θλιβεροί, πάντα με ολίγες εξαιρέσεις, αλλιώς θα έπρεπε να είχε εξαφανιστεί η Πολιτική Άνοιξη (Ν.Δ.) και η ΠασοκοΕλιά.
Δεν εξαφανίστηκαν, και αν δεν μισοεξαφανιστούν την επόμενη Κυριακή θα δείτε τι έχετε να πάθετε, σας δίνω διορία 7 ημέρες για να σκεφτείτε καλύτερα-, μα το ξέρω, δεν έχετε σκέψη για να σκεφτεί για σας, έτσι και αλλιώς άγεσθαι και φέρεσθαι.
Όλοι μαζί ενωμένοι θα φτάσομε στην Ανάσταση του Έθνους ακολουθώντας τη σκωληκοειδίτιδα των Βριξελών με ολίγες παραφυάδες, τύπου ανεξάρτητων βουλευτών και πάνω απ' όλα δημοκρατικών.
Βέβαια, στην εποχή μας, το να υπερασπίζεσαι την έννομη τάξη του κοινοβουλευτισμού δεν είναι σύνομη με την ηθική της Δημοκρατίας, αλλά με την ανηθικότητα της οικονομικής δικτατορίας, αλλιώς του κόστους του χρήματος, και το κόστος του χρήματος αξίζει περισσότερο από την ανθρώπινη ζωή.
Μας φτώχυναν για να μας ληστέψουν- η Ελλάδα δεν ανήκει στους Έλληνες, το γράφουν πια όλοι, ο σκωληκοειδίτις όμως των Βριξελών(Πολιτική Άνοιξη-ΠασοκοΕλιά) δεν χαμπαρίζει από τέτοια.      
 

Αυτό σας κάνει ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Μάκης Βορίδης και η Χρυσή Αυγή και ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος αγαπητοί μου Συριζαί-οι...λυπάμαι αφάνταστα...α! ναι, ξέχασα, μην ξεχάσετε να κάνετε κανένα λάθος αυτή την εβδομάδα, γιατί θα σας μαλώσουν ακόμα και οι Αμνοί του Ισραήλ...

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου