Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Το στρατόπεδο συγκέντρωσης Ελλαδανιστάν και ο κος Στουρνάρας...

...ο οποίος δήλωσε πριν λίγες ημέρες ότι η Τρόικα έκανε λάθος στους υπολογισμούς, κ΄ ευθύς θυμήθηκα κάτι παλιές του δηλώσεις, όπως, όλα πάνε καλά, πάμε καλά, το πρόγραμμα δουλεύει, αυτό χρειαζόταν η χώρα μας κ΄ άλλα πολλά θετικά για το σφίξιμο της θηλιάς στο λαιμό μας κ΄ για την τοποθέτηση του γερμανικού συρματοπλέγματος γύρω από τις γειτονιές κ΄ γενικότερα στη χώρα μας, κ΄ οι υπηρέτες τους καλά κρατούν, κ΄ είδα τον Σαμαρά, Βενιζέλο, Στουρνάρα να απλώνουν γύρω μου το ατσάλινο συρματόπλεγμα-, τώρα κάποιος πρέπει να ρωτήσει τον τελευταίο: "όταν δήλωνες τα θετικά του δόλιου σχεδίου της Τρόικας, ήσουν υπηρέτης ή ηλίθιος".
Οι Γερμανοί, αυτός ο δυστυχής λαός, λατρεύει τα στρατόπεδα, τους αρέσει να μαντρώνουν ανθρώπους σαν να είναι σακιά με πατάτες- είμαστε σακιά με πατάτες, ρωτώ; Δεν θα απαντήσω, είμαι θλιμμένος, και όταν είμαι θλιμμένος η γλώσσα μου είναι τόσο υβριστική που κ΄εγώ ο ίδιος δεν την αντέχω, και αυτό γιατί χθες παρακολούθησα την εκπομπή "360 μοίρες" στο ΆΛΦΑ κανάλι, μιας άξιας δημοσιογράφου, τη Σοφία Παπαϊωάννου, με θέμα τους μετανάστες δεύτερης γενιάς, δηλαδή για τα παιδιά που γεννήθηκαν εδώ και που σήμερα είναι 20 ετών και δεν μπορούν ούτε να μείνουν, ούτε να φύγουν, είναι στον αέρα. Κ΄ είδα άξια παιδιά που θέλουν να σπουδάσουν στο εξωτερικό και δεν μπορούν γιατί δεν τους δίνεται Ιθαγένεια, που θέλουν να μείνουν στη χώρα μας, που τη θεωρούν Πατρίδα τους κ΄ την αγαπούν παραπάνω από την υποτιθέμενη πλέον δική τους χώρα, που μιλούν τα Ελληνικά καλύτερα από τον Βενιζέλο και από κάθε άλλον πολιτικό, ιδίως πασόκο, κ΄ οι παρατηρήσεις τους κ΄ τα λόγια τους ήταν τόσο σωστά και λογικά, τόσο ανθρώπινα, που ράγισε η καρδιά μου. Μα τόσο ανάλγητοι είμαστε; Τόσο λιπόψυχοι, τόσο αγράμματοι, τόσο ελεεινά και τρισάθλια λαμόγια; Ε, λοιπόν, το λέω: "Είμαστε δυστυχισμένοι και αγράμματοι και απαίδευτοι νεοΈλληνες κ΄ οι μετανάστες δεύτερης γενιάς είναι Έλληνες στο Πνεύμα, κάτι που λείπει από πολλούς από εμάς τους ελληνάρηδες δογματικοί χριστιανοί. 
Μια μετανάστρια είπε αυτό που ήθελα να ακούσω, αυτό που λέω συνέχεια κ΄ εγώ: "Θέλω να νιώθω ότι είμαι Άνθρωπος", κ΄ ήθελα να την πάρω μια ανθρώπινη αγκαλιά για να νιώσει ότι δεν είναι μόνη ανάμεσα στις ύαινες κ΄ τα τσακάλια που θέλουν ή νομίζουν ότι είναι άνθρωποι.
Ντροπή σας χυδαίοι κυβερνώντες, ανθέλληνες νεοέλληνες, ντροπή σας, καλά σας κάνουν οι Γερμανοί και σας τα παίρνουν όλα, και πάνω από όλα την αξιοπρέπειά σας.
Πάω παρακάτω. Γιατί οι φασίστες ή απομεινάρια του φασισμού, έχουν ξυρισμένα κεφάλια ή είναι φαλακροί και άσχημοι; 
Γιατί οι αριστεροί, απομεινάρια της αριστεράς, έχουν πλούσια κώμη και γένια, κ΄ είναι όμορφοι κ΄ είναι άσχημοι; 
Γιατί οι περισσότεροι αντιφρονούντες, ίσως αναρχικοί, είναι όμορφοι, κ΄ μόνο όμορφοι, πλην ολίγων εξαιρέσεων; 
Γιατί οι παπάδες είναι χοντροί στα λόγια τους και στο σώμα τους, πλην ολίγων εξαιρέσεων;
Γιατί οι πολιτικοί μας είναι αφασικοί κ΄ δεν γνωρίζουν την Ελληνική γλώσσα;
Γιατί αυτός ο ευλογημένος τόπος γεννά προδότες, δωσίλογους, φοβισμένους υπηρέτες; 
Στη τσέπη μου έχω 10 γαμημένα ευροΜάρκα για να περάσω πέντε ημέρες: 2 ελεεινά τοκογλυφικής προέλευσης νομίσματα για κάθε ημέρα, όμως νιώθω πολύ καλά και σκέπτομαι πως δεν είναι η έλλειψη νομισμάτων που με οργίζει ή θλίβει, αλλά η ανανδρία όλων αυτών που με περιτριγυρίζουν, οι θεσμοί που δεν λειτουργούν, που δεν αναλαμβάνουν ευθύνες που τους αναλογούν, όλων αυτών που πίστευα ότι ήταν κοντινοί μου, πλην ολίγων εξαιρέσεων, κ΄ έτσι είμαι υποχρεωμένος να γράψω: 
"Οι μετανάστες δεύτερης γενιάς θα μας απελευθερώσουν, οι μετανάστες αυτοί, σαν κ΄ αυτούς που είδα κ΄ άκουσα χθες, δείχνουν το δρόμο να γίνομε άνθρωποι.
Πολλοί αναίσθητοι, που πιθανό να με διαβάσουν, ίσως μονολογήσουν πως αρκετό συναίσθημα έπεσε σήμερα στο γράψιμό μου, δεν με νοιάζει, αφού έτσι νιώθω κ΄ εγώ: ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ στη χώρα μου αφού, δεν είναι πια χώρα μου, παρά ένα ξέφραγο αμπέλι που απουσιάζει ο Διόνυσος κ΄ ο Απόλλων, κ΄ ευτυχώς που νιώθω έτσι, με διακατέχει μια ελπίδα κ΄ όχι ψευδαίσθηση- Έλληνες είναι οι μετανάστες δεύτερης γενιάς. Καθίκια, είτε της γελοίας Δεξιάς είτε της ανόητης Αριστεράς είτε της ηλίθιας Σοσιαλιστικής Δημοκρατικής Αριστεράς είτε της αγράμματης ΚεντροΑριστεράς, θα κερδίσετε το κλαδί της ελιάς όταν νιώσετε κ΄ εσείς κάτοικοι μιας αφιλόξενης χώρας' χώρα του Ξένιου Δία...
Σήμερα δεν θα παραθέσω φωτογραφία, δεν φωτογραφίζω πια- μόνο ονειρεύομαι κ΄ εύχομαι τον μαζικό θάνατο όλων των υπαιτίων της άθλιας κατάστασης που μας έφεραν- όπου η κατάθλιψη μάς έχει γονατίσει, η οργή μάς έχει εξουθενώσει, ο θυμός μάς έχει ποδηγετήσει, η ανέχεια μάς έχει εξαρθρώσει...
Γεια σας άξιοι Μετανάστες της δεύτερης γενιάς- εσείς λαμπρύνετε τη φυλή μας΄ φυλή που πρώτη δίδαξε τον ΚΟΣΜΟΛΙΤΙΣΜΟ...                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου