Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2014

Ο κος Σαμαράς, τον ξέρετε, είναι ο πρωθυπουργός μας...

...υποσχέθηκε 440.000 χιλιάδες θέσεις εργασίας μέχρι το 1916. Όταν το διάβασα είπα μέσα μου: "Επιτέλους!, νά και μια αλήθεια που είπε". Όσο για το πλεόνασμα που διατυμπανίζει, πέρα που είναι πλαστό, όπως το ευρώ της Ρουμανίας, αλλά δεν πρέπει να αναρωτηθούμε από ποιες επενδύσεις και από ποιες εξαγωγές;
Τέλος πάντων, εγώ χαίρομαι την ευτυχία που είμαι πάλι εδώ και αυτό γιατί ο εγγονός μου Πάρις μου έκανε δώρο για τη νέα Χρονιά έναν ηλεκτρονικό εγκέφαλο υπολογιστή που ο ίδιος κατασκεύασε. Ναι, ένα παιδί 15 ετών κατασκεύασε εγκέφαλο, πιστοποιώντας αυτό που έγραψε ο Nobert Wiener πως ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος είναι απομίμηση του ανθρώπινου εγκεφάλου, και μάλιστα με περισσή επιβεβαίωση-, επειδή μου έβαλε νέα προγράμματα που με έβγαλαν από το γνώριμό μου ηλεκτρονικό περιβάλλον, του είπα σε μια στιγμή: 
Πάρι, το δικό σου μυαλό είναι διαφορετικό από το δικό μου, το δικό μου είναι αρκετά γερασμένο, δεν τα καταλαβαίνω όλα όσα μου λες και πώς είναι εύκολα
-Όχι, Παππού, δεν έχεις διαφορετικό μυαλό, μήτε γερασμένο, θα τα μάθεις, θα τα συνηθίσεις"
Πόσο δίκιο είχε ο Πάρις. Παιδεύτηκα βέβαια, αλλά άξιζε τον κόπο, πέρα που γύμνασα το μυαλό μου απομακρυνόμενος αρκετά από την ασθένεια του Αλτσχάιμερ- όσο γυμνάζεις τους μυς του μυαλού, τόσο και πιο δυνατά μπράτσα και γροθιές αποκτάς, καθώς το μυαλό δυναμώνει (μας το απόδειξε και ο Sam Pekinpah στην ταινία του "Straw Dogs") κάθε μάζα, κάθε όχλο, κάθε λαό- άρα οι πολιτικοί δεν εξασκούν διόλου το μυαλό τους για αυτό τρέμουν μπρος την αλήθεια, και ποια είναι η αλήθεια; Το γράφω και εγώ: "Αληθινό είναι εκείνο που δεν αποκαλύπτει την ψευτιά, αντίθετα την αποκρύπτει, για αυτό και τόση υποκρισία και φοβία".
Και ποια είναι η ψευτιά μας; Απαντώ: η υποτιθέμενη ψευτιά μας.

Ωραία, λοιπόν, τι θα φάμε σήμερα; Εγώ θα φάω ρεβίθια με παστή ρέγκα και μετά αποξηραμένα σύκα, είναι ένα από τα καλύτερα γεύματα που πάντα με χαρά απολαμβάνω καθότι δίνουν υγεία στο νου μου και δύναμη στο σπέρμα μου, άλλωστε οι μικρούτσικοι σπόροι του σύκου μοιάζουν με σπερματοζωάρια-, εδώ πρέπει να πω πως οι γυναίκες πρέπει να γεύονται συχνά αβοκάντο γιατί κάνει καλό στη μήτρα και γιατί ο όμορφος αυτός εύγευστος καρπός έχει το σχήμα της μήτρας και γιατί χρειάζεται ακριβώς 9 μήνες για να ωριμάσει, όσο ακριβώς η κύηση, άσχετα αν εγώ κυοφορήθηκα 10 μήνες και όταν μεγάλωσα μου είπαν ότι δεν ήθελα να βγω από την πρησμένη κοιλιά της μάνας μου, και γιατί παρακαλώ να γεννιόμουν, για να ζηλεύω, όπως πράγματι ζηλεύω τους άξιους τενίστες; Αφού δεν θα γινόμουν τενίστας, τότε γιατί γεννήθηκα; Α! ξέρω, ξέρω, για να βλέπω εφιάλτες, πάντως αυτό που είδα τις προάλλες δεν ήταν εφιάλτης, μήτε αλλόκοτο όνειρο. 
Καθώς πήγαινα να αγοράσω ένα δίσκο σε βινύλιο για δώρο στα σημερινά γενέθλια του γιου μου, εκεί στην οδό Δελφών είδα ένα τύπο καλοντυμένο να κάθεται σε ένα μικρό καθισματάκι, από αυτά που κουβαλούμε ως θεατές στην Επίδαυρο, δίπλα του είχε στεριώσει μια ομπρέλα καθότι έβρεχε, είχε τοποθετήσει ψωμί στο αγκίστρι το οποίο παρέσερνε το νερό της βροχής στο ρείθρο. 
Ναι! ψάρευε. Δυστυχώς δεν είχα μαζί μου τη φωτογραφική μηχανή- δυστυχώς.
Είχε ένα περίλυπο ύφος και δεν έδινε σημασία τους περαστικούς.
Μου θύμισε τον Διογένη τον Κυνικό, που όταν τον είδαν οι Αθηναίοι να αυνανίζεται στην αγορά και τον επέπληξαν, εκείνος απάντησε; "Μακάρι να περνούσε και η πείνα έτσι εύκολα". 
Το παραπάνω αφιερωμένο εξαιρετικά στον κο Στουρνάρα, είμαι σίγουρος πως δεν ξέρει να ψαρεύει, η GoldMan Sachs όμως ξέρει..
                    Για την Bonheur, τίποτα άλλο, εκείνη ξέρει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου