Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

Βαρουφάκης ή Στουρνάρας;

...δεν είχα σκοπό να γράψω σήμερα, με ενοχλούσε ένας πόνος στο δεξί μου μάτι, νόμιζα πως επρόκειτο για μικρό εγκεφαλικό, μόλις όμως έφαγα ένα πορτοκάλι, γύρω στις 7:30, και μόλις έφτασε η βιταμίνη C στην ίριδα του ματιού μου, έπαυσε ο πόνος και μπήκα θριαμβευτικά στις ειδήσεις και διάβασα τι έγραψε ο κος Βαρουφάκης για τον φίλο του, κο Στουρνάρα, (εγώ θα είχα παύσει να τον αποκαλούσα "Φίλο"- έναν οικονομολόγο τραπεζών, εχθρό του τόπου και υπάκουο στον ανόητο μιας ανόητης χώρας που καμώνεται και αυτός τον οικονομολόγο, Σόιμπλε ή μιας ηλίθιας τυραννίδας, Μέρκελ). Ο κος Βαρουφάκης έγραψε λοιπόν πως ο κος Στουρνάρας, πρέπει να παραιτηθεί, αμ δε, παραιτούνται οι δούλοι;, κε Βαρουφάκη;, οι δούλοι τοποθετούνται και καθαιρούνται όταν πια έχουν στιφτεί και πετιούνται σαν λεμονόκουπες στον κάλαθο των αχρήστων του συστήματος...
...χάρηκα που ο κος Τσίπρας δεν πήγε στην τελετή παράδοσης του τσίγκινου στέμματος της Ενωμένης Ευρώπης στον πιο ψεύτη πρωθυπουργό, μετά τον Σημίτη και Γ. Παπανδρέου, που είχε ποτέ ο τόπος μας και, που κυβερνά μια χώρα κουρελιασμένη και εμποτισμένη με το έμπυο της αναλγησίας απάνθρωπων κερδοσκόπων: των Γερμανών. Και γιατί να πάει; Ένωση είναι αυτή ή μια μάφια ελεεινών ανδρεικελεωδών, (συγνώμη για τη λέξη), πολιτικών;...
...αν ο πρωθυπουργός έχει "κότσια", ας προτείνει τον κο Βαρουφάκη να πάρει τη θέση του κου Στούρνάρα, και ας παύσει να φωνασκεί, ωσάν να τον έχει πιάσει υστερία: Ευρώπη ή Χάος, ενώ θα έπρεπε να δήλωνε με σοβαρότητα και σθένος: Ευρώπη ή Ελλάδα.... 
Η Ελλάδα για τους ανθΈλληνες γυμνόκωλους είναι μια πόρνη που, ο καθείς μπορεί να την καταξεσχίσει και να την αφήσει κάτω καταγής λιπόθυμη, και έτσι είναι: ο τόπος μας σέρνεται, την έσερναν, τη σύρουν στη λάσπη τους εκείνοι που δεν είδαν ποτέ φως, σέρνονταν και αυτοί μέσα στο λασπώδη έμπυο τους, διαβάζουμε στις εφημερίδες τα ονόματα των κουφαριών τους, μου μοιάζουν σαν μούμιες, άσχημοι, ελεεινοί, τρισάθλιοι που, για ένα φεγγάρι στη μίζερη ζωή τους λεηλατούσαν το Δημόσιο χρήμα διαμέσου των τραπεζών και διαμέσου των εφοπλιστικών άχρηστων προμηθειών- και νά που οδήγησαν την Ελλάδα: στο απολίτιστο σημερινό μπορδέλο που ονομάζεται Ευρώπη, γιατί μη μου πείτε πως δεν μοιάζει με μπορδέλο, δείτε τις μούρες εκείνων που σήμερα την ελέγχουν, ούτε ένας όμορφος, ούτε ένας καλόσχημος, και θα διαπιστώσετε πως είναι διακινητές οικονομικής πορνείας οπλικών συστημάτων, το ένα...
...τελειώνω με τον τύπο που κυκλοφορεί με το όνομα: Τατσόπουλος. Δεν μπορούσα να φανταστώ το πόσο κομπλεξικός και συνάμα βλάξ και συνάμα καιροσκόπος και συνάμα γαμίκος ήταν: γυναίκες προσοχή, βάλτε τσίγκινες κιλότες, ο Τατσόπουλος απελευθερώθηκε από τη φυλακή του ΣΥΡΙΖΑ, κυκλοφορεί ελεύθερος κρατώντας την πινακίδα: "Είμαι ανεξάρτητος βουλευτής της Αριστεράς, είμαι επιτέλους Ελεύθερος, μπορώ επιτέλους να λέω τις αηδίες μου, την βουλευτική μου όμως αποζημίωση, δεν την αφήνω". 
Τη δόξα πολλοί τη μίσησαν, το χρήμα ουδείς- του ταιριάζει απόλυτα...
...λάσπη της λάσπης, Ω! λάσπη. Έμπυο του έμπυου, Ω! έμπυο. Αηδία της αηδίας, Ω! αηδία. Βλακεία της βλακείας, Ω! βλακεία. Στην εποχή μας, όποιον δρόμο και αν πάρει κανείς θα συναντήσει την κυρά Αηδία να περιφέρεται ελεύθερη και μάλιστα να μας φτύνει με το έμπυο της...
...ένας στενός συγγενής μου είπε: "Δεν ξέρω αν η κότα γέννησε το αυγό, ή το αυγό την κότα, ξέρω όμως πως τους νεοΈλληνες τους γέννησε κότα", μου άρεσε και το υιοθέτησα...
...πόσο θα ήθελα να ήμουν τρομοκράτης Πολιτισμού, γιατί πράγματι, η μόνη Τρομοκρατία δεν είναι άλλη από την Πολιτιστική, και πόσο θα ήθελα να με κυβερνούσε μια Αριστερά του σκηνοθέτη Λουκίνο Βισκόντι, του ποιητή Παζολίνι και του δικού μας Χατζηδάκι...
...άι στο διάολο μίσθαρνοι του Πασόκ και της Νέας Δημοκρατίας, που αναλάβατε να εκτελέστε οδηγίες του εχθρού εκτελώντας τον τόπο μου... 

Υ.Γ.
Ζούμε την εποχή της Ύβρεως, δεν θα αργήσει να έρθει η Νύχτα των Οδυρμών, δεν θα αργήσει να έρθει η Νύχτα της Νέμεσις...         

                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου