Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014

Δραχμή κ΄ σχετική Ελευθερία, ή ΕυροΜάρκο και απόλυτη σκλαβιά;

Εξαφανίστηκα από εδώ γιατί είχα εξαφανισθεί από αλλού. Εμφανίστηκα εδώ γιατί εμφανίστηκα και αλλού-, όλον αυτόν τον καιρό ήμουν ανάμεσα σε δυο εξαφανίσεις κ΄ σε δυο εμφανίσεις-,, δεν ήμουν όμως αόρατος, κάτι που πολύ θα το ήθελα για να χαστούκιζα με ηχηρά, εκκωφαντικά, ανελέητα, ανάλγητα χαστούκια, έτσι στα ξαφνικά, όλους αυτούς που σας ενοχλούν, Αγαπητοί μου αναγνώστες, κ΄ ξέρω πως είναι πολλοί, πάρα πολλοί, σχεδόν ο μισός πληθυσμός της χώρας, σας ενοχλεί, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα, μα απολύτως τίποτα γιατί, κατά την πετυχημένη φράση του κου Βύρωνα Πολύδωρα, ο κος Σαμαράς, ο δεύτερος πρωθυπουργός της χώρας, χώρα που κατάντησε χοιροστάσιο της Γερμανίας, έχει ιδεολογικοποιήσει την επιτυχία ενός αποτυχημένου προγράμματος, δηλαδή, έπαθε ιδεοληψία με διαταγές της Μέρκελ και του Σόϊμπλε-, βέβαια, ο κος Πολύδωρας έχει ψηφίσει ουκ ολίγα αντιΣυνταγματικά νομοσχέδια...γρήγορα λοιπόν τον ζουρλομανδύα, ιδίως εκείνον που φοράνε μόνο οι οικονομολόγοι, γρήγορα ζουρλομανδύα στον κο Στουρνάρα, υπάλληλο της GoldenMan Sachs και στον κο Κώνστα κ΄ άλλους που υπερασπίζονται τα μνημόνια, γρήγορα να υποστούν ανασκολοπισμό για να παύσουν να μας ανασκολοπίζουν- τι να το κάνομε βρε ηλίθιοι το σκληρό νόμισμα ευροΜάρκο, όταν με αυτό δεινοπαθούμε; Για τον κο ΧατζηΝικολάου είναι το εθνικό μας νόμισμα, ξέχασε όμως να προσθέσει: χωρίς Έθνος...
...παρακολούθησα, πάντα με διαλείμματα, την εκπομπή "Στον Ενικό". Παρακολούθησα χθες την εκπομπή, πάντα με διαλείμματα, τον κο Τράγκα, (απομακρύνθηκα από το κανάλι, όταν άρχισε να εξυμνεί σχεδόν για μισή ώρα τον αρχιεπίσκοπο χριστόδουλο, το βρήκα απαράδεχτο), με το ίδιο θέμα: "Δραχμή ή Ευρό". 
Όπως είδατε προτάσσω το νόμισμά μου, ενώ οι δημοσιογράφοι προτάσσουν πρώτα το  εβρό και μετά την αγαπημένη μου Δραχμή- το εβρό λοιπόν, ένα ουδέτερο, ψυχρό, τοκογλυφικό νόμισμα, διαγούμισε τη Δραχμή μου...
...λοιπόν, κανένας δεν απάντησε με σαφήνεια, πολιτικοί, οικονομολόγοι, δημοσιογράφοι, καθηγητές, πρόεδροι, είτε για τη δραχμή είτε για ευρό, άρα, σχιζοφρένεια, ηλιθιότητα, βλακεία.
Όλοι κατονόμαζαν τα δεινά της πατρίδας, όλοι κατονόμαζαν την αναλγησία του εβρόΜάρκου, λύση καμιά, μονάχα αν, αν, αν, αν, θα διαλέξουμε τη Δραχμή, θα υποστούμε ζημιά, αν θα μείνουμε στο εβρομάρκο θα υποστούμε ζημιά, και ούτε μπρος γκρεμός, ούτε πίσω ρέμα, με άλλα λόγια, κατευθείαν στο σχιζοφρένειο κατάστημα που οδηγεί ο οποιοσδήποτε μονόδρομος, ελιγμοί δεν υπάρχουν, μέτρο δεν υπάρχει, ισορροπία δεν υπάρχει, ή θα πάμε του γκρεμού ή θα πάμε του καιάδα...
...μα μιλάτε σοβαρά, μα έχετε νου;, καλά δεν μιλώ για τους εξαγορασμένους, αυτοί πάνε του σκοτωμού, τι αφασία είναι αυτή, τι αντίφαση είναι αυτή...η κα Ξαφά, οικονομολόγος, υπάλληλος του Δ.Ν.Τ. αν δεν κάνω λάθος, είπε και το εξής ηλίθιο: "Όλες οι κερδοφόρες ΔΕΚΟ να ιδιωτικοποιηθούν αμέσως". Μα αφού είναι κερδοφόρες γιατί να ιδιωτικοποιηθούν;
...και επειδή δεν θέλω να τρελαθώ, αφήνω πίσω μου αυτό το τρελοκομείο που λέγεται ΕΛΛΑΣ νεο-Ελλήνων, και θα ασχοληθώ με τέχνης έργα και με τον έρωτά μου, και ας μην έχω μία στην τσέπη μου- η τέχνη με θεραπεύει, ο έρωτας με απελευθερώνει, και ρωτώ: υπάρχει καλύτερο από τη θεραπεία και την ελευθερία;
...πάω να πιω ginger για να θεραπευτεί η χολή μου που στάζει οργή και θλίψη ανάλογα με την σχιζοφρενική αντιφατικότητα όλων...                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου