Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

Πόσο ζυγίζει το μυαλό του Κρετίνου, πόσο το Ευρό και ποια η αξία του ανθρώπου;

...αν κανείς διατρέξει παλιές μου αναρτήσεις θα διαπιστώσει πως από την αρχή της προ-σχεδιασμένης "κρίσης" αναφερόμουν συχνά στο χρηματοπιστωτικό σύστημα, στην έλλειψη πολιτικού λόγου ή Πολιτικής, στην κατάρρευση όλων των θεσμών- με άλλα λόγια, ΚΡΙΣΗ ΗΘΙΚΗΣ, όχι φυσικά με τη χριστιανική έννοια.
Θα διαβάσει ακόμη πως, το πρόβλημα υπήρχε στις δομές και ότι έπρεπε αυτές να αλλάζαμε πρώτα, πώς να το κάνομε, δεν χτίζεις πρώτα τη στέγη και μετά ανυψώνεις τους πυλώνες.
Και έρχεται χθες ο "μεγάλος" Σόιμπλε και δηλώνει: "Δεν ήταν τα κράτη που προκάλεσαν την κρίση, αλλά ο χρηματοπιστωτικός τομέας"...προσέξτε, (βέβαια αν είναι σωστή η μετάφραση) χρησιμοποιεί τη λέξη: "τομέας" και όχι "σύστημα", προσπαθεί δηλαδή να χρυσώσει το χάπι για τους τραπεζίτες, αδιάφορο όμως για την αλήθεια, η οποία κείται κάτω από την παραπάνω φράση του, που δεν είναι παρά ΟΜΟΛΟΓΙΑ!- "Εμείς οι πολιτικοί αποτύχαμε, οι τραπεζίτες μας τύλιξαν με τα ιδεολογικά μας κουρέλια". Αυτό θα έπρεπε να δήλωνε.
Κάπου αλλού λέει: "Οι Χριστιανοδημοκράτες δεν θέλουν να ανακαλύψουν ξανά τον κόσμο", μα τον είχαν ανακαλύψει ποτέ; Πώς γίνεται ένας Χριστιανός να είναι Δημοκράτης, αφού ο Χριστιανισμός συνιστά θρησκεία ποικίλων εξουσιών και ποικίλων τιμωριών και ο Δημοκράτης έχει αφανιστεί προ πολλού;
Και αν δεν είχε αφανιστεί, πως γινόταν ένας Δημοκράτης να είναι Χριστιανός, αφού η πίστη του έχει να κάνει μόνο με την Ελευθερία, την Ισότητα, και τη Δικαιοσύνη; 
Ιδεολογήματα και σάπιες κούφιες λέξεις-έννοιες κυβερνούν εδώ και πάμπολλες δεκαετίες τον Δυτικό κόσμο. 
Εδώ και πάρα πολύ καιρό έψαχνα να βρω ζυγαριά "ακριβείας", δηλαδή, μέχρι που να ζυγίζει την ανάσα, και τη βρήκα χθες. Είχα ανάγκη να μάθω την ακριβή αξία ενός ρολογιού που έχω, πριν το πάω σε ενεχυροδανειστή, δηλαδή, σε σφαγέα ψυχών, και θυμήθηκα τον χρυσοχόο που πωλά και νόστιμα γλυκά. 
Πήγα στο κατάστημά του, εκτίμησε την αξία του ρολογιού, και μετά τον ρώτησα αν μπορώ να ζυγίσω κέρματα. Πρόθυμα δέχτηκε. 
Λοιπόν, το 10ράκι ζυγίζει 4 γρ. Το 20ράκι 6 γρ. Το 50ντάρι 8 γρ., και προς έκπληξή μου, το 1 ευρό ζυγίζει 8 γρ. 
Άρα, για 8 γρ. μεταλλικού βάρους, υποφέρουν και τρελαίνονται και πεθαίνουν άνθρωποι. 
Μετά τον ρώτησα αν μπορώ να ζυγίσω το κεφάλι μου, δηλαδή, την πραγματική μου αξία. 
"Λίγο δύσκολο, είπε, αλλά ας προσπαθήσουμε, εσύ απλώς θα ακουμπήσεις το κεφάλι σου πάνω στην πλάκα της ζυγαριάς, όχι σαν να κοιμάσαι, αλλά σαν να ονειρεύεσαι, γιατί πρέπει να ξέρεις ότι, όταν ονειρεύεσαι το σώμα σου ίπταται". 
Και ονειρεύτηκα την Bonheur Larme, μια Κόρη φαντασιώσεων, και έγειρα το κεφάλι μου στην ευαίσθητη πλάκα της ζυγαριάς.
"Το κεφάλι σου ζυγίζει 80.000 γρ." 
"Αυτή είναι η αξία μου;"    
"Όπως θέλεις παρ' το"
Και προχώρησα στο τμήμα του καταστήματός του όπου πωλούσε τα σπιτίσια γλυκά που ο ίδιος παρασκεύαζε. Κάπου σε μια γωνιά είδα ακόμα μια ζυγαριά ακριβείας. Τον ρώτησα γιατί έχει δύο ζυγαριές. "Μα και τα γλυκά χρειάζονται την ακριβή ποσότητα των προϊόντων με τα οποία παρασκευάζονται, πώς αλλιώς εμείς οι χρυσοχόοι θα ήμασταν τίμιοι", είπε. Σωστά, είπα μέσα μου, ένας χρυσοχόος οφείλει να είναι τίμιος, και για να είναι τίμιος πρέπει να παρασκευάζει και εξαίσια γλυκά. Εκείνη την ώρα μπήκε ένας λιμοκοντόρος, λιπαρός τύπος, με ακριβά, μα άκομψα ενδύματα, και με ένα φρικτό στην οσμή άρωμα. Από το βάδισμά του κατάλαβα ότι θα σιχαινόταν να φιλήσει τα απόκρυφα σημεία της γυναίκας του, θα σιχαινόταν ακόμα και να αυνανιστεί, σε αυτό σιγουρεύτηκα όταν τον άκουσα να λέει στον ζαχαροπλάστη: "Θέλω αυτή την τούρτα, πόσο κάνει;" Τον κοίταξα καλύτερα και τον αναγνώρισα, Ήταν βουλευτής ενός από τα δύο κόμματα που μας πωλούν και μας αγοράζουν για ένα νόμισμα 8 γρ. μόνο και μόνο για να παραμένουν λιπαρά έμβια.
Βρε κανάγια, βρε ηλίθιε, βρε τσιγκούνη, αφού θέλεις την τούρτα γιατί ρωτάς πόσο κάνει; Φώναξα μέσα μου, τόσο δυνατά που μάλλον κινήθηκαν τα όμορφα χείλη μου, και συνέχισα, δηλαδή, αν σου έλεγε ο ζαχαροπλάστης 25 ή 30 ευρό, αντί για 20 που σου είπε, δεν θα την αγόραζες; Δηλαδή, το μέταλλο θα όριζε την απόλαυση στη γεύση σου; 
Είναι αληθινό το παραπάνω, δεν είναι της μυθοπλασίας μου έργο, δεν έχω σχέση με τη μυθοπλασία εγώ, όσο με τον μύθο.

Με την ευκαιρία σας πληροφορώ ότι, κατά τη γνώμη ενός κριτικού βιβλίου, στην Ελλάδα έχομε έναν συγγραφέα αντίστοιχο του Κάφκα. Δεν μου αρέσει ο Κάφκα, όχι ως συγγραφέας, ως συγγραφέας είναι καλός, δεν μου αρέσει αυτά που αντιπροσωπεύει και φανερώνει η γραφή του, με άλλα λόγια, δεν μου αρέσει το πνεύμα του, δεν με συγκινεί, δεν με θεραπεύει, δεν με μαγεύει, είναι σαν την αισθητική που αμαυρώνει τη μαγεία της τέχνης, έτσι και η γραφή του αμαυρώνει το πνεύμα. Η μαγεία της γραφής, δηλαδή, του ακριβού πνεύματος, βρίσκεται στα βιβλία του Σελίν, του Χένρυ Μίλερ, κ.α. Τι με νοιάζουν τα ψυχολογικά προβλήματα του καθενός που έχει ταλέντο 8 γρ. να μου τα αραδιάζει;
Εγώ έχω ανάγκη από συγκίνηση, μαγεία, αλήθεια, ποίηση, όπως του Σεντράρ, του Απολινέρ, του Πάουντ κ.α.
Δεν θα ξανά γράψω για πολιτικά πράγματα, το κόμμα, το οποίο στήριζα και υποστήριζα, από μόνο του μου έκοψε σύρριζα τις κολώνες του/του. Φυσικά δεν θα στηρίξω, μήτε Κ.Κ.Ε., μήτε ΑΝ.ΕΛ., μήτε ΔΗΜΑΡ, μήτε, μήτε, μήτε, μήτε, κε Δραγασάκη που ρίξατε αγιασμό άφεσης αμαρτιών στον Γ. Α. Παπανδρέου, και εσείς κ. Τσακαλώτο που δικαιώσατε τον κ. Στουρνάρα, θα στηρίξω και θα στηρίζω τους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ, πάει τέλειωσε, άλλωστε πάντα με τους χαμένους ήμουν/είμαι, αλλά προσέξτε, με τους υγιείς χαμένους. Μου αρέσει να μην κερδίζω, γιατί στο χάσιμο κείται όλη η αλήθεια, αλλά δεν το διατυμπανίζω με τη γραφή μου ή με τις φωτογραφίες μου, όπως πολλοί διατυμπανίζουν την αρρώστια τους ή τη σεξουαλική τους ανεπάρκεια- εγώ υπηρετώ τον Έρωτα και την Ελευθερία, τη Συγκίνηση και τη Μαγεία, που σε αυτή την περίοδο, και τα 4 μαζί, έχουν το όνομα: Bonheur Larme. Και είμαι σίγουρος πως κανείς άλλος δεν μπορεί να διακατέχεται από τέτοιον Έρωτα, γιατί είναι μαγικής συγκίνησης που έρχεται από τα βαθιά χρόνια και είναι δέμας μιας ονειρικής φαντασίωσης...  
...κύριε Σόιμπλε, είστε ένας απατεών, όπως όλοι οι πολιτικοί, και για αυτή και σε αυτή την εποχή, δεν γράφω: πλην ολίγων εξαιρέσεων- είστε όλοι απατεώνες...
...τώρα θα φάω δύο τα τηγανιτά αυγά, να θυμηθώ τη μεγάλη γιορτή του Έρωτα που τέλειωσε πριν μία ώρα, δεν είναι άσχημος ο πρωινός έρωτας, βέβαια, προτιμώ τον βραδινό και με τις ώρες, το ίδιο προτιμούσε και ο Χ. Μίλερ- Αιγόκερως και αυτός...
...Απόλλωνά μου, το περίμενες ποτέ να φέρουν τόση καταστροφή 8 μόλις γραμμάρια φτηνού μετάλλου;
Ναός των Μέσσων, στη Λέσβο, εδώ κάποτε υπεγράφη συμφωνία Ειρήνης Πόλεων Κρατών, αφότου έπαυσαν οι πόλεις να είναι Κράτη, επόμενο ήταν να χαθεί και ο Πολιτισμός ανάμεσα στους ανθρώπους. 
Ό,τι έρχεται από τα βαθιά χρόνια, ό,τι μας οδηγεί στην ανακάλυψη του εαυτού μας, ό,τι τον ανασύρει και τον απελευθερώνει από τα σκουπίδια του συστήματος, όποιου συστήματος, και τον φέρνει στο φανερό, αυτό αξίζει και μόνο αυτό- ένας Ναός Συμφιλίωσης και Συνάφειας Ερωτικής...
                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου