Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013

Από τώρα και στο εξής θα κυβερνούν Ψηφισμένες Κοινοβουλευτικές Δικτατορίες...

...δηλαδή, το νέο παν-Εθνικό κόμμα: ΨΗΚΟΙΔΙΚ...
...μη γελάτε, αρκεί να πλανάρετε πάνω από την Ευρώπη, και φυσικά πάνω από την Ελλάδα- χθες το υποκριτικό "ΒΗΜΑ" είχε πηχυαίο τίτλο: "Η Ελλάδα που χάνεται", η εφημερίδα που στήριξε-στηρίζει τα Μνημόνια, τόλμησε να μας ειρωνευτεί κιόλας, ακούς εκεί η Ελλάδα χάνεται....
...πριν τρεις ημέρες συνάντησα στην ακτή μου έναν πρώην υπουργό σημαντικού υπουργείου, δεν άντεξα και του είπα: 
_Στην οικονομία δεν υπάρχει μονόδρομος, όπως ακριβώς και στη ζωή.
_Ευτυχώς...
_Σκοπελίτης...του έτεινα το τίμιο χέρι μου, μου έτεινε το τίμιο χέρι του.
_Ο φωτογράφος;
_...
_Μας είχε συστήσει πριν χρόνια η Μ. Σ.       
_Διάβασα την έξοχη επιστολή σας στην Μέρκελ που είχε δημοσιεύσει το "ΒΗΜΑ".
_Ναι, εξαιτίας αυτής της επιστολής δυο πανεπιστήμια της Γερμανίας με κάλεσαν να μιλήσω πάνω σε αυτό το θέμα.
_Μα γιατί τόση σαπίλα στο πολιτικό προσωπικό;
_Τι πιστεύεις ότι θα συμβεί με την αποκάλυψη ότι ο Τσακαλώτος κατέχει μετοχές της Black Rock;
_Σύμφωνα με το ήθος του Σκοπελίτη, ο ΣΥΡΙΖΑ θα χάσει, απάντησα.
_Κάνεις λάθος, θα ανεβεί τρεις με πέντε μονάδες.
_Δεν το βλέπω...
_Θα δεις...
Αγόρασε λίγα προϊόντα της ακτής μου και φεύγοντας με ρώτησε αν βλεπόμαστε με την κοινή γνωστή μας Μ. Σ. 
_Όχι, έχουν περάσει τόσα χρόνια...

"Έχουν περάσει τόσα χρόνια", ψιθύρισα μέσα μου, και έστρεψα το βλέμμα μου σε αυτά τα χρόνια και ένιωσα τη χαώδη σιωπή των, έσκυψα το κεφάλι μου σιωπηλός και είδα τα γυμνά μου πέλματα να τα δροσίζει ο φλοίσβος, ενώ δεν ήμουν εκεί. Δεν είμαι πια νέος, όλα τα καλά είναι πίσω, πολύ πίσω, δεν υπάρχει προ-οπτική, δεν υπάρχει πεδίο να βαδίσω, οι φίλοι έφυγαν, δεν υπάρχει περι-θώριο για νέους φίλους, για μεγάλους ελεύθερους έρωτες, για νέες γνωριμίες, οι παλιές έχουν εντελώς ξεθωριάσει, τα πρόσωπά των μοιάζουν με προσωπεία, δυσανασχετώ και με την καλημέρα τους, οι γνωστοί με κουράζουν, μασούν συνεχώς τσίχλες, αναμασούν λόγια ανόητα, το βλέμμα τους κούφιο, σαν να κοιτούν πάνω από το κεφάλι μου, εργασία πια δεν έχω, χρήματα δεν βγάζω για να χρηματοδοτώ τα σχέδιά μου, ο πατέρας μου με γέννησε ως Πρίγκιπα απέραντα απένταρο, και θυμήθηκα τώρα δα, την προ-χθεσινή φράση του Τούρκου Πρωθυπουργού Νταγίπ Ερντογάν: "Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη, μονάχα Λαός", θυμίζοντάς με την πριν αρκετά χρόνια παρόμοια φράση του Ανδρέα Παπανδρέου: "Δεν υπάρχουν θεσμοί, μονάχα Λαός", φράσεις και θέσεις που μόνο σε Δικτατορία μπορούν να εκστομιστούν- και περάσαμε την περίοδο κοινοβουλευτικού αυταρχισμού του Πασόκ, με αποκορύφωμα το νόμο Βενιζέλου περί ευθύνης Υπουργών- είναι τόσο κατάπτυστος αυτός ο νόμος που, δισεκατομμύρια στόματα να το έφτυναν, δεν θα τον έπνιγαν, και όμως το Πασόκ εξακολουθεί να κυβερνά με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο και να περιφέρονται τα σαπισμένα μέλη που το απαρτίζουν δίχως ντροπή, δίχως φιλότιμο... 
...και φυσικά κανένας τότε θεσμός δεν αφυπνίστηκε τότε, μόνο σιώπησε ένοχα ή βολεύτηκε στην κουταμάρα των και το βαθύ Κράτος της ανομίας του Πασόκ προχωρούσε το δρόμο της σαπίλας και της διαφθοράς για να φτάσουμε στον Τσοχατζόπουλο και Αντώνη Κάνδα και τόσους άλλους να χορεύουν ζεϊμπέκικο πάνω σε εκατομμύρια ευροΜάρκα- δεν ξέρω αν αφυπνιστούν οι θεσμοί στην Τουρκία...
...το 2013 έφυγε, 365 ημέρες γκρεμίστηκαν στον άπατο Καιάδα του πουθενά, του τίποτα, του χάους, τους αβάστακτου κενού της αβάσταχτης ελαφρότητας του Είναι. Το 2013 κύλησε μέσα στο μίσος, στο φθόνο, στη σαπίλα, στις απειλές, στους εκβιασμούς, στην εκδίκηση- γιατί μη μου πείτε πως όλη αυτή η διακυβέρνηση του τόπου μας δεν την χαρακτηρίζει και δεν διακατέχεται από τα παραπάνω- τα μονοσήμαντα έμβια που μας κυβερνούν θα πρέπει να έχουν φάει πολλή ξύλο από τον πατέρα τους ή από τη μητέρα τους ή θα έχουν υποστεί το μέγιστο κοροϊδιλίκι στο σχολείο ή τέλος να μην ισχύει τίποτα από αυτά, απλώς να είναι διεφθαρμένοι εκ του φυσικού τους- βλέπετε, η φύση ως προς το σπέρμα του ανθρώπου έχει αποτύχει, ενώ ως προς τη Δρυ ή τον Πλάτανο ή την Ελιά ή τη Μαστίχα διόλου- θα μου πείτε, εύκολα αυτά που σκέπτεσαι και γράφεις, ε, και;, πού υπάρχει αντινομία, ανακολουθία, ανεντιμότητα, ανηθικότητα, υποκρισία, στα γραφόμενά μου;
...όλα έχουν τελειώσει, και για την προσωπική μου ζωή και για την πολιτική/πολιτισμό της πόλης όπου κατοικώ, και αλήθεια λέω, αν δεν είχα τα εγγόνια μου, θα είχα φύγει, δεν φοβάμαι την ανυπαρξία, άλλωστε τι σημαίνει ύπαρξη με κομμένα πόδια ή χέρια ή με μια τρύπα στον εγκέφαλο ή με μια τσιμεντένια μπάλα στο στομάχι ή με μια τεχνητή αντλία στα νεφρά ή με έναν εκφυλισμό σύφιλης ή με μια ραγδαία τύφλωση;, είτε δική σου είτε του συνόλου; Τίποτα από το τίποτα στο τίποτα για το τίποτα...
...οι Ψηφισμένες Κοινοβουλευτικές Δικτατορίες είναι εδώ, οι τάφοι μας σκάφτηκαν προ πολλών ετών, φτάσαμε δε, οικειοθελώς να πέφτουμε μέσα τους. Η αγαθότητα, η αθωότητα, ο πολιτισμός, το σθένος, το κλέος, η αρετή, η τρυφερή ηδονή, έχουν αφανιστεί από τη βάρβαρη επέλαση των ζόμπι, πολλά τα παραδείγματα, τα ξέρετε, και αν δεν φοβόμουν μηνύσεις θα τα έγραφα, μόνο και μόνο γιατί δεν έχω χρήματα για δικηγόρους, έχω όμως ένα ολάνθιστο αιδοίο που το φιλώ και στάζει μύρα...
...αχ! αυτό το τριαντάφυλλο, ωσάν μαλάκιο μου φαίνεται που αυτο-αναφύεται στον κόλπο της Γέρας, κάπου στη Λέσβο...
...μου άρεσε ο παρακάτω "τοίχος με τις λέξεις", τώρα τελευταία μου αρέσουν οι τοίχοι, συμβολίζουν τον τόπο μου- τοίχοι παντού με ανθρώπινα τούβλα... 
              
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου