Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Ο κος Μπίστης και η κα Ραχήλ Μακρή...

...καλή σας μέρα Άρχοντες και ας είναι ορισμός σας, μην το παρακάνετε όμως στο γέλιο, γιατί σας περιμένει η οροφή της οργής ενός πολιτευτή που ήταν στον ΣΥΡΙΖΑ, μεταπήδησε με ανάλαφρα πηδηματάκια ευτραφούς χορευτή στο Πασόκ του Σημίτη, ενός από τους καταστροφείς του Τόπου, μετά μεταπήδησε στη ΔΗΜΑΡ με τρεχαλητό λαγού, και τώρα ως μπάλα από κουρέλια, στην ψευδο-Κεντροαριστερά των 58 δύσμοιρων άστεγων ορφανών της πολιτικής μας ζωής, που εκλιπαρούν για ένα αμπάλωτο παντελόνι και θαυμάστε ήθος και γλώσσα... 
Μπίστης: "...Δεν ξέρω που θα καταλήξει η κα Ραχήλ Μακρή. Τώρα γιατί εγώ από την ουσία των παρεμβάσεών της στην βουλή και από την εν γένει συμπεριφορά της πίστευα ότι από το γενόσημο θα μεταπηδούσε στο πρωτότυπο της Χρυσής Αυγής; Τόσο έξω να πέφτω;"  


Μακρή: "Πίστευα ότι είσαι ηλίθιος αλλά τελικά είσαι πανηλίθιος".

...εγώ από τη μεριά μου απαντώ στον κο Μπίστη: "Την απάντηση θα τη βρεις στο λόγο του Πολύδωρα, με τον οποίο αιτιολόγησε την απόφασή του να μην ψηφίσει το νέο αντι-Συνταγματικό νομοσχέδιο στην ανασκολοπισμένη Βουλή από πολιτευτές που, ναι μεν δίνουν όρκους και δηλώνουν πίστη α λα (Μ)πίστη, μόνο και μόνο για να τους καταπατήσουν..." ή δεν σας άρεσε ο λόγος του και η θέση του κ (Μ)πίστη;

...προς το παρόν είμαι με το μέρος της κας Ραχήλ Μακρή, και γράφω προς το παρόν, γιατί οι πατριδοκάπηλοι πολιτικοί μας, γρήγορα μας απογοητεύουν πουλώντας σε φθηνή τιμή τον όρκο που έδωσαν, π.χ. ο κος Τσακαλώτος. Κύριε Τσακαλώτο, πουλήσατε τις μετοχές της Black Rock; Αν όχι, να τις πουλήσετε, γιατί εξαιτίας των μετοχών αυτών, ο ΣΥΡΙΖΑ θα χάσει πολλούς ψήφους... 
...τι έλεγα;, α, ναι, όχι γιατί έχει δεχτεί η κα Μακρή αήθεις και άνανδρες επιθέσεις από αρσενικά στρογγυλού σχήματος, αλλά, για τις ψύχραιμες απαντήσεις της, αυτή η γυναίκα έχει θάρρος, και μου άρεσε ο παπαγάλος στην μπλούζα της, μου αρέσει η ποικιλία και χαίρομαι όπου την αντικρίζω, αντίθετα με τρομάζει η ομοιομορφία, φανερώνει συνωμοσία, έναν βουλευτή αρσενικό να δεις και τους έχεις δει όλους, και τους αποκαλώ αρσενικά διότι μόνο αρσενικά είναι- τους λείπει ο ανδρισμός...
...σήμερα ήθελα να ασχοληθώ με άλλα πράγματα, με όμορφα πράγματα, αλλά από βίτσιο θέλησα να ενημερωθώ, και κατά κακή μου τύχη έπεσα πάνω στον παραπάνω διάλογο, ανάμεσα σε γυναίκα και σε αρσενικό...
...και μου άρεσε η κυρία Κωνσταντοπούλου που ψήφισε παρών στην περίπτωση του κυρίου Σταθάκη- που από μόνος του θα έπρεπε να ζητούσε την άρση ασυλίας, αφού όπως διατεινόταν δεν συνέτρεχαν λόγοι- τότε;
...τέλος πάντων, σήμερα ήθελα να γράψω άλλα, έτσι, το παρόν σημείωμα, ας θεωρηθεί παρένθεση για χάρη της Ραχήλ Μακρή, δεν μου άρεσε η τραγελαφική επίθεση του ατάλαντου χορευτή, αντίθετα, μου άρεσε η ψυχραιμία της Ραχήλ...
...ήθελα να γράψω για την πρωινή επίσκεψη της Bonheur. Κάθε φορά που με επισκέπτεται, σαν να κατεβαίνει από σύννεφο, ανάλαφρη, λαμπερή, (και τώρα Miles Davis στο Borgy and Bess), υπερούσια με τον έΡωτα στο ανεξίτηλο υγρό της βλέμμα, στα μισάνοιχτα χείλη της, όπου σκαλώνω και δεν με αφήνουν να πέσω χάμω, με κρατά η σθεναρή τους τρυφερότητα και ευαισθησία, με κρατά η καθαρή της καρδιά που όλα τα χωρά, στα χέρια της κρατούσε ένα μεγάλο ρόδι, το άφησε στο τραπέζι με λεπτές κινήσεις, σαν να άφηνε όλη της τη χαρά, όλη της την ευφορία, όλο της το Είναι, γιατί η Bonheur, Είναι εντός της και ολούθε...
...μου άφησε 2 ευροΜάρκα λέγοντας: "πήγαινε να παίξεις στοίχημα, σήμερα θα κερδίσεις", καμιά άλλη γυναίκα δεν μου το είπε με τόση προτροπή και με τόση αδιαφορία αν θα χάσω...
...ο τζόγος είναι κάτι που με συνεπαίρνει, και όπως στο ποδόσφαιρο όπου, ο σημαντικότερος παίκτης είναι το 10, έτσι και στο πόκερ είναι το 10, και η Bonheur Larme από την Toulouse, κρατά το 10ρι μου το καλό- τζόγος είναι ολάκερη η ζωή, τζόγος είναι η σωστή λέξη, τζόγος είναι η καλή φωτογραφία, τζόγος είναι η σωστή σκέψη, τζόγος είναι το όνειρο/σύννεφο που την Bonheur κατέβασε σήμερα που θα κερδίσω στο δωμάτιό μου-, δωμάτιο που, πριν 37 χρόνια άφησε για πρώτη φορά το αίμα της στο σεντόνι μου, από τότε ρέει στις φλέβες μου- μα είναι υπέροχος ο Miles Davis, ο ερωτισμός του, ερωτισμός πελάγους, οι ήχοι του πνευστού του, ήχοι αποδοχής της Μοίρας και εγκατάλειψης στη Μοίρα...

                
  
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου