Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013

Σημίτης- Παπανδρέου- Σαμαράς: οι καταστροφείς της Ελλάδος...

...υποθέτω πως δεν ξέρει πια κανείς τι να πει, τι να υποθέσει και πώς να ερμηνεύσει τα όσα συμβαίνουν στον τόπο μας. Χθες παρακολούθησα τη συνεδρίαση της ολομέλειας της Βουλής για το νέο υπερ-νομοσχέδιο του ενιαίου φόρου ακινήτων, (στην ουσία φόρου δήμευσης ακινήτων), και είδα τη βουλή σαν ένα μαγαζί που πωλά ελαστικά αυτοκινήτων, αλλά και κάπου σε μια γωνιά του και μπανάνες, και Ω! της έκπληξής μου, ο ιδιοκτήτης του ήταν κωφός: ζητούσα ελαστικά, μου έδινε μπανάνες, ζητούσα μπανάνες, μου έδινε ελαστικά...
...και αν ρωτούσε κανείς τους 153 ή 154 αυτιστικούς βουλευτές: Γιατί το κάνετε αυτό; Γιατί ψηφίζετε υπέρ της καταστροφής του τόπου; Η απάντηση θα ήταν: Για να σώσουμε την Ελλάδα μας...
...σημείωση: Η Ελλάδα ανήκει μόνο σε αυτούς...στο μεταξύ, ο Σαμαράς αναγγέλλει την ανάληψη της Προεδρίας της Ευρώπης, ως προεδρία Ελπίδος- ή χαζός ή τρελός ή αυτιστικός, τι άλλο να υποθέσει κανείς, και μάλιστα ύστερα από τα 18 κάλπικα προεκλογικά σημεία απεξάρτησης από τα ναρκωτικά που καταπίνουν οι βουλευτές;
...πιστεύω πως οι βουλευτές καταπίνουν ναρκωτικά, δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς το φαινόμενο της παραζάλης, της υστερίας, της ηλίθιας προπαγάνδας, της εσκεμμένης παραπληροφόρησης, της σκόπιμης διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και το χειρότερο: της βουβαμάρας, διότι, ναι μεν λαλούν, αλλά παλαβάτα εκφέρουν...
...CUT...no more winds words...montage...
...τι όμορφη Δία μου! που είναι η φύση, τι ΌΜΟΡΦΗ- όποιος γνωρίζει το όνομα του φωτογράφου, παρακαλώ πολύ να μου το γράψει για να το αναφέρω...

...achtung! achtung! στο διαδίκτυο κυκλοφορούν 14 υπέροχα αιδοία, εγώ διάλεξα αυτό, το αφιερώνω στον λογιστάκο της Βουλής, έτσι για θαυμασμό μου προς τη φύση! Τι αλλόκοτο, τι περίεργο σχήμα, αιδοίο να ομοιάζει με σπέρμα και με γυρίνο...
...κοιτώντάς το και όχι βλέποντάς το μόνο, μου ήρθαν διάφορες σκέψεις, π. χ. νά! ότι όταν συνουσιάζονται δύο βαθιά ερωτευμένες υπάρξεις, δηλαδή, της φύσης γεννήματα, εναλλάξ μεταλλάσσεται η γυναίκα σε άνδρα και ο άνδρας σε γυναίκα, και είδα το πέος μου ως αιδοίο εντός του αιδοίου της αγαπημένης μου, καθότι το είχε αγκαλιάσει σφιχτά με περίσσια τρυφερότη έπαιρνε το σχήμα του, και, καθώς το πέος μου αγκαλιασμένο, ένιωθε προφυλαγμένο και ασφαλή-, αν μπορούσαμε να βγάζαμε εκμαγείο αυτής της συν-ουσίας ένωσης, θα βλέπαμε σε αρνητικό, ότι το πέος είναι αιδοίο, και το αιδοίο πέος- ολαλά! φώναξα, όλοι είμαστε ερμαφρόδιτοι...
...τι χαρά, τι ευτυχία για εκείνους τους βαθιά ερωτευμένους που η γυναίκα μεταμορφώνεται σε Άρτεμις και ο άνδρας σε Τειρεσία, είμαι Τειρεσίας, ψιθύρισα μέσα μου εκ του φυσικού, άρα, το σπέρμα μου είναι αρσενικοθήλυκο και το ωάριο θηλυκαρσενικό...
...είμαι υπέρ του γάμου δύο ομοφυλόφιλων ανδρών, είμαι όμως εναντίον του γάμου δύο ομοφυλόφιλων γυναικών- ο πρώτος συναινεί για το μεγαλείο της φιλίας, ο δεύτερος για τη δόλια συνωμοσία- δύο άνδρες εύκολα νικιούνται, δύο γυναίκες-ΠΟΤΕ!!! ...δύο άνδρες χτίζουν τη φιλία, δύο γυναίκες γεννούν την Έριδα...
...πιο ανθεκτικό και σκληρό και από τον ιστό της αράχνης και από το νήμα της κάνναβις, είναι η τρίχα του αιδοίου- σέρνει και καράβια, δεν λέει ο θυμόσοφος παπουτσής καθώς περνά τον σπάγκο από το σκληρό πετσί στο μαλακό δέρμα του υποδήματος; ...αχ! και να είχαμε λίγο ναρκωτικό από εκείνο που καταπίνουν οι πολιτικοί και γίνονται χοντρόπετσοι στο ψέμα, γλοιώδεις στην υποκρισία, αδίστακτοι στην ατιμία, στην κλεψιά, στην προδοσία, αχ!, γιατί βρε αιδοίο όταν ενώνεσαι με άλλο αιδοίο γίνεσαι ανελέητα καταστροφικό;, γιατί;, γιατί όταν ξεφεύγεις από τη φύση σου να υποδέχεσαι το πέος και να το μετατρέπεις σε αιδοίο σου μόνο και μόνο για να γεννάς, μεταμορφώνεσαι σε φαυλότητα και εκδικητικότητα;...
...θυμάμαι δύο γυναίκες από τα 3.500.000 εκ. γυναίκες μου, (όπως βλέπετε ξεπερνώ τον Τατσόπουλο στο πήδημα), δύο μου έτυχαν φεμινίστριες στον καιρό του φεμινισμού, ή μια στο Κερατσίνι και η άλλη στα Βριλήσσια, οι οποίες με θέλανε σαν μια πλαστική κούκλα: "μην κουνιέσαι έτσι, έλα από πάνω μου, όχι έτσι, πιο ανάλαφρα χτύπα, χτύπα με τώρα, σταμάτα να με χτυπάς, κοίτα, τώρα θα πέσω μπρούμυτα και εσύ έλα με το μαλακό από πίσω μου, με βία, σαν να το κάνεις με πολιτικό, γιατί καλά το κατάλαβα, είσαι εναντίον του κάλπικου πρωκτού και μη χύσεις δεξιά άμα δεν σου το πω, και μη χύσεις στο αριστερό μου αιδοίο αν δεν σου το επιτρέψω πρώτα εγώ...". Χαμός στα κάγκελα...
...CUT, no more windswide words...
...Bonheur, Bonheur, γιατί με άφησες σε άνομα χέρια; Γιατί με άφησες να παλινδρομώ εντός της αθλιότητας επίορκων αρσενικών;, τι θα απογίνει το αιδοίο μου και τι το πέος σου;
...
"...this is the End my friend, my only friend, the End..."
DooRs- lines: James Morisson- κείται στο νεκροταφείο Pere Lachaise στο Παρίσι- πρέπει να πάω στο Παρίσι, για να αποδείξω ακόμα μια φορά πως όσες φορές κυβέρνησε Γυναίκα- σίγουρα κυβέρνησε αδίστακτα και ανελέητα- πλην μιας εξαιρέσεως, δεν την αναφέρω, γιατί θα ορμήσουν όλες οι γυναίκες να με κομματιάσουν, όπως κομμάτιασαν τον Ορφέα και ξεβράστηκαν τα μέλη του στη Λέσβο, καθώς προτιμούν να μην ξεχωρίζει καμιά ανάμεσά τους-, τις περισσότερες διακυβερνήσεις τις έχουν τελέσει άνδρες- μα τόσο μελαγχολικά, τόσο άνανδρα, τόσο τραγελαφικά, πλην δέκα εξαιρέσεων- δεν τις αναφέρω, γιατί θα ορμήξουν όλοι οι άνδρες να με κατασπαράξουν, όπως έκαναν τα σκυλιά της Άρτεμις, τον Ακταίων που κατά κακή του τύχη την είδε γυμνή- Bonheur, μην λύσεις τα σκυλιά σου εναντίον μου να με κατασπαράξουν, ήδη έχεις την καρδιά μου κομματιάσει, ήδη με έχεις κάνει ερμαφρόδιτον γλυκό και υπερούσιο- έχω ξεπεράσει τη διαπάλη των φύλων, δεν έχω όμως ξεπεράσει την ηλιθιότητα των πολιτικών- τι να κάνω, είμαι πολιτισμένος άνθρωπος- ζω εντός των τειχών της πόλης, όπως και εντός ενός μαλάκιου...                          
       
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου