Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Η αισθητική της Πολιτικής- Κεφάλια για πούλημα...

...το όριο που μου είχε βάλει ένας δανειστής να δανείζομαι ήταν 80.000 βρομο-ευροΜάρκα, εγώ όμως, καθότι κουτοπόνηρος, (όπως ο Σημίτης και οι παραστεκούμενοί του), με κόλπα και τερτίπια κατόρθωνα και τον ξεγελούσα και έσπρωχνα το όριο προς τα μπροστά, έπρεπε ντε και καλά να παραμείνω στην εξουσία, μα όταν έφτασα στις 130.000 βρομο-ευροΜάρκα, ο δανειστής με πήρε χαμπάρι, και είπε μέσα του: "Έτσι είναι κουτοπόνηρε, τώρα θα δεις"... 
...και έκλεισε τα μάτια και άρχισε να δανείζει παρακολουθώντας με στενά, στενό μαρκάρισμα που λένε, και όταν έφτασα στις 250.000 βρομο-ευροΜάρκα, μου λέει: "Ωπ!, σε τσάκωσα, δος μου τώρα 25.000.000.000 δις, πούλα και τα χωράφια στο πάνω χώρι, πούλα και το εργοστάσιο στον πλάγιο μαχαλά, πούλα και το δεξί σου χέρι, και μάλιστα από τον ώμο "...
...ξέχασα δε να αναφέρω ότι τελικά ο δανειστής ήταν φίλος μου, και μάλιστα σε τρία εργοστάσια συνεταίρος, και τέλος αποδείχτηκε μέγας τοκογλύφος, με κόλπα και άλλα τινά, που καλά γνωρίζουν όσοι διακατέχονται από μίσος για τους γείτονές τους και συνεταίρους τους- καλή ώρα, οι Γερμανοί, με τύλιξε σε μια κόλα, όχι Coca, χαρτί, και μετά άρχισε τις απειλές και τους εκβιασμούς, ανέβαζε τον έναν φαύλο, κατέβαζε τον άλλον φαύλο, ανέβαζε τον έναν ψεύτη, κατέβαζε τον άλλον ψεύτη και συνεχώς εισέπραττε, μέχρι που έκανα τις τσέπες μου μπαλώματα στα πισινά του παντελονιού μου και τα σουτιέν της γυναίκας μου, μπαλώματα στα πουκάμισα...
...του έλεγα: "Εντάξει, ανέβηκα το όριο, αλλά δεν μου είχες ενημερώσει για την τιμωρία που θα υποστώ και μου δάνειζες, από ό,τι κατάλαβα, ύστερα από λίγο καιρό, ότι, σκοπίμως άφηνες να παραβιάζω την συμφωνία μας, αλλά, βρε αδερφέ, είσαι πολύ άδικος, δεν θέλεις μόνο να πάρεις τα δανεικά, που φυσικά σου πλήρωνα τους τόκους τους, αλλά τώρα θέλεις να μου τα πάρεις όλα, τι είδους συνεταίρος ήσουν/είσαι;"  
...έτσι ακριβώς, ή έτσι περίπου είναι, κ. Μπάμπη Παπαδημητρίου, κ. Πρωτοσάλτε, κ. Κώνστα-, κ. Κώνστα, δεν είναι αγενείς, όπως τους αποκαλέσατε, οι συμπολίτες μας που αρνήθηκαν δωρεά πετρελαίου από τον κερδοσκόπο Σόρο, κάποιος άλλος είναι αγενής, και αγενείς όσοι εκείνοι των καναλιών που διαδίδουν τη μεγάλη καταστροφή που θα επέλθει, αν δεν τηρήσουμε τις συμφωνίες του χαρτιού-, σαν να ζούμε τώρα την ακμή και δεν την έχουμε χαμπαριάσει... 
...θα μας έρθουν λιμοί, καταποντισμοί, πείνα, έλλειψη φαρμάκων, έλλειψη πετρελαίου, έλλειψη πούρων, έλλειψη καφέ, έλλειψη σιταριού, έλλειψη μελιού καστανιάς, έλλειψη, έλλειψη, έλλειψη, παντού και ανεργία, ανεργία και θάνατος, θάνατος επί θανάτου διά θανάτου, πλην θανάτου, συν θανάτου, στοπ, στοπ, στοπ... 
...τώρα, αυτή τη στιγμή, κατάλαβα αξιότιμοι υποστηρικτές των μνημονίων ότι, αν δεν τηρήσουμε τη συμφωνία, αν δεν πουλήσουμε τον Αστέρα Βουλιαγμένης, τη Δ.Ε.Η. τα άρματα μάχης, το νερό της Θεσ/νίκης και ένα σωρό άλλα κτήματα και εργοστάσια-, εσείς κινδυνεύετε να πεθάνετε, εσείς από ξαφνικό θάνατο, τα μνημόνια σας κρατούν στη ζωή, πέρα που δεν υπάρχει μονόδρομος πουθενά, ιδίως στην οικονομία, φόβος σας έχει κατακλύσει για τον σίγουρο θάνατό σας, έτσι δεν είναι;, πληρώνεστε για να λέτε ότι, αν δεν καθίσουμε καλά θα ισοπεδωθεί η χώρα ή θα πεθάνουμε όλοι, αν ξέρατε πόσο αηδιαστικό είναι το σάλιο σας...
...και μια παρατήρηση: η κοινωνία μας έγινε αταξική, τρεις διαστρωματώσεις της ενώθηκαν, έγιναν μία μάζα, εξαλείφθηκαν: ο κύριος Σαμαράς, λαϊκός Δεξιός και ο κύριος Βενιζέλος, αριστοκράτης σοσιαλιστής, στην πραγματικότητα είναι κομμουνιστές, έφεραν τον κομμουνισμό στην Ελλάδα- η κοινωνία μας έγινε αταξική, έμεινε μονάχα η θλιβερή κυβερνώσα, που στα αλήθεια, δεν ξέρω αν δύναται να ονομαστεί κοινωνική τάξη- πάνε οι τάξεις, πάνε τα νοσοκομεία, πάνε τα ασφαλιστικά ταμεία, πάνε οι εργασίες, πάνε τα φάρμακα, πάνε τα μαγαζάκια, πάνε οι γειτονιές, πάει η όποια Δημόσια Δημοκρατία και Περιουσία...
...ζήτω, ζήτω, ο κομμουνισμός των κυρίων Σαμαρά και Βενιζέλο...
...θα συνεχίσω αύριο, τώρα θέλω να γράψω ένα ξυπόλυτο ποίημα, μήτε σανδάλια δεν έχω να του φορέσω-, τις βρομολέξεις μου θα συλλέξω από τα ψέματα που είπα χθες σε μια όμορφη Γερμανίδα, στην προσπάθειά μου να την πείσω να μου κάτσει, αλλά δεν μου έκατσε, στο τέλος πέταξε στα μούτρα μου τη φαρδιά της κιλότα και κατηφόρισε την οδό Ομήρου με γρήγορο βηματισμό, της φώναζα, μην τρέχεις, δεν είμαι Εβραίος, αλλά η κατάρα μου έπιασε, την τσάκωσε ένας δημοκράτης ζητιάνος και της καταξέσχισε τους πισινούς της λόφους φωνάζοντας: ζήτω οι λόφοι της Ομόσπονδης Γερμανίας, ζήτω ο κατακερματισμός της Ελλάδας της φτώχειας...
...και μια παρατήρηση: λιτότητα στην οικονομία, είναι ό,τι χειρότερο, ιδίως για μια οικονομία καθαρά μεταπρατικής δομής και παροχών υπηρεσιών (τουρισμός)-, αυτή θα καταρρεύσει, όπως η δική μας-, τη λιτότητα μπορεί να τη χρησιμοποιεί μια οικονομία που παράγει την κόλλα UHU. Θα με ρωτήσετε: και πού θα βρούμε τους παράδες να αγοράζουμε UHU, αν δε πουλήσουμε τη Δ.Ε.Η.;, απαντώ: αλευρόκολλα με λίγο αλάτι, και θα δείτε τι κόλλα ισχυρής οικονομίας μπορούμε να παράγουμε και να εξάγουμε, που τύφλα νάχει η UHU, αχ! η κόλλα αυτή έφαγε τα σωθικά μας...
...αγαπητές μου ευτραφείς Γερμανίδες και αξιοθρήνητοι Γερμανοί, η χώρα μου σας ανήκει, παραδίδομαι, ήδη έχω εσωκλείσει τον εαυτό μου σε έναν φάκελο με φυσαλίδες και τον απέστειλα την περασμένη Παρασκευή στην Πρεσβεία σας, κάνετέ με ό,τι θέλετε, δεν έχω άλλες αντιστάσεις, οι προστάτες μου, κύριοι Σαμαράς και Βενιζέλος, λατρεύουν μια Ευρώπη Γερμανικού γούστου- της πιο σαχλής και Kitcsh αισθητικής-, ξέρετε δα πως υπάρχει και πολιτική αισθητική παράλληλη με της αγοράς, ή όχι, αν δεν το ξέρετε, θα σας ενημερώσω σε επόμενο σημείωμα...
...ένα αόρατο χέρι με έριξε ανάσκελα στο πάτωμα και σαν κατσαρίδα κουνώ απεγνωσμένα χέρια πόδια κάποιος να με αναποδογυρίσει, αλλά όχι, προτιμώ να πεθάνω τώρα, παρά να πεθάνω ατιμασμένος, γιατί όποιος με αναποδογυρίσει, τάχα για να με σώσει, θα απαιτήσει να με σοδομίσει, παίρνοντας και την όποια περιουσία διαθέτω-, αυτό ακριβώς που κάνει η αντιΕυρωπαϊκή Γερμανία- στην εποχή μας όποιος βοηθά σοδομίζει τον βοηθούμενο ή τον ελέγχει...
..."να προσέχουμε τον φαύλο να μην λάβει την ευκαιρία"...είπε ο Δημόκριτος, τώρα όμως είναι πολύ αργά, φαύλοι γίναμε ούλοι...   
...κλείστε τις τράπεζες, οι Γερμανοί κλέβουν, είναι κλέφτες, σηκώστε τις οικονομίες, όπως σηκώνετε το φουστανάκι μιας δεσποινίδος...

 ...η πολιτική αισθητική- κεφάλια για πούλημα...                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου