Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ των ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ είναι ΕΔΩ...

...τα θαλασσώσαμε ευφυή μου κε Ε. Βενιζέλο; Βέβαια ως πολιτικός δεν υπάρχει αμφιβολία, τρικυμία 150 μποφόρ, ως υπάλληλος όμως, είτε το θέλατε είτε δεν το θέλατε, είτε το παίρνατε χαμπάρι είτε όχι, όπου σας οδηγούσαν τα κοντά σας βήματα, τα πήγατε θαυμάσια- απόλυτη νηνεμία....
...ανάμεσά μας υπάρχουν πολλοί αυτιστικοί, μιλώ για τις μη κλινικές περιπτώσεις, οι περισσότεροι της Χρυσής Αυγής αυτιστικοί, οι περισσότεροι των συγγραφέων μας αυτιστικοί, οι περισσότεροι των εικαστικών αυτιστικοί, οι περισσότεροι των κριτικών μας, όποιας κριτικής, αυτιστικοί, ίσως και εγώ να είμαι αυτιστικός, καθότι ασχολούμαι με τους αυτιστικούς, αλλά ένας, ένας, από αυτούς που μας περιτριγυρίζουν, είναι περισσότερο από όλους βαρύτατα αυτιστικός, ίσως και κλινικά αυτιστικός, μάλιστα είναι κουρεμένος, όπως κουρεύονται οι Αμερικανοί πεζοναύτες. Επάγγελμα; Κατώτατος λογιστής ενός Ανύπαρκτου Κράτους, εντεταλμένος να τελέσει μιαν αποστολή...
...οι αυτιστικοί επιλέγονται χρόνια πριν τους ανατεθεί η αποστολή, εκπαιδεύονται κατάλληλα και μαθαίνουν, πάνω από όλα, να πιπιλούν το δάχτυλό τους, ίσως και όλα τους τα δάχτυλα, πριν χαϊδέψουν τον σκύλο τους-, έτσι όταν βλέπετε κάποιον κουρεμένο α λα πεζοναυτικά να χαϊδεύει σκύλο, να είστε σίγουροι πως πρώτα πιπίλισε το δάχτυλο/δάχτυλά του και μετά έπεσε με τα ανέκφραστα γλοιώδη μούτρα του πάνω από αριθμούς...
...η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ των Αυτιστικών είναι ΕΔΩ, και οι αυτιστικοί αναγκαστικά εγκαθιδρύουν και εκτελούν μεσαιωνικές μεθόδους- βιώνουμε έναν προ-παραγγελμένο ΜΕΣΑΙΩΝΑ, με ιεράρχη τον κο Σημίτη και εκτελεστή διαρκείας τον κο Βενιζέλο, ο οποίος ψάχνει για σωσίβιο στους 58 αναρχικούς της Κεντρο-Αριστεράς, διότι περί αναρχικών πρόκειται με έντονα χαρακτηριστικά αυτισμού, αν μάλιστα παρατηρήσετε επαρκώς, επαρκέστατα, θα δείτε ότι ένα ή δύο ή τρία δάχτυλα από τα δάχτυλά τους, είναι πρησμένα από το πιπίλισμα...
...ο Μεσαίων της ανασφάλιστης εργασίας είναι ΕΔΩ! Εδώ, σήμερα, τώρα, αυτή στιγμή, ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ υφίσταται τον μεγαλύτερο εξευτελισμό που μπορεί άνθρωπος να υποστεί- δουλεύει 10 ή 12 ώρες στα κάτεργα, δίχως να έχει τη δυνατότητα να πάει να ουρήσει-, ξέρετε, αν δεν κατουράς, το ούρο ανεβαίνει στον εγκέφαλο, ή στην καλύτερη περίπτωση μολύνει την κύστη, ή τα νεφρά-, και στα χαρτιά είναι ασφαλισμένος για 5 μόνο ώρες, στο τέλος της εργασίας, εξουθενωμένος από τον κάματο μιας οδυνηρής μονότονης δουλείας, παίρνει τα ολίγα γαμημένα ευροΜάρκα και τα καίει, διότι μόνο τότε διαπιστώνει ότι δούλεψε για 30 αργύρια, γιατί μόνο τότε διαπιστώνει πως δεν αξίζει τίποτα η ύπαρξή του, μόνο τότε διαπιστώνει πως δεν μπορεί να χαρεί τίποτα, μα τίποτα, και πάνω στην απελπισία του, καίει την πενιχρή προσβλητική αμοιβή από έναν άχρηστο, βδελυρό, εγκληματία, αμόρφωτο, απαίδευτο εργοδότη, άσχετα αν έτσι εκδικείται τον εαυτό του- σώζει όμως την αξιοπρέπειά του, και αυτό θα γίνει και αύριο, και αύριο, και αύριο...
...στη ζωή μου έμαθα να είμαι τίμιος στους τίμιους-, τους άτιμους τους απομάκρυνα... 
...στη ζωή μου έμαθα να είμαι ειλικρινής στους ειλικρινείς-, τους ανειλικρινείς τους απομάκρυνα... 
...απέδιδα μόνος μου Δικαιοσύνη- με κλέβεις;, έλεγα, θα σε κλέψω και εγώ και μετά θα σε απορρίψω διά παντός... 
...μου είπες ψέματα;, έλεγα, ε, τότε εγώ θα σου πω το μεγαλύτερο ψέμα, τόσο εκκωφαντικό, που θα σε κουφάνει και δεν θα ακούς το κουδούνι της εξώθυράς σου για την πόρνη που κάλεσες για μιαν αστραπιαία σεξουαλική ηδονή, την οποία θα πλήρωνες με τα κλεμμένα χρήματα της ανασφάλιστης δουλείας που επέβαλλες στους εργαζόμενους συνανθρώπους σου..
...έκλεψες ώρες από τη ζωή μου;, ε, τότε θα σου κόψω το φαλλό, όπως έκαναν οι Χριστιανοί στα αγάλματά μου... 
...θα σου κλείσω το αιδοίο με κλειδωνιά, αν είσαι γυναίκα εργοδότης, όπως έκαναν οι καθολικοί στρατηλάτες στις γυναίκες τους... 
...μαύρη εργασία ήθελες εργοδότη μου;, εύκολα κέρδη ήθελες πεινασμένε εργοδότη;, εκμετάλλευση συνανθρώπου σου ήθελες άξεστε εργοδότη;, και μάλιστα να βρίσκεις και τρόπους φοροδιαφυγής;, τώρα θα δεις τη δική μου έξοχη ποιότητα δολιοφθοράς που θα κάνω στα προϊόντα σου, για να μάθεις να σέβεσαι και εκτιμάς την ύπαρξη μου, θα σου χώσω τα ευροΜάρκα στον κώλο σου να μην μπορείς να αφοδεύσεις, να πάθεις ειλεό, να ξερνάς περιττώματα ηλίθιε αυτιστικέ...
...είμαι μια ευτελισμένη πόρνη, δεν μπορώ πλέον τι το αξιόλογο να κλέψω, βοηθήστε βόδια, βοοειδή, βούβαλα, βούβαλοι, βουβάλια, βοηθήστε, δεν ξέρετε ότι και η πορνεία χρήζει ανάγκης ποιότητας, ότι χωρίς ποιότητα, ακόμα και η πιότερο βδελυρή μας πράξη δεν έχει αξία, αναπτύξτε την ποιότητα του αυτισμού σας-  θα σας κάνει καλό, αλλά τι γράφω;, δύναται ο αυτιστικός, αυτισμένος στον αυτισμό του να αναπτύξει το παραμικρό; Ποτέ...
...πάλι θα το ξανά γράψω: η οργή με πνίγει, φτάνει μέχρι την οροφή μου και γίνεται ένα με αυτή, και μετά κατεβαίνουν- οργή/οροφή -και με πιέζουν, με συντρίβουν, με καταθλίβουν, και τότε αλλάζω όνομα...
...σήμερα διάλεξα το όνομα: Έκτωρ, καθώς με σέρνει ο άθλιος Αχιλλέας, με τη φτέρνα του προ-θρυμματισμένη από την ίδια τη ζωή...
...μα ποιος λογαριάζει τη ζωή του;, ποιος ορκίζεται σε αυτή να την κάνει καλύτερη;, ποιος γνωρίζει τι είναι η ζωή του;, ποιος τολμά να την κατοικήσει, όπως εκείνη επιτάσσει να κατοικηθεί;, ποιος γνωρίζει τα "Φτερά του Έρωτα";, το άδολο, το τίμιο, την αξιοπρέπεια;...
...πάλι ένα μήλο μόνο θα φάω πάλι σήμερα, διότι ένα μήλο μόνο πάλι έπεσε από τη μόνη μηλιά της φαντασίας...
...όταν έχεις φαντασία, δεν είσαι αυτιστικός, όταν έχεις φαντασία, ξέρεις και πως να εκδικηθείς τον κλέφτη, ψεύτη, επίορκο, ελεεινό αυτιστικό εργοδότη σου...
...η μαύρη Κυριακή της καταπιεσμένης οργής-, ο Δημόκριτος έγραψε: "Των ανθρώπων οι ελπίδες, όσο το κενό"...δεν ελπίζω πια, δεν μπορώ να ελπίζω, γιατί είμαι η ίδια η Ελπίδα, και η Ελπίδα δεν μπορεί να ελπίζει- χαίνει σε ένα κενό ως απέλπιδη Ελπίδα...                    
                     
        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου