Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Ο Almunia (ΑντιΠρόεδρος Ευρωπαϊκής Ένωσης) οι 58 της χυδαίας νεο-Ελληνικής ΚεντροΑριστεράς και η κα Ζέτα Μακρή της αντικαπνιστικής αντιστάσεως...

...ο κος Almounia απάντησε ότι, δεν υπάρχει εγγύηση για μη κούρεμα καταθέσεων, ακόμα και για 100.000 εβροΜάρκα, στην ερώτηση του κου Χουντή, Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ...
...τι γράφω εδώ και καιρό; ΜΗΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΕ-ΠΑΡΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΟΣ- ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΥΣΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΜΑΣ ΣΟΔΟΜΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΞΑΡΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΥΣΟΥΝ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ...
...συγνώμη για την χυδαία μου έκφραση, αλλά είναι τόσο χυδαία η εποχή μου που, αν δεν την αντισταθμίσω με τη γλώσσα μου, θα σκάσω, θα πλαντάζω ολημερίς από την οργή μου, και δεν κάνει, είμαι υγιής άνθρωπος, μέχρι τώρα το συκώτι μου άντεξε, παρά τα χιλιάδες εκατοντάδες λίτρα που ήπια, δεν είμαι παλιάνθρωπος, δηλαδή, παλιός άνθρωπος, φθαρμένος άνθρωπος, σκουριασμένος άνθρωπος, θλιβερός άνθρωπος, όπως πολλοί από τους 58 θρήσκους της νέας αίρεσης, της ΚεντροΑριστεράς. Μα και μόνο τους ιερείς της να δείτε, φτάνει-, πρόκειται για μια χυδαία έκφραση της χυδαίας πολιτικής θεατρινίστικης σκηνής...
...πάμε παρακάτω. Το επάγγελμα του πολιτικού στη χώρα μας, και όχι μόνο στη χώρα μας, είναι του Κουτού, εξού και κουτί, κουτάκια, παρακουτάκια, και όσα άλλα θέλετε ερμητικά σχήματα.
...τι συμβαίνει ακριβώς; Η δική μας κουταμάρα ψηφίζει κουτούς, και πώς αλλιώς να γινόταν; Κόρακας κόρακα μάτι δεν βγάζει, και μετά οι ψηφισμένοι προβάλλουν στους τοίχους την κουταμάρα τους, δηλαδή, την δική μας κουταμάρα... 
...αναφέρομαι στην ανάσυρση του αντικαπνιστικού νόμου με εγκύκλιο της υφυπουργού υπουργείου ανύπαρκτης περίθλασης υγείας, κας Ζέτας Μακρή, και λέω το εξής: δεν θα ήταν έξυπνο να διαχωριζόταν τα "μαγαζιά-μπαρ"- γράφω μαγαζιά, γιατί δεν πρόκειται για Μπαρ-, με την ένδειξη: "Καπνίζοντες" και με την επιβολή μηνιαίου χαρατσιού, όπως επίσης και με την ένδειξη: "Μη καπνίζοντες" με την επιβολή μηνιαίου χαρατσιού, λιγότερο από το πρώτο, διότι οι μη καπνίζοντες, φοβούμενοι για την ευπαθή υγεία τους, οι οποίοι βεβαίως, προτιμούν να αποθνήσκουν καταναλώνοντας πρόστυχες τροφές, π. χ. "τσιπς", (όπως βλέπετε παντού τσιπς) λένε: "Στα κομμάτια το 10% παραπάνω στη βρόμικη σαλάτα που θα φάω, τουλάχιστον θα έχω καθαρή ατμόσφαιρα και δεν θα καπνίζω παθητικά", έτσι, τα μαγαζιά, των εκ του φυσικού αρρώστων μη καπνίζοντες θα δουλεύουν και αυτά, έτσι, το χυδαίο αυτό κράτος του ψευτο-υπερ-εθνικισμού και των ελληνικαρίτιδων κουτών, θα εισπράττει, και από τους υγιείς και από τους αρρώστους...
...γιατί κα Μακρή, Ζέτα, δεν το σκεφτήκατε; Γιατί; Δεν καταλάβατε ότι τα 500 εβροΜάρκα ή τα διακόσια, θα είναι σποραδικά και λίγα ως εισπράξεις; Γιατί δεν προ-προ-προνοείτε ότι αν, ο καταστηματάρχης δώσει τα 200 εβροΜάρκα στον υπάλληλο, ο υπάλληλος, με τόση πείνα που υπάρχει, θα σβήνει το πρόστιμο; Εδώ υπάλληλοι του ΣΔΟΕ δωροδοκούνται. ΑΧ! κα Μακρή, Ζέτα, δεν το ξέρετε;, όπου πείνα και δωροδοκία- όπου υπερφορολόγηση φοροδιαφυγή, αυτή είναι η αλήθεια...
...μα το έγραψα: ο κουτός ψηφίζει κουτούς, και νά! το θέατρο της σχιζοφρένειας, όχι του παραλόγου, γιατί άλλο το παράλογο και άλλο το σχιζοφρενικό...
...ας αποτανθώ τώρα στον Έρωτά μου...Ω! Δέσποινά μου, απάνω μου με το χρυσό δοξάρι σου μη ρίξεις την αφεύγατη σαγίτα, πούχει την αιχμή βαμμένη στην αποθυμιά...έλα και γείρε το κεφάλι στα χέρια μου τ' αγαπημένα, να ζήσεις τ' όνειρο και πάλι, έλα σε μένα, έλα σε μένα...
...όσο για τους 58 της σχιζοφρενικής αίρεσης ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ-, και είναι σχιζοφρενική διότι πότε θα πηγαίνει στο κέντρο- αλήθεια, ποιο είναι αυτό το κέντρο;-, και πότε αριστερά- αλήθεια ποια είναι αυτή η αριστερά;-, σε κάθε περίπτωση, σε δουλειά να βρισκόμαστε ελεύθερης ισορροπίας, δηλαδή, όπου κάτσει η μπίλια, πότε στο κέντρο, πότε αριστερά, μέχρι να χάσουν την ισορροπία τους οι ελεύθεροι ισορροπιστές και γκρεμιστούν στον καιάδα της κουταμάρας...
...για πρώτη φορά, ύστερα από πολλά χρόνια είμαι ευτυχής, διότι δεν έχω να τρώω σε καθημερινή βάση και δεν με νοιάζει, γιατί ο Έρωτας χτύπησε την πόρτα μου και κατοίκησε το φτωχικό μου- βλέπετε κα Μακρή, Ζέτα, ο Έρωτας επισκέπτεται τους πεινασμένους, όχι για ψωμί και εξουσία, αλλά για πάθος και ομορφιά ζωής, εσείς όμως, όπως οι 58, προτιμάτε να πεθάνετε εντός της ανέχειας που συνοδεύει τον ενοχικό πλούτο...
...οι αιχμές του έρωτα ανήκουν στους όμορφους ανθρώπους...                      
           
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου