Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

Βρήκα τα συγκεκριμένα 5 ευροΜάρκα που μου γύρευε ο Στουρνάρας και γλίτωσα τη φυλακή...

...εσείς πότε θα γλιτώσετε από τη φυλακή σας; 
...μη δώσετε και μεγάλη σημασία στο σημείωμα αυτό, είμαι άρρωστος άνθρωπος, ερωτεύτηκα εν μέσω κρίσης μια πανέμορφη γυναίκα που ήρθε από το 2003, την είχα γνωρίσει σε γενέθλια, δεν θυμάμαι ποιανού- το όνομά της Bonheur Larme- ωραίο όνομα έχετε, της είπα με θαυμασμό. Ωραία μάτια, μου είπε πως έχω, και κοίταξα το καθαρό της πλατύ μέτωπο, τα λεπτά της χείλη, την εκπληκτική ελληνική μύτη της, τα ζωγραφισμένα της αυτιά και, παρ' όλα που ήταν ντυμένη, είδα τα όμορφα μικρά της στήθη, τις λαμπερές της κνήμες, τους στιβαρούς της μηρούς, τα παιδικά της πέλματα προικισμένα με δύναμη και ευελιξία, κοίταξα την εύφορη κοιλιά της, την ανεξάντλητη ράχη της και μετά εστίασα το βλέμμα μου στο σιταρένιο χρώμα των ματιών της με την ανεπαίσθητη σταγόνα πράσινου, που δίνει χάρη και ευελιξία στο βλέμμα της, διέκρινα την αύρα της καρδιάς της, στολισμένη λες με αστεριών θέληση... 
...Ω!, το βλέμμα της, μα ναι, το βλέμμα της όλος ο κόσμος, αυτό το εκπληκτικό βλέμμα, το γεμάτο ερωτική υγρασία...
...τα λεπτά της δάχτυλα, που κρατούσαν με λεπτότητα το ποτήρι με κρασί, νόμιζα πως από στιγμή σε στιγμή θα πέσει και θα θρυμματιστεί σε χίλια δυο ερωτικά σημάδια- ξέρετε, όταν χύνεται κρασί και σπάζει το ποτήρι στα πόδια σας, σημαίνει ότι έρωτας βαθύς χτύπησε, τρύπησε, θρυμμάτισε την καρδιά σας, και έτσι θρυμματισμένη θα μένει...
...αύριο φεύγω, μου λέει, πάω στα παιδιά μου...
...μένετε στο Παρίσι;
...ναι...
...σε ποιον δρόμο;...
...
...έρχεστε συχνά στην Ελλάδα...
...
...θα σας ξαναδώ;...
...Καληνύχτα σας, ήταν μια ενδιαφέρουσα συνάντηση...λυπάμαι...

Τα χρόνια πέρασαν, τη συνάντησα κάμποσες φορές σε όνειρα-, στα όνειρα κείται η αληθινή μας πραγματικότητα, η ψεύτικη πραγματικότητα είναι η Στουρνάρεια, η Σαμάρεια, η Βενιζέλεια, και ένα σωρό άλλες, όπως τα παιχνίδια που ολημερίς προβάλλει το κανάλι ΣΚΑΙ, Mega και άλλα, και ευτυχώς βρήκα αυτό το έρμο 5ευρο της Γερμανίας, που με εισαγγελέα και επιτακτικά μου ζητούσε ο Στουρνάρας και του το έδωσα για να μην μπω φυλακή, έπρεπε επειγόντως να αγοράσει τρία ρολά χαρτί τουαλέτας για την Τρόικα...
...είμαι ένας άρρωστος άνθρωπος, δίχως funds, δίχως καταθέσεις, δίχως οικονομίες, δίχως ομόλογα, δίχως ασφάλεια, δίχως τύχη στα τυχερά παιχνίδια, δίχως τσιγκουνιά, δίχως φίλους- αν και τον τελευταίο καιρό διαπίστωσα πως, καλύτερο είναι να έχεις έντιμους εχθρούς, παρά α-χρηστους φίλους -δίχως άκομψα ενδύματα, δίχως ασχεδίαστα παπούτσια, πολύχρωμος και γοητευτικός, όπως ποτέ άλλοτε, άρρωστος και πεινασμένος και ξυρισμένος, μα πάνω απ' όλα ερωτευμένος...
...μα γιατί είμαι ερωτευμένος; Ποια κατάρα με έφερε στον τόπο του Έρωτα; Γιατί επέστρεψε η Bonheur; Τι θέλει από εμένα; Καλά δεν ήταν στο Παρίσι;... 
...όχι, μου είπε, οι μισοί Γάλλοι, ήδη διαπιστώνουν το μεγάλο φιάσκο του ευροΜάρκου και δεν είναι πια ερωτικοί όπως παλιότερα, εδώ ο ήλιος είναι διαφορετικός, σε κάνει να βλέπεις αλλιώς τη δυστυχία που άπλωσε ακόμα μια φορά η Γερμανία στην Ευρώπη, άλλωστε, σας το έγραψα σε ένα μου γράμμα: σας ερωτεύτηκα από εκείνο το βράδυ των γενεθλίων, αυτός είναι ο λόγος που επέστρεψα, είμαι ερωτευμένη με το χρώμα των ματιών σας, με την ευστροφία του μυαλού σας, με τον τρόπο που χόρευες, τόσο ανάλαφρα, σαν τον Φρεντ Αστέρ, έτσι ανάλαφρα κάνεις έρωτα;...
...στην ερώτηση αυτή, το βλέμμα της υγράνθηκε...

...πέρασε και αυτή η μέρα και έδωσα και το συγκεκριμένο χαρτονόμισμα των 10 ευρό, όπου η μία του πλευρά απεικονίζει τον Χίτλερ και η άλλη το γεμάτο αγκάνθινο σχήμα της ά-νοστης Γερμανίας...

...ακούσατε, ακούσατε, φώναζε σήμερα το πρωί ο ντελάλης ειρωνικά, "πρέπει να ξεχρεώσουμε, έτσι θα σωθούμε αφού αφανιστούμε, αφού όλοι πάμε φυλακή και αφού ο κος Τσακαλώτος έχει επενδύσει σε hedge funds, μη φοβάστε, πληρώνετε, πληρώνετε, καταθέτετε, καταθέτετε, η σωτηρία σας είναι μπροστά, εκεί μπροστά στα ταμεία της όποιας τράπεζας, της όποιας εφορίας, του όποιου κερδοσκόπου, του όποιου τοκογλύφου- η Τράπεζα Πειραιώς αγόρασε το ύδωρ της Πάτρας, τώρα θα δείτε πόσο θα αυξηθούν τα μερίδιά σας εσείς οι μέτοχοι, θα κερδίζετε γιατί οι συμπολίτες σας θα θέλουν να ξεδιψάσουν, να πλένονται, να δροσίζονται, ξεχνάτε όμως πως αργά ή γρήγορα θα έρθει και η δική σας σειρά να πληρώνετε το ένα ποτήρι νερό ένα ευρό...ακούσατε, ακούσατε, όλοι οι μνημονιάκηδες, μπορεί ο νεο-Έλληνας να μην έχει μνήμη, μνήμη όμως έχει ο Έρωτας, και μάλιστα εκδικητική"...

...Ευρώπη σημαίνει, "Τόπος Ευρύς", μία από τις Κόρες του Τιτάνα Ωκεανού και της Τιτανίδος Τηθύος- είδατε πόσο θαυμασίως ανοιχτή είναι η Ελληνική Μυθολογία και πόσο κλειστή η Προτεσταντική και όποια άλλη μονοθεϊστική θρησκεία ή αίρεση ή παρακλάδι ή, ή, ή, ή;... 
...μακριά λοιπόν από κάθε μορφή θρησκείας ή θρησκευτικότητας, πρόκειται για τράπεζες- οι θρησκείες κλέβουν τις ψυχές σας και οι τράπεζες τους κόπους σας... 
...οι ανοιχτοί τόποι έκλεισαν, στο χέρι μας να κρατήσουμε ανοιχτούς τους δικούς μας, ή να τους ανοίξουμε, αν τους έχουμε κλείσει-, τελειώνοντας λέω: τους ανοιχτούς τόπους τους κλείνουν οι ά-ψυχοι, εκείνοι που δεν έχουν ψύχα, (το ξέρω, το ξέρω, γράφεται με ιώτα, αλλά εγώ κάνω ό,τι θέλω με τη γλώσσα, η γλώσσα είναι δική μου όπως η ψυχή μου) που είναι άδεια κελύφη, αλλιώς, χαρτονομίσματα θρησκειών και τραπεζών- επιλέξτε που ανήκετε: στο ά-ψυχο παραλήρημα του νομίσματος (που σημαίνει: νομίζω πως έχω) ή στον εν-ψυχή-λόγο, εξού και εμψυχώνω...
...κύριε Στουρνάρα, είστε ένας μικρός λογιστάκος, σαν εκείνον της έξοχης ταινίας του μεγάλου Όρσον Ουέλς:"Αθάνατη Ιστορία" βασισμένη στο εξαίρετο αφήγημα της Ισαάκ Ντένισεν ή άλλιώς, Κάρεν Μπλίξεν...
...γλυκιά μου Πατρίδα, σε γύμνωσαν, σε έσυραν, σε διαγούμισαν, σε βίασαν, σου έκλεψαν και τα σύννεφα και τα ύδατα, συγχώρεσε τις άδειες μας του Άδη ψυχές...και τώρα ξανά ύπνος...
...πριν πέσω στο κρεβάτι με επισκέφτηκε η θέληση των αστεριών με τη μορφή της Bonheur, και με πήρε αγκαλιά, και θαύμασα ακόμα μια φορά τον άνθρωπο και είπα μαζί με τον Δημόκριτο:
"Τις ψυχές, οι απλές αναζητήσεις τις κινούν αρμονικά και πλούσια ωφέλιμα, στέκουν μακριά από τις δύστοπες διατυπώσεις των δολοπλόκων και απατεώνων"...

...η απλή καρδιά είναι μεγαλύτερη και από την πιο μεγάλη, και η Bonheur είναι μια απλή καρδιά που έκανε τη δική μου πιότερο απλή...   
       



                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου