Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Η μπότα των Γερμανών είναι εδώ, αξιότιμε Wolgang Dold- τώρα με τη μορφή ενός άθλιου νομίσματος...

...που με μαθηματική ακρίβεια μας οδηγεί σε έναν νέο Μεσαίωνα, και ρωτώ από εδώ, με την αδύνατη φωνή μου: Συμπολίτες μου, προτιμάτε το Μεσαίωνα του βρόμικου νομίσματος ΕυροΜάρκου ή το πρώτο πρώτο νόμισμα της Ευρώπης, τη Δραχμή; Προτιμάτε να ξεπουληθεί ο τόπος μας για μια φενάκη με το όνομα Ευρώ;, να παραδοθεί ολοκληρωτικά στη βαρβαρότητα των Γερμανών; Προτιμάτε να ζούμε κάτω από τη μελαγχολία, την αγωνία, τη θλίψη που επιφέρουν οι απειλές και οι εκβιασμοί των βάρβαρων Γερμανών; Προτιμάτε να ερημώνει ο τόπος μας; Ο Σόιμπλε, ο μεγάλος αυτός ανήρ, εκστόμισε ακόμα μία ύβρη από το βρόμικο στόμα του εναντίον του τόπου μου, δήλωσε πως έχομε κάνει πρόοδο, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε και άλλο. Με άλλα λόγια, θέλει περισσότερη ανεργία, περισσότερες αυτοκτονίες, περισσότερες πτωχεύσεις... 
Πρέπει να φύγομε από το ΕυροΜάρκο. Δεν μπορεί η οικονομία μας να ανταγωνιστεί ένα μη πολιτικό σκληρό νόμισμα, αλλά καταβάθος κερδοσκοπικό, άλλωστε όλοι το λένε πια: το πρόγραμμα δεν βγαίνει, άρα;, δούλοι εσαεί και πτωχευμένοι, όπως δούλοι οι κυβερνώντες και πτωχοί στο μυαλό...
Διάβασα χθες το άρθρο του ανεκδιήγητου, μα πάνω απ' όλα Κυρίου Σημίτη, στην Εφημερίδα των Συντακτών, φυσικά δεν την αγόρασα, τη δανείστηκα από τον περιπτερά της ακτής μου, και δεν διάβασα παρά ένα κείμενο δουλικό και κουτό ενός δούλου που υπηρετεί και ανήκει στο σύστημα, και όποιος ανήκει σε ένα σύστημα, στο όποιο σύστημα, δεν έχει δική του σκέψη, δεν έχει δική του υπόσταση- κρατιέται από τα μπαστούνια που του παρέχει το σύστημα- κρίμα στη εφημερίδα που του δίνει βήμα να αραδιάζει τις ανοησίες του αυτός ο ανόητος τάχα πολιτικός και μάλιστα εκσυγχρονιστής- και άλλη φορά το έχει κάνει, αν ήμουν συντάκτης εγώ δεν θα του παραχωρούσα παρά μόνο ένα μονόστηλο και αυτό για την αναγγελία της σιωπής του...
Λοιπόν κύριε Wol(Gang), (ξέρετε φαντάζομαι αγαπητοί μου αναγνώστες τι σημαίνει, gang και τι gag), είστε ευχαριστημένος με την κερδοφόρα απόδοση του ΕυροΜάρκου σας; Κοιμηθήκατε καλά, δίχως τύψεις και ενοχές αφού και σήμερα παιδιά θα πεινούν, αφού και σήμερα θα κόβετε το ηλεκτρικό στους συμπολίτες μας γιατί δεν θα έχουν να το πληρώσουν, αφού και σήμερα ασθενείς δεν θα έχουν να αγοράσουν τα φάρμακά τους- ένα Dachau/στρατόπεδο συγκέντρωσης μεταβλήθηκε το τόπος μας και αυτό χάρη των εσωτερικών δούλων, πόσα ακόμα θέλετε να κλέψετε ακόμα μια φορά από αυτόν τον τόπο του πολιτισμού, βάρβαροι Γερμανοί, ανθέλληνες και ανθευρωπαίοι;... 
Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλες πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης, αλλά καθώς βλέπω, ανήκουν στο σύστημα που οδηγεί σε αδιέξοδο, και ό,τι οδηγεί σε αδιέξοδο, μοιραία οδηγεί και στην Έξοδο...
Raus, πάρτε την μπότα σας με τη μορφή νομίσματος και φύγετε- εγώ πάντως θα σας δώσω το αντίτιμο του εισιτήριου, προτιμώ να ζω με λίγη τομάτα και να είμαι ελεύθερος, παρά να τρώω λουκάνικα μεταλλαγμένου κρέατος, προτιμώ να πεινάσω, αλλά θα νιώθω τα μέγιστα αγαθά: την Ελευθερία, την Τιμή, την Αξιοπρέπεια...
Μη φοβάστε νεο-Έλληνες, μην πέφτετε στην παγίδα των απειλών και των εκβιασμών, και μην ξεχνάτε άλλωστε ότι, όποιος απειλεί και όποιος εκβιάζει, αυτός είναι σε δύσκολη θέση και όχι αυτός που εκβιάζεται...
Και τώρα λίγο φθινόπωρο...
Εγώ πάντως δεν ξύπνησα καλά γιατί δεν κοιμήθηκα καλά κ. Wol(Gang) Dold, και αυτό γιατί δεν έχω να πληρώσω το ηλεκτρικό, και αυτό γιατί δεν ξέρω πόσα βρόμικα ΕυροΜάρκα θα μου αφαιρέσουν από τη σύνταξη- βάρβαροι Γερμανοί, βάρβαρου νομίσματος...                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου