Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

Η Βαρβαρότητα Γερμανών ή Βαρβαρότητα ΑνθΕλλήνων...

...ώρα 6 πρωινή ακριβώς, η πρώτη δόση καφεΐνης, η πρώτη δόση νικοτίνης, η πρώτη φράση: Βαρβαρότητα Γερμανών ή Βαρβαρότητα ΑνθΕλλήνων; Η Bonheur Larme, που είναι πλάι μου, μου κλείνει σκωπτικά το μάτι. Συμφωνώ, πρέπει να αλλάξω πλευρό, δεν πρόκειται για Βαρβαρότητα Γερμανών, αλλά ΑνθΕλλήνων. 
Η Bonheur, καθώς γυναίκα, είναι εξυπνότερη από εμένα, το ένστικτό της βαθύτερο, τα συναισθήματά της πλουσιότερα και πιο οξυδερκή, με πείθει και αλλάζω γνώμη και πλευρό: τάσσομαι υπέρ της αθωότητας των Γερμανών και εναντίον των ελεεινών ΑνθΕλλήνων. Τάσσομαι υπέρ της κερδοσκοπίας των Γερμανών και εναντίον της λιγουριάς των ΑνθΕλλήνων. Τάσσομαι υπέρ της γνήσιας, μέχρι διαστροφής, ανασφάλειας των Γερμανών και εναντίον της μαγκιάς των ΑνθΕλλήνων.
Έχω δει βλάκα πρωθυπουργό, καιροσκόπο, ανάλγητο, οσφυοκάμπτη πρωθυπουργό να παίζει μονάχα ξερή, αλλά μάγκα πρωθυπουργό, πρώτη μου φορά. Μιλώ για τον τωρινό μας πρωθυπουργό. Μίλησε για "καβάτζα", (φαίνεται ότι δεν έχει χαμπαρίσει πως, ο ίδιος είναι καβάτζας πρωθυπουργός της Γερμανίας), βουλευτών σε περίπτωση άρνηση κάποιων της συμπολίτευσης να ψηφίσουν τα νέα σκληρά μέτρα.
Ίσα ρε φιλάρα μάγκα, πες τα όλα, προσκύνησε και άλλο το πλέον κερδοσκοπικό, τοκογλυφικό νόμισμα που έχει επινοηθεί ποτέ. 
Συχνά μιλάμε για αποπλάνηση ανηλίκων, μα εδώ πρόκειται για αποπλάνηση Ενήλικων. Εγώ πάντως, κάθε ΕυροΜάρκο που μου περισσεύει, το αλλάζω με λίρα Αγγλίας, νιώθω πιο σίγουρος, άσχετα αν χάνω προσώρας με την εναλλακτική πράξη.
Οι ΑνθΈλληνες είναι εδώ, οδηγούν τον τόπο σε πλήρη μαρασμό εξαιτίας ενός νομίσματος- άρα οι πολίτες είναι νομίσματα που κυκλοφορούν χωρίς ηθικό αντίκρισμα, και όχι το αντίθετο, όπως θα έπρεπε να συμβαίνει.
Ζήτω ο ΦΟΒΟΣ που ασκεί το ΜαρκόΕυρο, Ζήτω η λιγουριά μας που επιτάσσει: Καλύτερα ψωροευρωπαίος, παρά Έλληνας ή ΝεοΈλληνας, που συνηθίζω να γράφω, χωρίς αξιοπρέπεια, τιμή, πολιτισμό. 
Αυτή τη μέρα, 24 Νοεμβρίου 2013, καταθέτω την πλήρη υποταγή μου στις "Κιλότες", που φορούν τα "αρσενικά", πρέπει να αποδεχτώ την ήττα μου, αλλά, από την άλλη μεριά πρέπει να ορθώσω τη γνήσια εξέγερσή μου υπέρ τις κιλότες των γυναικών- των αληθινών γυναικών, όχι των φεμινιστριών-, πρέπει να είμαι συνεπής, δηλαδή: όπως απεχθάνομαι τα ευνουχισμένα αρσενικά, έτσι απεχθάνομαι και τα οπλισμένα θηλυκά: Femme-νισμός/ homme-νισμός, το ίδιο και αυτό.
Ο Τολστόι έγραψε: "Η σύγχρονη ιστορία μοιάζει με τον κουφό που απαντάει σε ερώτηση την οποία κανείς δεν του έκανε". ¨
Την παραλλάσσω ελαφρώς: "Η σύγχρονη εποχή μοιάζει με κωφό που απαντάει σε ερώτηση που του απηύθυνε ένας τραυλός". Φίλτατοι φίλαυτοι, έχομε τελειώσει, και χαίρομαι που έχομε τελειώσει, ε, δεν ήταν και τόσο ευφυές το ξεκίνημά μας. 
Και τώρα κρουστά, τρικυμιώδη κρουστά, και πνευστά, δαιμονιώδη πνευστά, όπως πολύ καλά ήξερε ο Νίτσε να ενορχηστρώνει: "Μια λαίλαπα παρασέρνει όλα αυτά τα νεκρά, τα σάπια, τα εξαρθρωμένα, τα εκτρωματικά πράγματα σ΄ ένα στρόβιλο κατακόκκινης σκόνης και τα σηκώνει σαν γύπας στον αέρα. Θαμπωμένα και ταραγμένα, τα μάτια μας μάταια αγωνίζονται να διακρίνουν αυτό που χάθηκε. Γιατί ό,τι βλέπουμε τώρα μοιάζει σαν να βγήκε από το μνήμα..."* 
"...γιατί ό,τι βλέπουμε τώρα μοιάζει σαν να βγήκε από το μνήμα...
του ΕθνικοΣοσιαλισμού και του Δωσιλογισμού...

Σε ευχαριστώ Bonheur, μου άνοιξες τα μάτια- πάντα η γνήσια γυναίκα μου άνοιγε τα μάτια...
...η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει...

*Μετ. Γιάννη Λάμψα.
                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου