Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Ο κ. Γλέζος και ο κ. Πάγκαλος και ο κ. Στουρνάρας και η τελευταία μου ακτή...

...χθες έγραψα: "Κάποτε το παρελθόν εξαντλεί τις επιταγές του. Τι θέλω να πω;, θέλω να πω πως πρέπει να αποσυρόμαστε και να παύομε να εξαργυρώνομε τα έργα μας, αυτά έγιναν, πάνε τελείωσαν, και αν δεν έχομε άλλα να κάνομε, να αποσυρόμαστε και να μην γινόμαστε ικέτες ή επαίτες εν ονόματι ενός ένδοξου παρελθόντος, αναφέρομαι στον κ. Μανώλη Γλέζο".
Στα αλήθεια γιατί κοινοποίησε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ (έχω παρατηρήσει πως ο κ. Γλέζος, δεν αναφέρεται ποτέ στο κόμμα μου, αλλά στο ΣΥΡΙΖΑ) ότι δεν πείθει για τα πού θα βρει τα λεφτά; Αυτό δεν μπορούσε να το μοιραστεί με τους "συντρόφους του;", δεν θα μπορούσε να το φέρει σε συζήτηση αυτό το έλλειμμα εσωκομματικά; και βέβαια θα μπορούσε, αλλά δεν το έκανε, αντίθετα έδωσε σκυτάλη στη Ν.Δ. και άλλους τυχάρπαστους να ανεβάσουν τα μανίκια τους και να αρχίσουν τα χαστούκια από εδώ και από εκεί, εμ, βέβαια, αφού το είπε ο Γλέζος, τι μας τσαμπουνά τώρα ο Τσίπρας, όπως και άλλα σοβαρά μέλη του κόμματος. 
Και είναι απορίας άξιον: δεν κατάλαβε ο κ. Γλέζος, άξιος σε πολλά, εκ των προτέρων ότι θα έριχνε νερό στην στεγνωμένη κάνουλα της ανίκανης να πει ένα "ΟΧΙ" κυβέρνησης;...δεν καταλαβαίνω, δεν κατάλαβα, δεν θα καταλάβω.

"...γιατί η Ελλάδα πρέπει να είναι πάντα θύμα και από κάτω; Γιατί αυτή η κακομοιριά; Πώς σας έπιασε αυτή η μιζέρια;». Το παραπάνω το είπε ο κ. Πάγκαλος, και φυσικά η απάντηση στην υποκριτική του αυτή διερώτηση, αλλιώς στην τύφλα του, είναι εύκολη: Μα γιατί κ. Πάγκαλε, κυβερνήσατε τόσο άθλια τη χώρα, καθώς άθλιοι, πλην ολίγων εξαιρέσεων, και μάλιστα είπατε ότι το μνημόνιο είναι ευχή για τη χώρα μας...είναι ευχή για τη χώρα μας κ. Πάγκαλε; Ε, δεν πρέπει μόνο να είστε υπερφίαλος, αμετροεπής, πρέπει να είστε και αλγεινά θεότυφλος, δεν έχετε καταλάβει ότι έχετε γίνει νούμερο πρώτο στην πίστα της γελοίας επιθεώρησης που 4 χρόνια τώρα παίζεται στον τόπο μου;.

"Κάτω τα χέρια από την πόρνη μου". Μακριά από σοσιαλίστριες φεμινίστριες, όπως μακριά και από τη κ. Ρεπούση...γενικώς μακριά από γυναίκες που επιζητούν ολούθε εξουσία από όποιον χώρο και αν προέρχονται και όποια ψευδοΐδεολογία υπηρετούν εξυπηρετώντας τα φίλαυτα συμφέροντά τους-, η ανταγωνιστική τους μάνητα σπάει τα πιο σκληρά καρύδια, και επειδή εγώ δεν τα πηγαίνω διόλου καλά με τον φιλόνικο ανταγωνισμό, αλλά με την ευγενή άμιλλα, φυσικά τις αποφεύγω, και σίγουρα προτιμώ τις πόρνες από τις ανταγωνίστριες του αγαθού μου φύλου...άκου να διώκονται οι πελάτες των όμορφων αυτών γυναικών- εννοώ τις πόρνες-, για μένα και η πιο άσχημη πόρνη είναι πανέμορφη παντού. 
Η σοσιαλίστρια βουλευτίνα Μοντ Ολιβιέ, κατέθεσε στη βουλή των Γάλλων, νομοσχέδιο να διώκονται ποινικά και οι πελάτες των ιερόδουλων. Έλα μουνί μου στον τόπο σου να μην σε ξεκολλήσω, τι μεσαιωνικά πράγματα είναι αυτά;, και μάλιστα σοσιαλιστικά, δηλαδή, άναντρα, για να μην πιο βαριά λέξη- δεν έχω συναντήσει, γνωρίσει σοσιαλιστή που να είναι άνδρας με σθένος, γενναίος, ειλικρινής- πάντα φυγόδικος από τις κλεψιές του. Όχι πως οι δεξιοί είναι καλύτεροι, όχι δεν ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο, αλλά από τους δεξιούς ξέρεις τι περιμένεις, δεν υπόσχονται και δεν τηρούν ήθος- οι άλλοι όμως, που ισχυρίζονται, νά, για αυτό με δαιμονίζουν οι αριστεροί που είναι κουτοί και δεν ξέρω τι άλλο.

Και πού είναι ο κ. Στουρνάρας; Α!, ναι, στην άβυσσο της ηλιθιότητας. Και είμαι περίεργος να μάθω τι απαντά στους κοντινούς του, όταν τον ρωτούν: "γιατί τα κάνεις αυτά;, αφού δεν βγαίνει το πρόγραμμα", γιατί δεν μπορεί να μην τον ρωτούν, έτσι από πονηρή αγαθότητα βρε αδερφέ. Είμαι σίγουρος πως λέει: "Άσε έμπλεξα και δεν ξέρω πώς να ξεμπλέξω, έχω και αυτόν τον πρωθυπουργό, που πότε πατά εδώ και πότε εκεί λέγοντας κάθε φορά και ένα νέο ψέμα"

Και πού είναι η ακτή; Τις προάλλες έγραψα πως βρήκα την τελευταία μου ακτή, δεν εννοούσα λιμάνι, γιατί όταν κάποιος βρίσκει λιμάνι, γνωρίζει πως υπάρχει ενδοχώρα, εκείνος όμως που βρίσκει την ακτή γνωρίζει πως δεν υπάρχει ενδοχώρα- απλώς ίσταται -μήτε αναχώρηση μήτε επιστροφή- και είναι κάποια λιμάνια που είναι μόνο για αναχώρηση ή μόνο για επιστροφή -καμιά όμως ακτή δεν υπόσχεται αναχώρηση, δεν υπόσχεται επιστροφή- ελπίζω να έγινα κατανοητός...
Πού να είναι αυτά τα απελπισμένα παλιά μούτρα;
Ο καημένος ο Μπιν Λάντεν, είχε πεθάνει χρόνια πριν την επίσημη εκτέλεσή του. Γεια σας και χαρά σας από την ακτή μου.    
   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου