Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Δείτε το παρακάτω βίντεο επειγόντως για να δείτε ποιοι υπεραμύνονται την έννομη τάξη, και ύστερα;

http://youtu.be/wWdut0XaUj8

Το είδατε; Τι από όλα νιώσατε; Οργή; Ταπείνωση; Υποτίμηση της νοημοσύνης σας; Μήπως νιώσατε, έστω για μια στιγμή, ότι παρακολουθήσατε έναν πίθηκο που τρώει μια τεράστια μεταλλαγμένη μπανάνα και δεν δίνει διάρα για το τι του λέει ο ένας ή ο άλλος επισκέπτης του ζωολογικού κήπου;... 
...ζωολογικός κήπος δεν σας μοιάζει να είναι η σημερινή βουλή;, αν όχι στο σύνολό τους, αλλά σε σεβαστό ποσοστό; Σε εμένα μοιάζει με ζωολογικό κήπο με άγνωστα είδη ζώων που με βάζουν σε περιέργεια να τα ερευνήσω διότι η γλώσσα τους είναι τόσο βάρβαρη που δεν την καταλαβαίνω. Ακούω τα ζώα αυτά να μιλάνε σε μια γλώσσα μιας απομονωμένης νομάδας στην έρημο της διαφθοράς, αναλγησίας, κουταμάρας- διακατέχονται από ένα ξεχωριστό είδος φασιστικού βαρβαρισμού- του κοινοβουλευτικού βαρβαρισμού- αυτό ένιωσα παρακολουθώντας το βίντεο... 
...η σοσιαλιστικοδεξιά κυβέρνηση, (νέο είδος διακυβέρνησης, που μόνο στην χώρα μας θα μπορούσε να δέσει), υποτιμά κατάφορα τη νοημοσύνη μας- μια εκπομπή, σε ένα σοβαροφανές κανάλι μετέδωσε την υποτιθέμενη σοβαρή πληροφορία ότι, ο δολοφόνος του Παύλου Φύσσα, ήταν πρώτα αριστερός, (χωρίς να κατονομάζεται κόμμα ή χώρος), και πήγε στη Χρυσή Αυγή για να βγάζει χαρτζιλίκι- και δεν αναρωτήθηκε κανείς από τους συνομιλητές για το απλό: ο πρώην αριστερός μαχαίρωσε ή ο νυν χαρτζιλικόμενος από τη Χρυσή Αυγή; Βέβαια, εγώ αναρωτήθηκα το παρακάτω: Ο κος Χρύσανθος Λαζαρίδης, πρώην αριστερός, μήπως πήγε στη δεξιά για να χαρτζιλικωθεί;, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς η εμμονή του ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα εκτός συνταγματικού τόξου- ας μπει στον κόπο ο παραπάνω σύμβουλος του πρωθυπουργού να παρακολουθήσει το παραπάνω βίντεο για να δει ποιο κόμμα είναι εκτός συνταγματικού τόξου... 
...τα πράγματα δεν είναι καλά, διόλου καλά και εγώ δεν είμαι καθόλου καλά, ψόφησε και η αγαπημένη μου γάτα από την πείνα διότι αναγκάστηκα να τρώω τις κονσέρβες της και δεν μπορώ να βρω ακόμα σε ποιο κόμμα να αποτανθώ για να ζαρτζιλικώνομαι, για μια στιγμή σκέφτηκα το Πασόκ, να κάνω παρέα με τον Χωμενίδη και Χειμωνά κ.ά., (φυσικά δεν υπαινίσσομαι ότι χαρτζιλικώνονται), αλλά το σκέφτηκα λίγο αναλογιζόμενος τι θα πούνε αύριο-μεθαύριο τα εγγόνια μου, όσο για τον πρωθυπουργό, στο δήθεν διάγγελμά του για το πολιτικό έγκλημα, δεν είπε τι το σοβαρό και κάθετο: φληναφλήματα εκστόμισε ακόμα μια φορά...
...και χάρηκα με τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ που ακύρωσε την πρότασή του να κρατήσει η βουλή ενός λεπτού σιγή για τον Π. Φύσσα, όταν αποδέχτηκε την πρόταση και η Χρυσή Αυγή...
...εγώ σήμερα δεν είμαι αυτός που ήμουν χθες ενώ όφειλα να ήμουν προχθές και δεν ξέρω που θα είμαι αύριο- θέλω να πω πως, οι περισσότεροι, από ό,τι έχω παρατηρήσει, including me, είναι εκεί που δεν υπάρχει ημέρα, καθότι η ύπαρξή μας αποκτά αξία και λογιάζεται ως τέτοια όταν είμαστε εκεί που οφείλαμε να ήμασταν κάθε μέρα: στην ψυχή μας και στο πετσί μας, γιατί η ελπίδα του καθενός μας είναι και ελπίδα του διπλανού μας...

...τόση στοιβαγμένη γνώση!, τόσος χαμένος κόπος, ώρες!, και γιατί;, για να μας διαφεντεύουν οι υπάλληλοι των δανειστών- τελεία και παύλα, δείκιο είχε ακόμη μια φορά ο Χατζηδάκις:
"Ο Νεοναζισμός δεν είναι οι άλλοι", είμαστε εμείς που δεν είμαστε εκεί που οφείλομε να είμαστε...ΚαληΝύχτα σας...     

2 σχόλια:

  1. Το είδα πριν μέρες και έμεινα άναυδη νοιώθοντας παντελώς ηλίθια που με διαφεντεύουν τέτοια ζώα... τώρα βέβαια βρίζω τα ζώα μα πως να τους χαρακτηρίσω;
    Τόσα βιβλία! Τόση γνώση! Για να αισθάνεσαι καλύτερα την βρωμιά και την αδικία που καταπίνεις αφού δεν έχεις τίποτα άλλο να καταπιείς;
    Κάνω στάση στην τελευταία παράγραφο.... Δεν είμαστε εκεί που οφείλουμε να είμαστε... Όχι δεν είμαστε πουθενά αφού οι επαναστάσεις γίνονται πια στο fb με άφθονα like !!! Έτσι θα σωθεί αυτός ο τόπος... με like!!!

    Καλό σας βράδυ κ. Σκοπελίτη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό σας Βράδυ και σε εσάς πιστή μου αναγνώστρια και πάνω από όλα Καλό να είναι το αύριο και να έχει συναθροίσει όλες τις στιγμές σας εκείνες που ήσασταν εκεί που οφείλατε να ήσασταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή