Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Το πλεόνασμα του κ. Σαμαρά και της κ. Ρεπούση και οι ενταύθα υποστηρικτές των δανειστών και οι ενταύθα κατά των δανειστών...


...πιστέψτε με, χθες δεν κοιμήθηκα διόλου, είχα φοβερή ανησυχία για το δεξί μου πόδι, και αυτό γιατί κατά τις 3 μεταμεσονύχτια, διαπίστωσα πως δεν μπορούσα να το λυγίσω και να δώσω μια κλοτσιά, (από τη λατινική λέξη: calx και σε συνέχεια: calcio, που σημαίνει: λάκτισμα, από την αρχαία λέξη: Λαξ, που σημαίνει με το πόδι- άρα, μήτε η λατινική, μήτε η αρχαία ελληνική είναι γλώσσες νεκρές- ρέει το αίμα τους στο αίμα μας όπως ρέει ο Μεσαίωνας στα άνυδρα μυαλά πολλών επιτυχόντων και εχόντων διπλώματα- οι επονομαζόμενοι: ειδικοί, δηλαδή, οι στεγανοποιημένοι- το παραπάνω για την Κυρία στεφανοποιημένη από τη ΔΗΜΑΡ και στεγανοποιημένη επιστημονικά, Ρεπούση, μάλιστα από το βήμα της βουλής εκστόμισε και μια ελληνικούρα που έφτασε μέχρι τη σελήνη: κοσμικοκιστική)...
...πάω στην κλοτσιά, ήθελα λοιπόν πολλών τα πισινά να λακτίσω με το δεξί μου ποδάρι, μα αυτό δεν λύγιζε, έμενε κοκκαλωμένο-κάνω έτσι να δω, και έκπληκτος είδα ότι δεν είχα ποδάρι- Ω!, τι εφιάλτης είναι πάλι αυτός, ψιθύρισα, ε, βέβαια, απάντησα στον εαυτό μου, σου το πήραν οι δανειστές, και ευτύς μου ήρθαν στο νου όλοι αυτοί- στεφανοποιημένοι και στεγανοποιημένοι -που υποστηρίζουν τους δανειστές και σε κάθε αντίθετη γνώμη, π. χ., δεν υπάρχει μονόδρομος στην πολιτική και στην οικονομία, εκείνοι ρωτούν και ξανά ρωτούν και ξανά ρωτούν, σαν να έχουν άσθμα, σαν να έχουν δώσει αυτοί τα λεφτά: "και πού θα τα βρεις τα λεφτά;, πού θα τα βρεις τα λεφτά να τα επιστρέψεις;", ιδίως οι δημοσιογράφοι του καναλιού Μέγα και Σκάι, εγώ πάντως θα έλεγα: "Ωραία, λοιόν, αφού και εσύ ομολογείς ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει, γιατί δεν έρχεσαι από τη μεριά μου;, "και ποιο είναι το δικό σου πρόγραμμα;, δεν έχεις πρόγραμμα, μη μου λες αηδίες", πώς δεν έχω πρόγραμμα, έχω το πρόγραμμα του κ. Βαρουφάκη" "...", τσιμουδιά ο υπερασπιζόμενος του δανειστή... ...μακριά από αυτά τα κανάλια- μην βλέπετε εμένα, εγώ είμαι μαζοχιστής, εγώ είμαι ο αυτακρωτηριασμένος, μου αρέσει να με μαστιγώνει η σχιζοφρένεια και ευθύς μου ήρθε μια έκλαμψη: ο Γ. Α. Παπανδρέου είναι ο πατέρας του κ. Σαμαρά, ο Γ.Α.Π. έκανε τον Σαμαρά μέγα πωλητή του τόπου- ο πρώτος υπέγραψε και ο δεύτερος εκτελεί- "πωλητής" θα είναι η επωνυμία του όταν με το καλό τελειώσει αυτή η ιστορία, και πότε θα τελειώσει;, Ω!, ναι, όταν δεν θα έχει ο τόπος άλλο τι να εκχωρήσει στους δανειστές, και ευτύς μου ήρθε στο νου το ταξίδι του κ. Σαμαρά στη Αζερία για να εγγυηθεί προσωπικά στον Αζέρο Πρόεδρο για την επένδυση της εταιρίας, δεν θυμάμαι τώρα την επωνυμία της- αυτό το αποκάλυψε δε ο ίδιος ο Πρόεδρος της εταιρίας, και ευτύς θυμήθηκα ότι ο κ. Σαμαράς θα πάει, πήγε;, στο Ισραήλ για την πώληση του πόσιμου νερού της Πόλης των Θεσσαλινικέων (θα πωλήσομε το νερό, το δημόσιο αγαθό θα γίνει ιδιοκτησία εταιρίας ιδιωτών- αυτό διάβασα, άκουσα), και ευτύς μου ήρθαν στο νου τα εκατομμύρια ευροΜάρκα (500;) της γερμανικής εταιρίας του αεροδρομίου Ε. Βενιζέλος που αρνείται να δώσει στο ανύπαρκτο κράτος, και ευτύς μου ήρθε στο νου η πώληση των αεροδρομιών, και ευτύς μου ήρθε στο νου η πώληση στους Γερμανούς του Ο.Τ.Ε., που δυστυχώς ακόμα έχει νεοΈλληνες συνδρομητές ενώ θα έπρεπε να τον είχαν κλείσει, και ευτύς μου ήρθε στο νου η ύποπτη πώληση του ΟΠΑΠ, και ευτύς μου ήρθε στο νου η πώληση των λιμανιών και η πώληση του Ο.Σ.Ε., και ευτύς μου ήρθε στο νου η πώληση του Αστέρα Βουλιαγμένης, και ευτύς μου ήρθε στο νου η πώληση των Ιαματικών Πηγών, και ευθύς μου ήρθε στο νου η λίστα Λαγκάρντ, και ευτύς μου ήρθε στο νου η πώληση όλων των βραχονησίδων και μικροΝησιών, και ευτύς ξεψύχησα διότι, δεν είχα τίποτα άλλο να πωλήσω εκτός από το εσώβρακό μου, στο μεταξύ, ο τόπος είχε παύσει να γεννά, είχε γεράσει, κουράστηκε, επτώχευσε, ψόφησε, τα ωραία μας ακρογιάλια έγιναν τάφοι μας και η Ελλάς εσώθη διά του αφανισμού της- Ζήτω το Έθνος, Ζήτω η Πατρίδα, Ζήτω η Γλώσσα, Ζήτω τα κουφάρια μας και η σκέψη μας, και το πνεύμα μας, και η τέχνη μας και, και, και, και...
...ηλίθιοι δημοσιογραφίσκοι και επαΐοντες αναλυτές, στο θέμα της Συρίας δεν ηττήθει ο Ομπάμα, δεν κέρδισε ο Πούτιν, κέρδισε η λογική, και αν κάποιος έχασε, είναι εκείνος που έριξε τα χημικά και που ο Πούτιν και ο Ομπάμα γνωρίζουν ποιος τα έριξε, ή ποιοι μεσάζοντες τα έριξαν- εγώ πάντως προσωπικά, θεωρώ ότι νικητής βγήκε ο Ομπάμα- ηλίθιοι, διότι δεν έπεσε στην παγίδα της προβοκάτσιας...
...ναι, χθες ήταν μια κακιά ημέρα, ιδίως μετά την 11η προ μεσονύχτια, γιατί παρακολούθησα στον Σκάι το "Βαρόμετρο", (άλλη μια λέξη που μαρτυρεί ότι οι δημοσιογράφοι δεν ξέρουν ελληνικά, διότι η λέξη αυτή σημαίνει το όργανο μέτρησης ατμοσφαιρικής πίεσης και μόνο), και είδα τη σχιζοφρένεια ολόρτη να με περιγελά και λοιδωρεί, η Χρυσή Αυγή στο 13,5%... 
...τα βλέπετε άθλιοι πολιτικάντηδες;, τα βλέπετε μισότυφλοι αριστεροί;, μονόφθαλμοι δημοκρατικοί;, γεννήσατε ένα τέρας στην αυγή της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αι....
..."Η κοινωνική θεωρία μπήκε από την Ευρώπη ως είδος πρώτης ανάγκης για να υπηρετήσει συγκεκριμένα πολιτικά κινήματα. Το κύριο μέλημά της και η λυδία λίθος τής χρησιμότητάς της εντοπίστηκαν στην πολιτική αναμέτρηση, και η θεωρία προσέλαβε προπαγανδιστική χροιά με επένδυση επιστημονικοφανή. Η αναζήτηση της Αλήθειας συσκοτίστηκε και υποχώρησε στις κραυγαλέες διεκδικήσεις των ωμών συμφερόντων. Τα συγκεκριμένα προβλήματα της ελληνικής πραγματικότητας δεν αποτέλεσαν τον άξονα της θεωρητικής ανάλυσης΄ σ' ένα περιορισμένο μέτρο ανασύρονται, για να εικονογραφήσουν παραστατικά και παραδειγματικά έτοιμες, δάνειες θεωρητικές κατασκευές". Δημήτρης Μορτόγιας, 1934-1975, ποιος τον θυμάται;, πού και ποιος τον διδάσκει, πέθανε νέος, ψάξτε να βρείτε το βιβλίο του: "Δείγμα Γραφής", εκ. ΟΛΚΟΣ, 1977...
...ανατρίχιασα που το Πασόκ κατέχει ακόμα το 7%, γέλασα με την καρδιά μου, γιατί επιβεβαιώθηκα ακόμα μια φορά, που η ΔΗΜΑΡ έφτασε στο 2,8%, και δεν έφτασε στο ποσοστό αυτό, κουτοί μου αναλυτές, επειδή αποσκίρτησε από την Κυβέρνηση, ήταν η μόνη σοβαρή πράξη αυτού του κομματιού της υποτιθέμενης "αριστεράς" που στεφανώνει την κ. Ρεπούση, αλλά γιατί υπέγραψε αντισυνταγματικά και αντιλαϊκά νομοσχέδια και γιατί το μόνο που έλεγε ο πρόεδρός της ήταν: "Δεν αντέχει άλλο ο λαός, (δηλαδή, οι πέτρες) έχει ματώσει ο κόσμος", και εμείς οι πολιτικοί πατάμε πάνω στο αίμα του- θα έπρεπε θα απόσωνε, αν ήταν τίμιος...
...ναι, χθες, έφαγα πολύ ξύλο από την Κυρά Παραφροσύνη του τόπου μου, ιδίως όταν είδα ότι το 65% του εκλογικού σώματος, δεν θέλει εκλογές, άρα, γουστάρει να το μαστιγώνουν, άρα, φοβάται πολύ, άρα, υπάρχει μεγάλη διαστροφή και από τη στιγμή μάλιστα που όλοι- υποστηρικτές των δανειστών ή μη, ομολογούν ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει, ιδίως όταν άκουσα τον κ. Ψαριανό να λέει ότι, άλλα θέλει η Τρόικα και άλλα κάνει η κυβέρνηση, και τότε τι κάνατε τόσους μήνες στην διακυβέρνηση, ποια ήταν η αντίστασή σας, ποια νομοσχέδια, έστω μη της Τρόικας, καταψηφίσατε ή ακυρώσατε;... 
...λοιπόν, το έχω ξανά γράψει, θα μας δανείζουν συνεχώς, σαν να μας έχουν στην εντατική μέχρι να τα πάρουν όλα, όλα όσα αποφέρουν κέρδη στο δημόσιο, δηλαδή, από εσάς 65% ηηλλίίθθιιοοιι του εκλογικού σώματος, άρα, ηλίθιοι και οι πολιτικοί που γελούν σε βάρος των ολίγων σκεπτόμενων και ολίγων αυθεντικών αριστερών, και ολίγων αυθεντικών δημοκρατών- από την κοινωνία μας έτσι και αλλιώς έχει εξοριστεί το αυθεντικό, πλασματικά όλα, ιδίως στο χώρο της Τέχνης και της Ποίησης, όπως και το πλεόνασμα των 3 δις ευροΜάρκων, αλλά το πλεόνασμα της ψευτιάς και της γονυκλισίας καίει τα σύννεφα κάθε ελπίδας...

Υ. Γ.
Σε ένα όμως πρέπει να συμφωνήσω, χθες ο κ. Ψαριανός εν θυμικό νου, αποκάλεσε τα κόμματα: "κοτέτσια", ναι, συμφωνώ και οι πολιτικοί είναι οι "κότες" που εμείς σιτίζομε, μην το ξεχνάμε... 
...το παραπάνω εφηβαίο συμβολίζει το πλεόνασμα!!!                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου