Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Θρίαμβος για την Angel Merkel, το 42% των Γερμανών ψήφισε την Τυραννίδα της Ευρώπης...

...και μια από τις πρώτες της δηλώσεις ήταν πάλι εναντίον του τόπου μας, "δεν θα επιτρέψω να χαλαρώσουν τα μέτρα στην Ελλάδα, το πρόγραμμα πάει πολύ καλά, οι Έλληνες πρέπει να γίνουν πιο φτωχοί, όσο φτωχή είμαι εγώ στο ήθος που κλέβω κάθε καλή ιδέα από τους αντιπάλους μου, όσο φτωχή είμαι στα φιλοΕυρωπαϊκά μου αισθήματα, μισώ την Ευρώπη, ιδίως τη νότια, γιατί οι νότιοι δεν τρώνε τόσα σαλάμια και βραστές πατάτες και διότι είναι όμορφοι και ερωτικοί, όσο για τους Έλληνες, ας αυτοκτονούν, ας δολοφονούνται, ας υποφέρουν, ας, ας, ας, εγώ θέλω το ευρωΜάρκο μου να είναι καλά"...
...συμπέρασμα: το γαϊδούρι δεν αλλάζει, γαϊδούρι μένει ακόμα και αν του βάλεις χρυσό σαμάρι, και η Angel Merkel είναι ανάλγητη και το 42% είναι ανάλγητοι κοιλιόδουλοι...
...κέρδισε η Merkel, μα δεν γινόταν να μην κερδίσει με τέτοιον αντίπαλο, εκπρόσωπο του γερμανικού χιούμορ που τέντωσε τον παράμεσο και βγήκε φωτογραφία σε στούντιο ακριβό, δεν γινόταν να μην κερδίσει γιατί στην ουσία τα ίδια έλεγε και ας ήταν σοσιαλιστής- πρώτα ήταν Γερμανός και ύστερα ό,τι άλλο- κέρδισε γιατί κλέβει ιδέες πολιτικών της αντιπάλων, τις οικειοποιείται επικοινωνιακά και τις θάβει, δεν έχει σημασία, σημασία έχει που πάλι εμείς θα πληρώσομε ακόμα περισσότερα δίχως να φταίμε, και όλα αυτά για ένα βρομονόμισμα, για μια συνθήκη νομισματικής ένωσης ελεεινής και τρισάθλιας, όσο για τους αιθεροβάμωνες, που πίστευαν ή, που πιστεύουν αλλαγή στην πολιτική της Γερμανίας, ξινά κρασιά πίνουν, ξινά ξερατά βγάζουν- για να αλλάξουν τα πράγματα πρέπει να αλλάξει η Συνθήκη, εκεί κείται η φλύκταινα η γεμάτη έμπυο που εύχομαι κάποια στιγμή να σπάσει και να περιλούσει ακόμα μια φορά το έμπυο της μισαλλοδοξίας που δέρνει από τα γεννοφάσκια του τον γερμανικό people/folks...
      ...ena oreo germaniko topio... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου