Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Tα 153 στρατιωτάκια μου τα είδες χθες στη Βουλή ηλίθιε Σκοπελίτη;...

...είναι τα Τάγματα ασφαλείας του Δ' Ράιχ- μου είπε χθες ο Σόιμπλε στον προθάλαμο του ύπνου...
...ο χθεσινός μου ύπνος ήταν εντελώς μες στην ταραχή και το έλεος, ίδρωνα, κρύωνα, ζεσταινόμουν, έβγαζα φλύκταινες, έσπαζαν οι φλύκταινες, μούσκευε το σεντόνι, άλλαζα το σεντόνι, ξανά μούσκευε το σεντόνι, άλλαζα το σεντόνι, αυτό έγινε πολλές φορές μέχρι που μούσκεψε το στρώμα και το πέταξα από το παράθυρο, έλυσα και το κρεβάτι και το πέταξα και αυτό, είχαν λάβει τεράστιες διαστάσεις και καθώς μαθημένος να πετώ πράγματα, (τα όποια πράγματα που δεν χωρούν στον χώρο μου δεν μου ανήκουν, άλλωστε πώς είναι δυνατόν τα πράγματα να με πετούν έξω από τον χώρο μου;), και αποκοιμήθηκα για λίγο αποκαμωμένος από την προσπάθειά μου να ξεγελάσω το θάνατο που είχε τη μορφή του ΕθνικοΣοσιαλισμού...
Ω! Ανισόρροποι του Δ' Ράιχ, αυτό το ονειροπόλο βλέμμα σας πρέπει να ξέρετε ότι προδίδει τη μαύρη σας ψυχή, το έρεβος της ανισορροπίας, την άβυσσο της ηλιθιότητας της φυλής σας η οποία κατορθώνει και παράγει κλώνους, όπως ο κάτωθι ανισόρροπος, ο οποίος χθες είπε: 
«Το πρόγραμμα πάει μια χαρά κι ο δρόμος που ακολουθούμε είναι ο σωστός», άσχετα αν δεν υπάρχει επιστροφή, άσχετα αν προχωράμε μες στη φτώχεια, άσχετα αν ο ένας θα δέρνει και θα κλέβει τον άλλον, άσχετα αν αυτοκτονεί, άσχετα αν οι άρρωστοι θα υποφέρουν, άσχετα αν το χρέος δεν είναι διαχειρίσιμο, άσχετα αν το πρωτογενές πλεόνασμα είναι πλασματικό διότι το κράτος δεν πληρώνει τα χρωστούμενά του, ψέματα, ψέματα, ψέματα είναι όλα και άσχετα αν τρεις γενιές- η δική μου, του γιου μου και των εγγονών μου, καταστράφηκαν- προσθέτω εγώ και προτείνω να δοθεί στον παραπάνω εγκάθετο αξιωματικό του Δ΄ Ράιχ το βραβείο της γερμανικής πατάτας της λογιστικής...
...νά! και ο ξυλοπόδαρος ο ψεύτης, ο ισότιμος και ίσως μεγαλύτερος ψεύτης από τον Γ.Α. Παπανδρέου, χειροκροτεί τα αποτελέσματα του προγράμματος "ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ"...
...αλήθεια, ποιον κορόιδευε αυτός ο αστείος αστός, με έντονα χατακτηριστικά αμόρφωτου λαϊκιστή;, τουλάχιστον οι του πασόκ σύντροφοι ήταν πιο αυθεντικοί: μικροαστοί λαϊκιστές....

Υ.Γ.
Χθες έγραψα πως δεν θα ξανά γράψω, αλλά τι φταίω εγώ ο άμοιρος που είδα το τέλος του τόπου μου και με επισκέφτηκε ο Σόιμπλε με τα 153 στρατιωτάκια του με τις ΓερμανοΕλληνικές ταυτότητες;
Όλα όσα συμβαίνουν και όλοι όσοι συμμετέχουν στα συμβάντα, είναι φανταστικά, δεν είναι πραγματικά, άλλωστε τα είδα στον προθάλαμο του ύπνου, είναι συμβάντα και πρόσωπα του νεο-Ελληνικού ύπνου... ΚαληΜέρα σας, ΚαληΝύχτα σας...
Καλλιόπη, γεια και από εδώ, προσπάθησε να βρεις και να δεις την εκπληκτική ταινία του Arthur Penn: "Mickey One" με τον Warren Beatty και για να απολαύσεις το γλυπτό που αυτοκατατρέφεται, (Νέα Υόρκη 1960), του μεγάλου δημιουργού Jean Tinguely, που τόσο πολύ αγάπησε τη Niki de Saint Phalle...        
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου